Harde Lensen
dinsdag 18 mei 2010 om 21:40
Ik ben naar de oogarts geweest in het ziekenhuis en moet over 2 weken aan de harde lenzen. ( bril zou niet genoeg helpen en zachte lenzen ook niet) Vandaar dat hij mij aanraadde om harde lenzen te nemen.
Mijn vraag is: Is er iemand de hier ervaring heeft met Harde lenzen?
Negatief of Positief?
Hoelang moet je aan de harde lenzen wennen?
Hoe ging het inzetten/uitzetten van de lenzen?
Alle info is welcom
Over 2 weken krijg ik ze dus dan krijg ik meer info maar wil graag ook van andere weten hoe harde lenzen bij hun waren/zijn.
Alvast heel erg bedankt
P.s. ik zie dat ik in de titel lensen heb getikt dat moet natuurlijk lenzen zijn
Mijn vraag is: Is er iemand de hier ervaring heeft met Harde lenzen?
Negatief of Positief?
Hoelang moet je aan de harde lenzen wennen?
Hoe ging het inzetten/uitzetten van de lenzen?
Alle info is welcom
Over 2 weken krijg ik ze dus dan krijg ik meer info maar wil graag ook van andere weten hoe harde lenzen bij hun waren/zijn.
Alvast heel erg bedankt
P.s. ik zie dat ik in de titel lensen heb getikt dat moet natuurlijk lenzen zijn

vrijdag 21 mei 2010 om 19:42
quote:Iep schreef op 20 mei 2010 @ 01:00:
Ze zaten niet lekker en floepten er soms uit! Terug naar de oude diameter (ik heb hele kleintjes) en het oude materiaal en het ging weer helemaal goed.
Ik heb een grote diameter en ik vind het juist fijn. Ik vind het vooral mooier, want je ziet ze minder in je oog zitten.
Maar toegegeven, als ik mijn make-up op doe, schieten ze er vaker uit dan met de kleintjes die ik vroeger had.
quote:Ik gebruik schoonmaakspul twee in één van de Schlecker, 's avonds schoon spul in het doosje en 's ochtends het met dat spul even schoonwrijven en inzetten.
Eerder gebruikte ik spul van 't Kruidvat maar toen dat van samenstelling veranderde kreeg ik last van geïrriteerde ogen en van eiwitafzettingen op de lenzen.
Belangrijk dus ook om in de gaten te houden of het middel voor je werkt.