Happy Tanning..... Not..
vrijdag 8 mei 2015 om 17:59
Bron; New England Journal of Medicin
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1104059
Dit is een foto van een man die door zijn werk als koerier 25 jaar is blootgesteld aan de zon.... Echter ALLEEN aan de linkerkant. UVA komt door glas heen.
Een mooi bruin kleurtje is ook niet alles best schokkend
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1104059
Dit is een foto van een man die door zijn werk als koerier 25 jaar is blootgesteld aan de zon.... Echter ALLEEN aan de linkerkant. UVA komt door glas heen.
Een mooi bruin kleurtje is ook niet alles best schokkend
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
vrijdag 8 mei 2015 om 18:02
vrijdag 8 mei 2015 om 18:17
quote:himalaya schreef op 08 mei 2015 @ 18:02:
Het lijkt me dat die rimpels er niet van de ene op de andere dag zaten, dus hij had al eerder maatregelen kunnen nemen. Het effect van de zon is ook al jaren bekend.
Maar wel een bijzonder gezicht (..)De man is nu 70. Destijds deden ze nog niet zo aan factor 50 denk ik
Het lijkt me dat die rimpels er niet van de ene op de andere dag zaten, dus hij had al eerder maatregelen kunnen nemen. Het effect van de zon is ook al jaren bekend.
Maar wel een bijzonder gezicht (..)De man is nu 70. Destijds deden ze nog niet zo aan factor 50 denk ik
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
vrijdag 8 mei 2015 om 18:25
Die obsessie met zo jong mogelijk lijken snap ik anders ook niet helemaal. Of ik zoek het op, of het is de laatste jaren bijna een schande geworden om er ouder/zoals je leeftijd uit te zien.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
vrijdag 8 mei 2015 om 18:57
Ik denk dat ze beter kale mannen met actinische keratose en/of basaalcel- en/of plaveiselcelcarcinomen kunnen laten zien. Als schrikeffect, bedoel ik. Dan zie je namelijk pas echt hoe verminkend het is om teveel zon te krijgen op je huid.
Bij dit denken mensen misschien nog echt dat het meevalt.
Bij dit denken mensen misschien nog echt dat het meevalt.
Les temps sont durs pour les rêveurs...