Gezondheid alle pijlers

Gevoel water in oor na endo

03-02-2013 20:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen donderdag ben ik bij de tandarts geweest een een endo (2e behandeling). Sindsdien heb ik last van mijn oor aan die kant. Het gevoel alsof er water in mijn oor zit en het gevoel van een lichte oorontsteking.

Iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt? Is er aan tandarts of kno-arts in de zaal?
Had je de endo in je bovenkaak?
Nee, onderkaak
Mmm, nee dan kan ik het niet verklaren. Als het in de bovenkaak was geweest, dat had het gekund dat een ontsteking achter de kies, doorgebroken was naar je bijholtes, waardoor je daar allemaal troep hebt te zitten en dus ook druk op je oor. ( aldus wat mijn kaakchirurg ooit vertelde). Maar aangezien het in je onderkaak was, heb ik geen idee.
Misschien dat je weerstand niet optimaal is en je daarom meer ontvankelijk bent voor ontstekingen.

Mocht je het niet vertrouwen kun je dit probleem denk ik beter aan de dokter voorleggen.
Komt door 't lange openhouden, kauw met de kant waar je 'last' hebt, dan gaat 't vanzelf over
Sorry voor de late reactie: viva app kreeg ik even niet aan de praat. Na een paar dagen is het vanzelf over gegaan. Thanks for the tips! :-))))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven