Gezondheid alle pijlers

heel gevoelig

13-08-2012 16:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
had nog eventjes een klein vraagje.

Ik had het in een vorige post over het velletje dat boven de vagina hangt.

Ik had hier nog een paar vraagjes :

- Als ik het omhoog trek dan vind ik het bolletje terug maar die is nog al aan de kleine kant (kleiner dan 5mm) maar is enorm gevoelig om aan te raken, ik kan er niet op strelen.

- Dit bolletje zit redelijk ver onder het velletje. Want ik had ergens gelezen dat het soms tevoorschijn komt wat bij mij niet het geval is. Zou het dan kunnen dat het te lang is?

-Als ik rechtsta dan steekt een klein deel van het velletje uit.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!
Kan het zijn dat je met dit bolletje je clitoris bedoelt?
Heb je nooit biologie gehad? En kijk eens op het Yes forum of koop een fancy.
Hm, klinkt wel erg bot zo. Zo bedoel ik het niet. Maat ik denk dat je daar meer aansluiting vind bij leeftijdsgenoten met soortgelijke vragen.
margot ik denk dat je inderdaad je clitoris bedoelt. die wordt inderdaad beschermd door een 'huidflapje'.

naar mijn idee heb je niks om je zorgen over te maken hoor, je klinkt normaal. als je nu in de pubertijd zit kan je uiterlijk ook nog best veel veranderen hoor (ook daar beneden).

google anders is wat fotoos van vagina's. je zal zien dat ze allemaal anders zijn en allemaal normaal;)
quote:danivo schreef op 13 augustus 2012 @ 16:10:

Kan het zijn dat je met dit bolletje je clitoris bedoelt?ja inderdaad
Het bolletje is de clitoris, het 'flapje' zou ook één van de kleine schaamlippen kunnen zijn. Je hebt grote én kleine ;)
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
quote:lemonlover schreef op 13 augustus 2012 @ 16:29:

margot ik denk dat je inderdaad je clitoris bedoelt. die wordt inderdaad beschermd door een 'huidflapje'.

naar mijn idee heb je niks om je zorgen over te maken hoor, je klinkt normaal. als je nu in de pubertijd zit kan je uiterlijk ook nog best veel veranderen hoor (ook daar beneden).

google anders is wat fotoos van vagina's. je zal zien dat ze allemaal anders zijn en allemaal normaal;)neen ik had gewoon gezien dat bij het omkleden de meeste meiden gewoon een spleetje hebben. Ik heb dit ook wel maar een heel klein stuk van dit huidje stak er uit.
quote:Mac123 schreef op 13 augustus 2012 @ 16:29:

Hm, klinkt wel erg bot zo. Zo bedoel ik het niet. Maat ik denk dat je daar meer aansluiting vind bij leeftijdsgenoten met soortgelijke vragen.Bedankt voor je antwoord, zal straks eens kijken ;)
quote:em1985 schreef op 13 augustus 2012 @ 16:31:

Het bolletje is de clitoris, het 'flapje' zou ook één van de kleine schaamlippen kunnen zijn. Je hebt grote én kleine ;)

Breng dat kind nou niet helemaal in de war...

Het flapje is het clitorishoedje.

(loepje...)
als je gaat puberen ontwikkelen ook je geslachtsorganen. de een is daar wat eerder bij dan de ander. vaak steken de binnenste schaamlippen bij een volwassen vrouw iets uit. (bij jonge meisjes niet, dit veranderd dus in de pubertijd).

dat je niet alleen een spleetje ziet maar dat ook de clitoris zichtbaar is is heel normaal hoor. maar..... niet iedereen heeft dit. iedereen is anders.

het zijn op zich logische vragen die je stelt hoor, maar ik heb het idee dat je qua voorlichting ietwat achterloopt. Kijk anders eens op wat informatieve sites en in de bioboeken.
quote:lemonlover schreef op 13 augustus 2012 @ 16:39:

als je gaat puberen ontwikkelen ook je geslachtsorganen. de een is daar wat eerder bij dan de ander. vaak steken de binnenste schaamlippen bij een volwassen vrouw iets uit. (bij jonge meisjes niet, dit veranderd dus in de pubertijd).

dat je niet alleen een spleetje ziet maar dat ook de clitoris zichtbaar is is heel normaal hoor. maar..... niet iedereen heeft dit. iedereen is anders.

het zijn op zich logische vragen die je stelt hoor, maar ik heb het idee dat je qua voorlichting ietwat achterloopt. Kijk anders eens op wat informatieve sites en in de bioboeken.zal ik zeker doen hoor. Het is niet echt de clitoris dat zichtbaar is maar het bovenste gedeelte van het huidje. Maar alleszins bedankt voor je uitleg
Dat men hier nog serieus op in gaat

(tip: Loepje)
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 13 augustus 2012 @ 16:42:

Dat men hier nog serieus op in gaat

(tip: Loepje)Hoe bedoel je?
Meisje toch, wat veel vragen stel jij op het forum over dit onderwerp! Waar is de tijd gebleven van zelf onderzoeken, opzoeken, biologie les, met vriendinnen hierover hebben, fancy etc?! Ik kan me niet herinneren dat ik in mijn jonge jaren zulke vragen had..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven