Hartkatheterisatie.. Wie kan mij meer vertellen?
dinsdag 12 januari 2010 om 14:36
Mijn partner {zal hem vanaf nu voor het gemak Prins noemen} loopt al enige tijd bij de cardioloog. Nu hebben wij gisteren te horen gekregen dat de uitslagen van de onderzoeken die hij tot op heden gehad heeft niet duidelijk genoeg zijn om één en ander vast te stellen of uit te sluiten.
Dit heeft zijn cardioloog doen besluiten om een hartkatheterisatie bij mijn partner te laten doen.
We hebben folders mee naar huis gekregen en ik ben wat rond gaan neuzen op het wereld wijde web. Nu zou ik graag eens jullie ervaringen lezen als jullie zelf een hartkatheterisatie ondergaan hebben of een naaste hebben die dit ondergaan heeft.
Blijf het een heftig iets vinden. Helemaal omdat hij nog zo jong is. {tussen de 30-35 jaar}
Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Liefs Roosje
Dit heeft zijn cardioloog doen besluiten om een hartkatheterisatie bij mijn partner te laten doen.
We hebben folders mee naar huis gekregen en ik ben wat rond gaan neuzen op het wereld wijde web. Nu zou ik graag eens jullie ervaringen lezen als jullie zelf een hartkatheterisatie ondergaan hebben of een naaste hebben die dit ondergaan heeft.
Blijf het een heftig iets vinden. Helemaal omdat hij nog zo jong is. {tussen de 30-35 jaar}
Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Liefs Roosje