Gezondheid alle pijlers

Gezwel in mijn buik

11-09-2009 22:05 431 berichten
Vanochtend heb ik een bezoekje aan de huisarts gebracht. Ik heb namelijk al een paar maanden last van vage buikklachten.

Ik dacht dat het een nieuw pijntje was van mijn spastische darm, of galstenen. Of dat het psychosomatisch was.

Maar nee, dat is het allemaal niet. Ik blijk namelijk een gezwel in mijn buik te hebben. En mijn huisarts zegt dat het nogal groot is. En ook dat het van alles kan zijn: goedaardig, kwaadaardig, of een vleesboom. En het kan mijn baarmoeder zijn, mijn eierstokken of mijn darmen. Kortom: er zal nog veel onderzocht moeten worden. Ik moet waarschijnlijk over zo'n twee weken naar de internist.

En nu, nu zit ik hier. En ik weet eigenlijk niet wat ik voel, wat ik denk. Soms moet ik even huilen, en is het heel echt. En soms denk ik: "dit gaat niet over mij", en dan lijkt het zo onwerkelijk.

Laat het ALSJEBLIEFT goedaardig zijn....

En wat ik hiermee wil? Gewoon even mijn verhaal kwijt. En ik geloof dat ik behoefte heb aan wat steun....
Schuddebuikje, bedankt voor je bloem!
quote:Verana schreef op 12 september 2010 @ 20:03:

Komende week ga ik voor het eerst weer een langere wandeling maken (15 km), dit beschouw ik als een soort test. Hoe vaak moet ik rusten onderweg, en hoe voel ik me na de wandeling? Ik ben erg benieuwd!

Weet je nog hoe vaak je eerst ging rusten? En of je eerst moe was na zo'n wandeling?

Ik ben wel eens aan het mopperen dat ik moe van iets ben en dan zegt m'n vriend dat hij ook moe is daarvan

(Dat het dus normale vermoeidheid is...)
Hee Veraantje, wat goed dat Janna dit topic ge-upt heeft, want ik kende het topic helemaal niet. Raarrrrrr...(van mij dan, he).

Ben benieuwd hoe dat wandelen gaat! Fietsen gaat al best goed, toch?

Succes!
Volgens mij schreven wij ook nog niet met elkaar Annemeike, ten tijde van dit topic. Dus het is niet zo vreemd dat je het niet kent
quote:Janna_ schreef op 12 september 2010 @ 20:14:

[...]

Weet je nog hoe vaak je eerst ging rusten? En of je eerst moe was na zo'n wandeling?

Ik ben wel eens aan het mopperen dat ik moe van iets ben en dan zegt m'n vriend dat hij ook moe is daarvan

(Dat het dus normale vermoeidheid is...)

Ja, dat heb ik soms ook. Dat ik moe ben, en dat ik denk "zie je wel, ik heb nog steeds last van de operatie". En dat ik me later herinner dat ik vroeger ook zo moe was na een bepaalde activiteit. Zere benen hebben na het werk heb ik bijv. altijd gehad. Komt niet van de operatie

Ik weet nog wel hoe vaak en hoe lang ik eerst moest rusten tijdens een wandeling. Dus ik heb wel "vergelijkingsmateriaal" gedurende mijn wandeling van komende week.
Bij mij is die operatie-moeheid een heel andere moeheid dan de normale vermoeidheid. Ik voel het verschil meestal wel, of het nog van de operatie komt of dat het normale vermoeidheid is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven