Gezondheid alle pijlers

Griepepidemie in Nederland

03-01-2013 18:50 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Griep?

Laat het hier weten, misschien kunnen we elkaar tips geven of gewoon even van ons afschrijven...

Ik heb nu 4 dagen griep, zo'n vervelende met koorts en een flinke verkoudheid, pijnlijke spieren. Tot "overmaat van ramp" (er zijn ergere dingen, ik weet het!) is het me in m'n rug geschoten en is vogelnest-man ook ziek!

Vogel-kind heeft nog nergens last van (gelukkig!), maar in mijn directe omgeving is iedereen ziek of het zit er aan te komen...

Wat hielp/helpt mij; thee met honing, uitrusten, paracetamol, fruit, vitamine supplementen, uitrusten, hete douche en nog meer uitrusten...

Wie volgt?
Hierzijn we vanaf kerst alledrie al ziek. Begon met koorts, keelpijn en overgeven. Dat heeft nu plaatsgemaakt voor hoofdpijn, spierpijn, doodmoe zijn en niks kunnen eten. Hoop dat wij en alle zieken hier ook snel opknappen.
quote:posi27 schreef op 03 januari 2013 @ 19:34:

Doe helemaal niet overdreven, griep is griep, gewoon uitrusten en niet zo miepen, klaar. Kwestie van karakter en beetje doorzettingsvermogen en niet zo miepen dat je al paar dagen op bed ligt met de griep, dat probleem hebben wij allemaal wel 1 of 2 keer per jaar, is allemaal niet ernstig dus maak er ook geen groter issue van dan dat het is. Beterschap allemaal!Ohja? Ik heb dat werkelijk pas één keer gehad in mijn hele leven en toen had ik keelontsteking. Speak for yourself dus.
Ik heb echt nog nooit in mijn leven griep gehad, het is bijna frustrerend Ik blijf altijd hangen in het 'niet zo lekker voelen, beetje keelpijn, beetje hoofdpijn' en dat dan maanden achter elkaar. Ook irritant.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 03 januari 2013 @ 20:31:

Inderdaad, de griepprik rules! Daar ben ik nu wel achter. Kan hem gratis op mijn werk krijgen. Was dit jaar alleen dus voor het eerst te laat. En zie de gevolgen... Ik weet genoeg! ieder jaar twijfel ik over die prik, ik krijg hem ook op mijn werk. Ben bang voor beroerd voelen na de prik, migraine, en dat ik uiteindelijk toch gewoon met de griep zal zitten. Maar het werkt dus wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven