Haaruitval!?!??!
zondag 29 januari 2012 om 12:27
Ik weet niet of ik bij gezondheid goed zit, maar ik heb vanmorgen opgemerkt dat ik haar mis bij mn haargrens. Ik schrik er heel erg van. Ik weet niet hoe dit komt. Weet iemand hoe dit kan? En komt t erug nog? Iemand hier ook last van gehad. Maak me toch wel zorgen..
Ik gebruik geen medicijnen en heb laatst (mn haar donker geverft. Maar dat zou t niet moeten kunnen veroorzaken denk ik? Via google kan ik er weinig over vinden. Wel andere soorten uitval, maar niet aan de haargrens bij vrouwen..
Ik gebruik geen medicijnen en heb laatst (mn haar donker geverft. Maar dat zou t niet moeten kunnen veroorzaken denk ik? Via google kan ik er weinig over vinden. Wel andere soorten uitval, maar niet aan de haargrens bij vrouwen..
zondag 29 januari 2012 om 13:36
zondag 29 januari 2012 om 13:36
zondag 29 januari 2012 om 14:10
quote:Maryssa schreef op 29 januari 2012 @ 13:36:
Je schrijft dat je onlangs je haar donker hebt geverfd. Dan kan het lijken alsof er minder haar is. Verder kan het als het om haaruitval gaat het te maken hebben met stress maar ook met vitaminetekort. Naar de huisarts gaan en even laten checken is goed plan.
Maryssa, ik heb altijd begrepen, dat donker haar altijd meer, voller lijkt.
En blond juist minder.
Of vergis ik mij.?
Je schrijft dat je onlangs je haar donker hebt geverfd. Dan kan het lijken alsof er minder haar is. Verder kan het als het om haaruitval gaat het te maken hebben met stress maar ook met vitaminetekort. Naar de huisarts gaan en even laten checken is goed plan.
Maryssa, ik heb altijd begrepen, dat donker haar altijd meer, voller lijkt.
En blond juist minder.
Of vergis ik mij.?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 29 januari 2012 om 14:16
Je haar verven is nooit bevorderlijk voor de gezondheid van je haar en van je haargroei, maar zou in principe geen haaruitval moeten veroorzaken, tenzij de haren al verzwakt zijn. De haren kunnen verzwakt zijn door Alopecia Androgenetica (mannelijke haaruitval) of door (langdurige) blootstelling aan stress. Heb je wellicht een stressvolle periode achter de rug? Hoe is de status van je haar verder boven op je hoofd? Wordt je haargroei over je hele hoofd dunner?
dinsdag 31 januari 2012 om 11:54
Ik ben 33. En heb best wat stress de laatste tijd, maar dat is l een tijd zo. Lijkt me dan misschien al eerder moeten gebeuren. Mn eten is ook niet veel veranderd. Ik denk dat ik vd week langs de HA ga. Het is wel alleen aan de grens, mn man heeft de rest bekeken en zegt niets te zien.. Als t maar niet erger wordt..
Thnx.
Thnx.
dinsdag 31 januari 2012 om 12:57
Op www.haarconsument.nl kan je heel veel informatie vinden over haaruitval bij vrouwen. Onder ieder hoofdstuk staan ook nog meer publicaties.
Gegroet,
Hans J.Diks, haarconsument
Gegroet,
Hans J.Diks, haarconsument
Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt. (Diksy)