Heel moe blijven na virus in januari
donderdag 27 februari 2025 om 11:21
donderdag 27 februari 2025 om 12:13
En ook aan de griep kun je zulke chronische klachten overhouden. Dat is alleen wat minder bekendPimpelmeesje87 schreef: ↑27-02-2025 11:59Het is wel bekend dat je lang moe kan blijven na een virusinfectie. Misschien even checken bij de huisarts? Even bloedprikken zou ook wel een goed idee zijn. Is corona/long covid een mogelijke oorzaak?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 27 februari 2025 om 13:10
Was mij wel bekend hoor. Volgens het RIVM kan je 1-3 weken lang moe zijn na griep. Aangezien TO al sinds eind december met klachten kampt leek het mij echter iets minder aannemelijk dat het door griep kwam.lollypopje schreef: ↑27-02-2025 12:13En ook aan de griep kun je zulke chronische klachten overhouden. Dat is alleen wat minder bekend
donderdag 27 februari 2025 om 13:31
Maar toen ging griep toch ook al rond? En daar kun dus ook restklachten aan overhouden die langer dan die 3 weken durenPimpelmeesje87 schreef: ↑27-02-2025 13:10Was mij wel bekend hoor. Volgens het RIVM kan je 1-3 weken lang moe zijn na griep. Aangezien TO al sinds eind december met klachten kampt leek het mij echter iets minder aannemelijk dat het door griep kwam.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 27 februari 2025 om 13:37
Volgens het RIVM dus 1-3 weken.lollypopje schreef: ↑27-02-2025 13:31Maar toen ging griep toch ook al rond? En daar kun dus ook restklachten aan overhouden die langer dan die 3 weken duren
donderdag 27 februari 2025 om 13:37
donderdag 27 februari 2025 om 14:45
Nee, we praten over twee verschillende dingen

Post acute infectie ziektes zijn niks nieuws en kunnen door elk soort infectie ontstaan. dus ook door de griep.
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat dit bij TO het geval is, want het kan natuurlijk allerlei redenen hebben.
zaterdag 1 maart 2025 om 11:12
Bedankt voor jullie reacties. Ik maak maandag afspraak huisarts.
@redballoon wat ontzettend naar dat je al 1,5 jaar zo moe bent. Dat over grenzen gaan herken ik, zorg ouders( moeder alzheimer), eigen gezin en werk. Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen. Alles gaat door en nu na die griep kan ik het niet meer opbrengen omdat ik zo moe en spierpijn heb.
@redballoon wat ontzettend naar dat je al 1,5 jaar zo moe bent. Dat over grenzen gaan herken ik, zorg ouders( moeder alzheimer), eigen gezin en werk. Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen. Alles gaat door en nu na die griep kan ik het niet meer opbrengen omdat ik zo moe en spierpijn heb.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in