Gezondheid alle pijlers

gewoonafvallen.nl

12-11-2019 19:36 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zocht via Google op maag verkleinen (zonder operatie) en kwam terecht op gewoonafvallen.nl. Een website van een vrouw die veel is afgevallen. Ze heeft dat alsvolgt gedaan :

Maand 1 en 2 900 a 1000 kcal
Maand 2 en 3 1200 kcal
Maand 4 tm 6. 1400 kcal
Maand 7+. 1500 kcal

Wie heeft hier ervaring mee?

In een ander topic heb ik al heel veel verschillende afvaltips gekregen en hebben mensen hun verschillende manieren verteld dus dat is hier niet mijn vraag. Ben echt alleen benieuwd naar mensen die hier ervaring mee hebben. Kon je het volhouden? Hoeveel afgevallen in hoeveel tijd?
Alle reacties Link kopieren
Dit crash dieet doe je dan wel onder begeleiding van professionals mag ik hopen?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
He ja, lekker crashen. Altijd goed voor je!
Alle reacties Link kopieren
RJB schreef:
12-11-2019 19:36
Hoeveel afgevallen in hoeveel tijd?
Je kan beter vragen hoeveel ze zijn aangekomen toen ze weer (normaal) gingen eten.
granny71 schreef:
12-11-2019 19:51
Je kan beter vragen hoeveel ze zijn aangekomen toen ze weer (normaal) gingen eten.


Die 7+ maanden op 1500kcal is levenslang he, daar staat geen einddatum voor





Ik vind het wel erg weinig kcal in een maand trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-11-2019 19:54
Die 7+ maanden op 1500kcal is levenslang he, daar staat geen einddatum voor





Ik vind het wel erg weinig kcal in een maand trouwens...
Leuk leven heb je dan. Levenslang calorieën tellen.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_376070 wijzigde dit bericht op 12-11-2019 22:21
99.13% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Wow, dit klinkt echt als een super ongezonde manier om gewicht te verliezen. :blauwoog:
En 900-1000 kcal!? Dat houdt toch geen hond vol joh
Alle reacties Link kopieren
Waarom calorieën tellen? Ieder gezond denkend mens weet toch dat een normaal gezond ontbijt, een goede lunch en een vers bereide avondmaaltijd gewoon gezond zijn? En dan niet tussendoor snaaien? Een koekje bij de koffie mag echt wel, maar geen snacks of zakken chips of wat dan ook per dag. En genoeg bewegen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-11-2019 19:54
Die 7+ maanden op 1500kcal is levenslang he, daar staat geen einddatum voor





Ik vind het wel erg weinig kcal in een maand trouwens...
Klopt inderdaad met de kanttekening dat je soms 2300 eet en soms 1200 en als ze (de maker van de website) 2 kilo aankomt is het er zo weer af.
Alle reacties Link kopieren
RJB schreef:
12-11-2019 20:08
Klopt inderdaad met de kanttekening dat je soms 2300 eet en soms 1200 en als ze (de maker van de website) 2 kilo aankomt is het er zo weer af.
De grap moet toch juist zijn dat je blijvend afvalt? En niet jojoot?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Bereken je tdee

https://www.sailrabbit.com/bmr/

eet minder calorieeën dan dat, done, dan val je af.

1kg vet is 7500 calorieën.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
12-11-2019 20:11
De grap moet toch juist zijn dat je blijvend afvalt? En niet jojoot?
2 kilo verschil is geen jojo-en das voor heel veel mensen normaal
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
12-11-2019 20:19
Bereken je tdee

https://www.sailrabbit.com/bmr/

eet minder calorieeën dan dat, done, dan val je af.

1kg vet is 7500 calorieën.
Tnx
900 kcal. Man man ik besterf t al als ik het alleen maar lees!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat nu eenmaal niet vanzelf. Anders was niet de helft te dik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
het is natuurlijk een hout snijdend idee, als je de helft eet van wat je nu eet val je af. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
12-11-2019 20:28
Het gaat nu eenmaal niet vanzelf. Anders was niet de helft te dik.
De helft is te dik omdat ze niet meer bewegen dan van de voordeur naar de auto en zich elke dag volladen met ongezond eten en snaai.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
12-11-2019 20:45
het is natuurlijk een hout snijdend idee, als je de helft eet van wat je nu eet val je af. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
Ja logisch ben alleen benieuwd naar ervaringen. Niet of het werkt of niet. Natuurlijk werkt het
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
12-11-2019 21:02
De helft is te dik omdat ze niet meer bewegen dan van de voordeur naar de auto en zich elke dag volladen met ongezond eten en snaai.
en de andere helft is te dik dankzij medicijnen zoals antidepressieva , antipsychotica, anti-epileptica en betablokkers. Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
RJB schreef:
12-11-2019 21:16
Ja logisch ben alleen benieuwd naar ervaringen. Niet of het werkt of niet. Natuurlijk werkt het
nou wil ik geen open deur intrappen maar ik kan me zo voorstellen dat de ervaring is dat als je de helft eet van wat je normaal eet je honger krijgt.
Alle reacties Link kopieren
RJB, als je overgewicht hebt, waarom ga je niet gewoon naar een dietist? die wordt vaak vergoedt.
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
12-11-2019 21:20
nou wil ik geen open deur intrappen maar ik kan me zo voorstellen dat de ervaring is dat als je de helft eet van wat je normaal eet je honger krijgt.
Alsof dat het ergste is.
Ergste is dat je lichaam eraan went en je dus na 2 weken geen trek meer hebt en ook niet meer afvalt.
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
12-11-2019 21:19
en de andere helft is te dik dankzij medicijnen zoals antidepressieva , antipsychotica, anti-epileptica en betablokkers. Waarvan akte.
Het aantal mensen dat te dik is door een medische aandoening is een miniem percentage. Bij 90-95% gaat het gewoon om een verkeerd levens- en eetpatroon.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nee, dit is niet vol te houden, behalve na een maagverkleining, omdat je dan gewoon niet meer kan eten dan dat. Als je dit zonder maagverkleining doet ga je geheid stoppen en meer aankomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven