Gezondheid alle pijlers

Gevallen, nu zere knie

08-03-2015 22:02 34 berichten
.
anoniem_90030 wijzigde dit bericht op 08-03-2015 22:39
Reden: Geen zin meer
% gewijzigd
Tja, ik heb ook wel eens pijn na vallen met skiën. Zoals ik al schreef paracetamol en naar bed en de ochtend daarna kijken hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
sorry hoor, dat wij hier meer compassie met jouw knie hebben dan jijzelf. Is ook heel onaardig van ons
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Ikje86 schreef op 08 maart 2015 @ 22:38:

Zo alleen ben ik hier niet, ik ontmoet hier veel andere mensen. Ik zit me hier alleen maar te verdedigen, wat kunnen jullie toch allemaal snel oordelen! pffffNou dan ga je toch gewoon nog een rondje skiën? Veel fijner dan al die vervelende mensen lezen in een topic dat je zelf hebt geopend en waarin je reacties krijgt die je liever niet had gehad.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je bent wel een enorme miep.

Je opent al topics over snottebellen.

Ik vraag me af of je je niet een beetje aanstelt nu.
Nou mensen, de groeten, ik ga lekker slapen! En ik heb overal een punt neer gezet want ja jullie weten toch alles al van mij dat ik niet kan skien, geen verzekering heb, eenzaam ben, niet spoor enz. Was gezellig! Doei!
quote:sinnombre schreef op 08 maart 2015 @ 22:42:

Je bent wel een enorme miep.

Je opent al topics over snottebellen.

Ik vraag me af of je je niet een beetje aanstelt nu.

Oh echt???

Ja dan is een zere knie wel terminaal
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
is prima, dan weet ik dat ik iig niet meer op jouw topics hoef te reageren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Ikje86 schreef op 08 maart 2015 @ 22:43:

Nou mensen, de groeten, ik ga lekker slapen! En ik heb overal een punt neer gezet want ja jullie weten toch alles al van mij dat ik niet kan skien, geen verzekering heb, eenzaam ben, niet spoor enz. Was gezellig! Doei!

Ik vind inderdaad dat je niet spoort als je met nu al een echte zere knie bewust weer wilt gaan skiën.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En dat eenzaam zei je zelf hoor

In je OP stond het: ik ben ook nog eens alleen hier
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven