Gezondheid alle pijlers

Gevallen, nu zere knie

08-03-2015 22:02 34 berichten
.
anoniem_90030 wijzigde dit bericht op 08-03-2015 22:39
Reden: Geen zin meer
% gewijzigd
Eerst afwachten hoe het morgen is, als je dan nog mank loopt ga je natuurlijk niet skiën.
Paracetamol en naar bed, morgen weer kijken. Krijg je het geld niet terug van de liftmaatschappij en skischool met een brief van de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Skieën met een pijnlijke knie lijkt me geen goed idee, je knieën krijgen al genoeg te verduren.
verba volant, scripta manent.
Mij lijkt dat lesgeld terug krijgen een stuk minder belangrijk dan een kapotte knie..
.
Heel gek, maar pijnlijke steken lijken mij nou niet echt horen tot de mogelijkheden om te gaan skieen

Je lichaam geeft een signaal

Ze zou er verstandig aan doen daar naar te luisteren als het morgen nog zo is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:dolfje schreef op 08 maart 2015 @ 22:11:

Mij lijkt dat lesgeld terug krijgen een stuk minder belangrijk dan een kapotte knie..Mij ook, maar blijkbaar werkt dat bij niet iedereen zo
Ik weet dat het verstandiger is om niet meer te skien, ik heb ook al genoeg ellende gehad met mn andere knie in het verleden. Maar ik heb ook wel zoiets no risk no fun.
quote:Ikje86 schreef op 08 maart 2015 @ 22:13:

Ik weet dat het verstandiger is om niet meer te skien, ik heb ook al genoeg ellende gehad met mn andere knie in het verleden. Maar ik heb ook wel zoiets no risk no fun.Tsja.... Je komt niet echt intelligent op mij over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ik weet dat het verstandiger is om niet meer te skien, ik heb ook al genoeg ellende gehad met mn andere knie in het verleden. Maar ik heb ook wel zoiets no risk no fun.

Waarom open je dan dit topic?

Dan neem je toch lekker dat risico?
quote:Summerdance schreef op 08 maart 2015 @ 22:16:

[...]

Dan neem je toch lekker dat risico?Het kost hooguit het eigen risico, Werkgever en ziektekosten verzekering betalen de rest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ik weet dat het verstandiger is om niet meer te skien, ik heb ook al genoeg ellende gehad met mn andere knie in het verleden. Maar ik heb ook wel zoiets no risk no fun.Dan neem je ook het risico je geld kwijt te zijn, je had je misschien beter moeten verzekeren, zeker als je niet goed kunt skieën.

Ik weet dat het verstandiger is om niet meer te skien, ik heb ook al genoeg ellende gehad met mn andere knie in het verleden. Maar ik heb ook wel zoiets no risk no fun. ja joh goed plan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
.
.
ja dat geld is idd heel belangrijk als je straks niet meer kunt lopen. Kun je iig nog krukken etc van betalen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
.
Christus!

IK sta me toch elke keer weer te verbazen over de dommigheid van mensen

Maar goed, ik stel je nog een keer de vraag

Om ons te laten weten dat je goed verzekerd bent

Om ons te laten weten hoe stoer je denkt te zijn door met een zere knie toch te gaan skieeen

Of ben je zo eenzaam op je wintersportlocatie en zit je om een praatje verlegen?
Een gevalletje van aandachttrekkerij.

Alleen met skivakantie is ook geen zak aan.

Ik vraag me trouwens af of je je geld wel terugkrijgt.
.
quote:Ikje86 schreef op 08 maart 2015 @ 22:20:

Ik ben trouwens wel verzekerd hoor, dus als het goed is krijg ik mijn geld wel terug, alleen ben ik bang dat ik dan hier gelijk een arts moet gaan opzoeken voor bewijs dat ik niet meer kan skien.

Het is toch wat met nu al een zere knie en mank lopen........

Echt je spoort in mijn ogen echt niet.

Je bent volgens mij echt bereid om jouw knie aan gort te gaan skiën.

Maar als dat gebeurt sta je wel op een gips-vluchtje Nederland of niet?

Je bent toch verzekerd.

Serieus..... ik ga mijn tijd ergens anders verdoen dan hier.

Succes met het bewust verknallen van je lijf en met het 'living on the edge'.
quote:Ikje86 schreef op 08 maart 2015 @ 22:36:

[...]

Nee

Ik vroeg mij gewoon af of iemand dit ook weleens meegemaakt heeft, staat ook in mijn openingsbericht, en als jij je zo ergert reageer hier dan niet, ben je ongesteld ofzo? Damn!Nou dan zal ik het ook wel zijn of niet? Damned inderdaad.
Zo alleen ben ik hier niet, ik ontmoet hier veel andere mensen. Ik zit me hier alleen maar te verdedigen, wat kunnen jullie toch allemaal snel oordelen! pffff
quote:Ikje86 schreef op 08 maart 2015 @ 22:22:

[...]

1. Ik heb wel een verzekering.

2. Ik kan we goed skien, het is ook geen normale les maar race training.Nederlanders staan niet bepaald bekend om hun kunsten op de piste, bij het alpineskieën is er nog nooit eentje bij de dertig beland die de tweede manche skieën. De enige deelnemer van dit jaar heeft zich uit pure ellende ziek gemeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven