Gezondheid alle pijlers

heel raar

14-05-2010 20:47 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik hebiets raars nu!...

Merkte het vanaf vanmiddag..als ik ga plassen ruik ik tijdens het plassen een hele zoetige rare geur omhoog komen...heel raar wat is dit?herkent iemand dit?
Als het het weekend aan blijft houden zou je inderdaad even naar de dokter kunnen gaan. Maar wellicht is het niets om je zorgen om te maken.

En wie weet, stiekem toch zwanger?!
quote:lichtpuntjes schreef op 14 mei 2010 @ 21:35:

Moet gelijk aan diabetes denken!
Ok Angelinaa, dank je voor je antwoord maar ik heb gelukkig geen vage klachten. Ben ook niet vaak moe ofzo of dat ik veel moet drinken. Ik ga er vooralsnog van uit dat ik geen suikerziekte heb.
quote:Ariadne83 schreef op 14 mei 2010 @ 21:36:

Als het het weekend aan blijft houden zou je inderdaad even naar de dokter kunnen gaan. Maar wellicht is het niets om je zorgen om te maken.

En wie weet, stiekem toch zwanger?!Ja doe ik...dankje...ja maar een zoete geur bij een zwangerschap..ik weet t niet hoor denk dat t wat anders is ..
@ butterfly ik had het ook toen ik zwanger was. Al voordat ik getest had. Dus.. ik zou maar een test doen
quote:Goudvis09 schreef op 14 mei 2010 @ 21:39:

@ butterfly ik had het ook toen ik zwanger was. Al voordat ik getest had. Dus.. ik zou maar een test doen grapje zeker???/
nope.. testen!!
ik wacht wel even... want nu ben ik nieuwsgierig!!
quote:Goudvis09 schreef op 14 mei 2010 @ 21:40:

nope.. testen!! ook een zoete rara geur..ik kan het niet omschrijven net als....uhm
heb je testen in huis?
quote:Butterfly14 schreef op 14 mei 2010 @ 21:41:

[...]

ook een zoete rare geur..ik kan het niet omschrijven net als....uhm
Ik had het ook toen ik zwanger was. Ook voordat ik getest had.
nou ik ging naar de wc en ik dacht wat ruikt het raar. En toen later dacht ik ineens misschien ben ik wel zwanger (ik moest een paar dagen later ongesteld worden). En toen was ik dus zwanger! Dus.. testen!!
quote:Goudvis09 schreef op 14 mei 2010 @ 21:41:

heb je testen in huis?Wordt helemaal zenuwachtig zie je dat..nee dat soort dingen heb ik nooit in huis standaard ahahah
Ik dacht aan vruchtwater

Maar bij 2 dagen overtijd zal dat wel niet zo'n vaart lopen.

nou hop, testen! Hmm, koopavond al afgelopen. Balen.
Butterfly14: Ik zou maandag even naar de huisarts gaan en dan kan de assistente even je bloedsuiker testen met een vingerprik en dan gelijk even op een blaasontsteking en eventuele zwangerschap testen!

Moet je ook veel plassen of niet? Is eigenlijk bij alle drie wel een kenmerk.. weet je natuurlijk nog niks..
hohoho allemaal ff.we hebben het hier niet over een sterk ruikende urine he...nee echt zoet..doordringend helemaal om me heen zodra ik de straal laat lopen
quote:lichtpuntjes schreef op 14 mei 2010 @ 21:43:

Butterfly14: Ik zou maandag even naar de huisarts gaan en dan kan de assistente even je bloedsuiker testen met een vingerprik en dan gelijk even op een blaasontsteking en eventuele zwangerschap testen!

Moet je ook veel plassen of niet? Is eigenlijk bij alle drie wel een kenmerk.. weet je natuurlijk nog niks..ja doe ik dankje...
quote:amalia schreef op 14 mei 2010 @ 21:43:

Ik dacht aan vruchtwater

Maar bij 2 dagen overtijd zal dat wel niet zo'n vaart lopen.

nou hop, testen! Hmm, koopavond al afgelopen. Balen.
tja je gaat nou eenmaal dingen anders ruiken ofzo als je zwanger bent

Nee even zonder dollen, je bent 2 dagen over tijd en je urine ruikt anders. Nog andere kwaaltjes? Ben je bezig om zwanger te worden? Want anders is de kans dat je zwanger bent niet zo groot.
Nee het is echt zoet..de rest ruik ik gewoon hetzelfde andere dingen zoals eten enz..hoe rook het bij jou dan ook zoet of gewoon sterker?

Ja ben wel beetje bezig ja..me gezicht is iets dikker lijkt...maar ja kan vocht zijn door menstruatie die niet doorzet..
Ik lees me zelf....hoe rook het bij jou dan...damn....hahaha
haha ik weet het niet meer precies, het is alweer een paar weken geleden en ik heb een miskraam gekregen dus nu niet meer zwanger. Het was wel anders, ik had het ook nooit zo geroken. En ik rook andere dingen ook normaal. 1 keer rook een gekookt ei anders, maar een paar dagen later weer normaal dus ja ik weet ook niet hoe het werkt. Maar je bent ook over tijd...
ja..ach we zien wel...heb het iig ook nooit geroken bij mijzelf...
wanneer ga je testen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven