Gezondheid alle pijlers

Gevolgen van verstdnskiezen laten trekken?

09-06-2010 19:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eergisteren twee verstandskiezen laten trekken bij de kaakchirurg. Een dikke wang, moeilijk eten....logisch

Maar een druk achter je slapen en oorpijn? Het voelt alsof iemand of iets mijn hoofd in elkaar wil drukken, dat is niet prettig!

Kan dit komen door het verwijdederen van mijn verstandskiezen?
Ik zie dat ik in de titel een typefout heb gemaakt, erg slecht! Kan ik niet meer aanpassen zeker?
dat herken ik niet. wel dat mijn kaak volgens mij ontwricht is geraakt, en sinds ik de de verstandskiezen heb laten trekken wel eens 'uit de kom schiet'. pijnlijk gebeuren.
Toevallig heb ik gisterochtend ook een verstandskies laten trekken. Nu heb ik geen pijn aan de wond, maar wel het gevoel dat ik tegen een deurpost ben aangelopen, mijn keel voelt aan een kant rauw en ik heb inderdaad oorpijn en een druk op mijn jukbeen. Vandaag heb ik redelijk normaal kunnen eten, alleen mijn mond kan niet zo heel ver open.

Dit was gewoon bij de tandarts.

Eerder was ik voor mijn onderkantjes ook bij de kaakchirurg geweest, en daar ben ik wel een paar dagen voor aan de Brinta geweest. En de eerste dag heb ik met pijnstillers op bed gelegen.
Houd het even in de gaten.

Bij mij was het zo dat ik gewoon een vette ontsteking/abces had gekregen als complicatie.

Als je het niet vertrouwt, aan de bel trekken!
Misschien even bellen met het ziekenhuis of de tandarts (ik weet niet waar je ze hebt laten trekken)?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik denk dat je pijn hebt van de kracht die ze hebben gebruikt om je kies eruit te krijgen. Maar waarom bel je niet even? Heb je ook pijnstilling gekregen?

Ik heb een maand geleden ook eentje laten trekken. Heb aan een kant van mijn mond amper gevoel; als ik met die kant eet, lijk ik amper wat te proeven. Weet iemand hoe lang dat aanhoudt? (sorry voor een vraag in jouw topic :-))
Het kan goed dat er rotzooi in zit en dat ze dat moeten schoonspuiten. Ik zou morgen even de poli bellen.
Ik had dat ook enigszins maar ging wel vanzelf over, kleine onstekingsreactie/wondvocht denk ik. Maar wel goed in de gaten houden (ook goed koelen hielp mij erg) en laat het niet erger worden!
Ik zal morgen inderdaad de poli even bellen. Er is niets gehecht bij mij dus kan me voorstellen dat er een ontsteking aan het broeden is. Nu maar even weer koelen...
De napijn kan echt vervelend zijn.

Pas met vriendin meegeweest, 2 tegelijk, grote wortels geen pretje.

Bel morgen maar even, dan word je in ieder geval even gerustgesteld.

Sterkte.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven