Gezondheid alle pijlers

hechtingen eruit halen, doet dat zeer?

02-09-2009 00:07 12 berichten
hoi 21 augustus zijn 2 verstandkiezen getrokken in mijn mond en ik heb nu min. 7 hechtingen in mijn mond zitten. het zijn oplosbare maar ik mocht ze er na 10 dagen ook eruit laten halen bij de tandarts. ik begin me de laatste dagen een beetje te irriteren aan die hechtingen, ik wil die dingen er eigenlijk nu gewoon eruit hebben, en ik zie ook nog geen enkel teken dat ze aan het oplossen zijn.

ik zit er dus over te denken om morgen de tandarts te bellen of hij ze eruit wilt halen, maar doet dat zeer? of zou ik ze toch er maar inlaten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze er zelf uitgehaald omdat ze na ruim 2 weken nog niet waren opgelost.Volgens de tandarts zouden ze vanzelf wel oplossen,maar ik werd gek van die touwtjes in mijn mond.

Heb er niets van gevoeld.
ja zelf eruit halen durf ik echt niet, en bij sommige kan ik geen eens bij. zit al een beetje te googlen en daar les ik dat het ook mis kan gaan als je het zelf eruit trekt, en ze zitten nu ook nog gewoon vast
Ze verdwijnen vanzelf. Vooral niet zelf aan gaan lopen trekken en doen.
Als ze irriteren kan je het best even aan je tandarts vragen hoor. En je voelt er niets van. Gewoon even doen.
ik denk dat ik morgen maar even de tandart bel, beetje jammer dat ze pas om 13:00 open zijn
Het doet geen pijn, het is meer alsof het kietelt als er hechtingen worden verwijderd.
dat is weer een geruststelling dat het geen pijn doet, heb namelijk al genoeg pijn geleden met het uithalen v/d verstandkiezen haha
Ik heb er zelf aan lopen trekken en doen na twee dagen ofzo. Don't trust anybody...

Maar ik heb nu wel een soort gat waar altijd etensresten inzitten....
na 2 dagen al? je moet je hechtingen er minstens 10 dagen erin laten zitten, vind het niet zo gek dat je dan een gat heb.

maar goed ik ga er niet zelf aan lopen trekken want dan trek ik het dalijk open want ze zitten nog helemaal vast, maar ik heb de tandarts gebeld en om half 5 word ik verlost van die rothechtingen!!!!
En? Hoe ging het?
nou ben net terug, deed best wel zeer want de tandarts moet aardig wringen, knippen en trekken voordat alle hechtingen eruit waren, ik dacht dat is even door de midden knippen en trekken maar niet dus..... maar goed ben er nu van verlost! alleen bijt ik elke x op een stukje wang ook niet echt lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven