Haaruitval na bevalling
vrijdag 6 november 2015 om 19:20
Oh, don't remind me, over 18 weken begint dat circus weer. Ik heb toen een beetje inhammen gekregen na mijn bevalling. Ik kon het 'verbergen' (het scheen alleen mijzelf op te vallen of iedereen is verrekte aardig tegen mij geweest in die tijd) door mijn haar los te dragen. Maar, het is redelijk goed gekomen.
Waar verlies je nu het meeste haar? Je zou je haar in een andere scheiding kunnen delen (dus als je bijvoorbeeld aan de linkerkant meer haar verliest, een scheiding aan de rechterkant kunnen maken zodat er meer haar over het dunne gedeelte valt), of het licht touperen (zodat het meer lijkt) of de kapper eens kunnen vragen of je extensions kunt laten zetten.
Helaas bestaat de gouden tip niet, want het is hormonaal en je kunt er niets tegen doen. Helaas.
Waar verlies je nu het meeste haar? Je zou je haar in een andere scheiding kunnen delen (dus als je bijvoorbeeld aan de linkerkant meer haar verliest, een scheiding aan de rechterkant kunnen maken zodat er meer haar over het dunne gedeelte valt), of het licht touperen (zodat het meer lijkt) of de kapper eens kunnen vragen of je extensions kunt laten zetten.
Helaas bestaat de gouden tip niet, want het is hormonaal en je kunt er niets tegen doen. Helaas.
vrijdag 6 november 2015 om 19:27
Ik heb die vitamines geprobeerd maar het hielp geen fluit. Had enorme inhammen, uiteindelijk een pony laten knippen zodat het wat minder zichtbaar was.
Uiteindelijk wel weer goed gekomen en bij de tweede had ik er nauwelijks last van.
Maar weet dat ik destijds wel kon janken, hele bossen trok ik er uit.
Uiteindelijk wel weer goed gekomen en bij de tweede had ik er nauwelijks last van.
Maar weet dat ik destijds wel kon janken, hele bossen trok ik er uit.
vrijdag 6 november 2015 om 19:33
mijn zoon is 2,5 jaar inmiddels en mijn haar is nog steeds drama. De kapper zegt dat het vanzelf goed moet komen, vitamines helpen niet. Ik heb al allerlei verschillende shampoos en maskers geprobeerd maar niks helpt. Bloedonderzoek via de huisarts laten doen, alles in orde.
Ik heb het maar opgegeven. Ik wil nog een kindje dus hopelijk herstelt m'n haar daarna nog
Ik heb het maar opgegeven. Ik wil nog een kindje dus hopelijk herstelt m'n haar daarna nog
vrijdag 6 november 2015 om 19:42
Extensions heb ik jaren gehad maar is nu echt niet goed om te doen..door het haaruitval vallen ze sneller uit en dan trekt het nog vastzittend haar er ook mee uit!
Mijn haar was tijdens mij zwangerschap eerst flut maar na een week of 20 geweldig!!wist dat dit me te wachten stond maar had nooit verwacht dat het zo erg was!
Mijn haar was tijdens mij zwangerschap eerst flut maar na een week of 20 geweldig!!wist dat dit me te wachten stond maar had nooit verwacht dat het zo erg was!