hechting veel te strak
vrijdag 1 juli 2011 om 11:27
even een kleine vraag , afgelopen woensdag een cyste uit mijn mond laten halen, nu loop ik met 4 hechtingen rond maar 1 ervan zit veel en dan ook echt veel te strak , daardoor krijg ik mn mond niet helemaal open en het doet behoorlijk zeer,
net naar chirurgie gebelt maar daar kan ik pas maandag terecht, maar als het goed is zijn ze er dan al uit toch?
en zelf prutsen lijkt me een slecht plan
net naar chirurgie gebelt maar daar kan ik pas maandag terecht, maar als het goed is zijn ze er dan al uit toch?
en zelf prutsen lijkt me een slecht plan
vrijdag 1 juli 2011 om 11:43
Zit de hechting wel te strak? Ik heb er niet zoveel verstand van natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je een paar dagen na een kleine ingreep nog best last kan hebben van je mond, misschien een beetje trekkerig gevoel?
Evengoed: nog even naar huisarts of ziekenhuis bellen, zij kunnen je geruststellen of iets aan de hechting veranderen als dat nodig is.
Evengoed: nog even naar huisarts of ziekenhuis bellen, zij kunnen je geruststellen of iets aan de hechting veranderen als dat nodig is.
vrijdag 1 juli 2011 om 11:54
TO het is pas 2 dagen geleden de ingreep lees ik. Dus heel normaal dat het gezwollen is en het lijkt alsof het te strak zit de hechting. Je mond nog niet goed open kunnen doen is ook iets wat er volgens mij bij hoort. Wat je zou kunnen doen is koelen tegen de zwelling. Dus een coolpack tegen je wang of als je dat niet hebt mag een zak erwtjes ook
vrijdag 1 juli 2011 om 12:11
quote:Maryssa schreef op 01 juli 2011 @ 11:54:
TO het is pas 2 dagen geleden de ingreep lees ik. Dus heel normaal dat het gezwollen is en het lijkt alsof het te strak zit de hechting. Je mond nog niet goed open kunnen doen is ook iets wat er volgens mij bij hoort. Wat je zou kunnen doen is koelen tegen de zwelling. Dus een coolpack tegen je wang of als je dat niet hebt mag een zak erwtjes ook Inderdaad, het lijkt mij stug dat die hechtig te strak zit.
TO het is pas 2 dagen geleden de ingreep lees ik. Dus heel normaal dat het gezwollen is en het lijkt alsof het te strak zit de hechting. Je mond nog niet goed open kunnen doen is ook iets wat er volgens mij bij hoort. Wat je zou kunnen doen is koelen tegen de zwelling. Dus een coolpack tegen je wang of als je dat niet hebt mag een zak erwtjes ook Inderdaad, het lijkt mij stug dat die hechtig te strak zit.
vrijdag 1 juli 2011 om 12:14
quote:Maryssa schreef op 01 juli 2011 @ 11:54:
Je mond nog niet goed open kunnen doen is ook iets wat er volgens mij bij hoort. Wat je zou kunnen doen is koelen tegen de zwelling. Dus een coolpack tegen je wang of als je dat niet hebt mag een zak erwtjes ook
Wel de diepvrieserwtjesvariant nemen dan...
En ook een doekje tussen je huid en het coolpack/diepvrieserwtjes doen om huidbeschadigingen te voorkomen.
Je mond nog niet goed open kunnen doen is ook iets wat er volgens mij bij hoort. Wat je zou kunnen doen is koelen tegen de zwelling. Dus een coolpack tegen je wang of als je dat niet hebt mag een zak erwtjes ook
Wel de diepvrieserwtjesvariant nemen dan...
En ook een doekje tussen je huid en het coolpack/diepvrieserwtjes doen om huidbeschadigingen te voorkomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 1 juli 2011 om 13:48