hechtingen eruit halen, doet dat zeer?

woensdag 2 september 2009 om 00:07
hoi 21 augustus zijn 2 verstandkiezen getrokken in mijn mond en ik heb nu min. 7 hechtingen in mijn mond zitten. het zijn oplosbare maar ik mocht ze er na 10 dagen ook eruit laten halen bij de tandarts. ik begin me de laatste dagen een beetje te irriteren aan die hechtingen, ik wil die dingen er eigenlijk nu gewoon eruit hebben, en ik zie ook nog geen enkel teken dat ze aan het oplossen zijn.
ik zit er dus over te denken om morgen de tandarts te bellen of hij ze eruit wilt halen, maar doet dat zeer? of zou ik ze toch er maar inlaten?
ik zit er dus over te denken om morgen de tandarts te bellen of hij ze eruit wilt halen, maar doet dat zeer? of zou ik ze toch er maar inlaten?

woensdag 2 september 2009 om 15:49
na 2 dagen al? je moet je hechtingen er minstens 10 dagen erin laten zitten, vind het niet zo gek dat je dan een gat heb.
maar goed ik ga er niet zelf aan lopen trekken want dan trek ik het dalijk open want ze zitten nog helemaal vast, maar ik heb de tandarts gebeld en om half 5 word ik verlost van die rothechtingen!!!!
maar goed ik ga er niet zelf aan lopen trekken want dan trek ik het dalijk open want ze zitten nog helemaal vast, maar ik heb de tandarts gebeld en om half 5 word ik verlost van die rothechtingen!!!!

woensdag 2 september 2009 om 17:10
nou ben net terug, deed best wel zeer want de tandarts moet aardig wringen, knippen en trekken voordat alle hechtingen eruit waren, ik dacht dat is even door de midden knippen en trekken maar niet dus..... maar goed ben er nu van verlost! alleen bijt ik elke x op een stukje wang ook niet echt lekker