Gezondheid alle pijlers

Gyno Daktarin

18-10-2011 08:08 9 berichten
Goedemorgen meiden,

Even een vraagje:

Ik heb vanwege een schimmel na AB een capsule Gyno Daktarin gekregen.

Zelf ben ik niet bekend met dit middel en ik heb het gisteren ingebracht, alleen vanmorgen zat er een flinke kwak crème in mijn inlegkruisje (had ik voor de zekerheid gebruikt)

Is dat normaal of heb ik de capsule niet diep genoeg gedaan, en heeft het nu niet geholpen?

In de bijsluiter stond dat je er een wat branderig gevoel van kon krijgen en dat heb ik opzich ook, dus denk dat ik wel wat van de crème binnen heb gekregen?

Alvast bedankt!

X Druifje
Alle reacties Link kopieren
es dat is heel normaal :-)
Is normaal hoor.
Gebruik vandaag nog maar even een inlegkruisje komt meestal nog wel wat meer uit.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Zwaartekracht he
Is heel normaal, hier ooit rode tabletten gehad leek wel een slachtveld in onderbroek
Is normaal (bij mijn zwangerschappen heb ik altijd minstens 2 van die kuren nodig, ieuuwwww)

Je brengt hem voor je naar bed gaat in en voor mijn idee gaat ie dan vloeien. Dus zal er inderdaad ook wat in je onderbroek zitten. Ik zal dan alleen weer niet van die broeierige inlegkruisjes dragen, gewoon stom katoenen ondergoed.
Ja hoor, heel normaal. Staat ook in de bijsluiter.

Even een inlegkruisje o.i.d., je schaamlippen goed schoonmaken en klaar.
Nee echt?
Bedankt voor jullie reacties!

Dan maar hopen dat het snel helpt! Op zich niet heel erg veel jeuk meer, maar nog wel de afscheiding.

Dat duurt geloof ik nog een paar dagen voordat dat weg is toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven