Gevolgen van verstdnskiezen laten trekken?
woensdag 9 juni 2010 om 19:00
Ik heb eergisteren twee verstandskiezen laten trekken bij de kaakchirurg. Een dikke wang, moeilijk eten....logisch
Maar een druk achter je slapen en oorpijn? Het voelt alsof iemand of iets mijn hoofd in elkaar wil drukken, dat is niet prettig!
Kan dit komen door het verwijdederen van mijn verstandskiezen?
Maar een druk achter je slapen en oorpijn? Het voelt alsof iemand of iets mijn hoofd in elkaar wil drukken, dat is niet prettig!
Kan dit komen door het verwijdederen van mijn verstandskiezen?
woensdag 9 juni 2010 om 19:16
Toevallig heb ik gisterochtend ook een verstandskies laten trekken. Nu heb ik geen pijn aan de wond, maar wel het gevoel dat ik tegen een deurpost ben aangelopen, mijn keel voelt aan een kant rauw en ik heb inderdaad oorpijn en een druk op mijn jukbeen. Vandaag heb ik redelijk normaal kunnen eten, alleen mijn mond kan niet zo heel ver open.
Dit was gewoon bij de tandarts.
Eerder was ik voor mijn onderkantjes ook bij de kaakchirurg geweest, en daar ben ik wel een paar dagen voor aan de Brinta geweest. En de eerste dag heb ik met pijnstillers op bed gelegen.
Dit was gewoon bij de tandarts.
Eerder was ik voor mijn onderkantjes ook bij de kaakchirurg geweest, en daar ben ik wel een paar dagen voor aan de Brinta geweest. En de eerste dag heb ik met pijnstillers op bed gelegen.
woensdag 9 juni 2010 om 19:20
Ik denk dat je pijn hebt van de kracht die ze hebben gebruikt om je kies eruit te krijgen. Maar waarom bel je niet even? Heb je ook pijnstilling gekregen?
Ik heb een maand geleden ook eentje laten trekken. Heb aan een kant van mijn mond amper gevoel; als ik met die kant eet, lijk ik amper wat te proeven. Weet iemand hoe lang dat aanhoudt? (sorry voor een vraag in jouw topic
)
Ik heb een maand geleden ook eentje laten trekken. Heb aan een kant van mijn mond amper gevoel; als ik met die kant eet, lijk ik amper wat te proeven. Weet iemand hoe lang dat aanhoudt? (sorry voor een vraag in jouw topic

woensdag 9 juni 2010 om 20:00