gezwollen ogen
zondag 14 oktober 2012 om 15:37
Hallo iedereen
Heb een vraagje, mijn dochter van 16 jaar heeft sinds een week nu van die opgezwollen ogen.
Vorige week dinsdag naar de huisarts geweest en deze heeft de urine onderzocht die goed was.
Vrijdag opnieuw naar ha geweest nu een oogzalf meegekregen .
Hij weet ook niet wat het is.
Zelf dacht ik aan een allergie,maar weet niet voor wat er is verder niets veranderd.
Heel vervelend voor haar die dichte ogen.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Heb een vraagje, mijn dochter van 16 jaar heeft sinds een week nu van die opgezwollen ogen.
Vorige week dinsdag naar de huisarts geweest en deze heeft de urine onderzocht die goed was.
Vrijdag opnieuw naar ha geweest nu een oogzalf meegekregen .
Hij weet ook niet wat het is.
Zelf dacht ik aan een allergie,maar weet niet voor wat er is verder niets veranderd.
Heel vervelend voor haar die dichte ogen.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
zondag 14 oktober 2012 om 15:47
Klink als een allergie... Geen (onlangs) nieuw merk gezichtsproduct? Soms duurt het bij mij even voordat ik een reactie krijg op een product.
Ht kan ook zijn dat de ingredienten van een product wat jullie al vaker gebruiken zijn veranderd..?
Wat bij mij voor allergie helpt is mijn gezicht (ogen) deppen met fysiologisch zout op een washandje..
Ht kan ook zijn dat de ingredienten van een product wat jullie al vaker gebruiken zijn veranderd..?
Wat bij mij voor allergie helpt is mijn gezicht (ogen) deppen met fysiologisch zout op een washandje..