Gezondheid alle pijlers

heel raar

14-05-2010 20:47 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik hebiets raars nu!...

Merkte het vanaf vanmiddag..als ik ga plassen ruik ik tijdens het plassen een hele zoetige rare geur omhoog komen...heel raar wat is dit?herkent iemand dit?
Maarre, even betreffende die eventuele zwangerschap. Mocht je zwanger zijn dan ben je dat nu natuurlijk al ongeveer twee weken. Je zegt twee dagen overtijd te zijn; je kunt zwanger raken bij de ovulatie, die dus om en nabij twee weken geleden heeft plaatsgevonden. Kan allemaal ietwat schelen qua tijd, maar dit zou misschien wel een van de eerste tekenen kunnen zijn...
Volgende week maandag..kijkt nog ff aan.... haha
Ik kan me niet herinneren dat mijn urine zoeter rook tijdens mijn zwangerschap, maar dat is ook bij iedereen weer anders natuurlijk! Spannend wel hoor!
Het ruikt helemaal zoet beneden geloof ik hahaha echt raar
gebruik sinds kort wel zo'n lactacyd zeep uitwendig, gewoon zo een stuk zeep...misschien komt het daar van?
Ben je wel vaker overtijd?
Zou toch eerder denken aan glucose. In ieder geval even langs de huisarts als dit aanhoudt en als je je zorgen maakt.

Morgen even heel veel water drinken om goed door te spoelen?
zwanger?
heb je niet gewoon teveel wasverzachter gebruikt en dat dat gewoon heel sterk ruikt?
Ja, hier ook al voordat ik de test gedaan had.

Hele zoete lucht, liep al een weekje verbaasd te snuffelen voordat ik de rest van de symptomen ontdekte en een test deed.
FF een update, ben gisteravond lekker gaan douchen en naar bed gegaan.

De zoete geur is minder, maar gisteren kwam het ook ineens in de middag op zetten, weet ook niet of het continu aanwezig moet zijn?
Ga je een test doen vandaag?
Peas on earth!
Ik denk dat je zwanger bent hoor.

Ik had t ook. Hey en een gekookt ei vond ik ook erg stinken!

Ga je testen?

Laat het ons weten!
Nee heb nog niet getest.....ben niet ongesteld nog dat niet.

Maar de zoete geur is inmiddels weg???? gisteren kwam het in de middag op zetten en savonds was het heel erg en nu haast niks...

Wel heb ik dunne afscheiding wittig.Maar was die zoeter geur bij jullie constant dan? of ook met vlagen....of wordt ik misschien gek hahaha
Doe dan gewoon een test. Je bent overtijd en bezig om zwanger te worden. Anders blijf je gissen. Gewoon een test doen en als je niet zwanger bent maandag even je urine inleveren bij de huisarts.
Precies!
ik had die geur ook niet elke keer met plassen. Ik zou trouwens een test doen, dan weet je wat in plaats van je nu druk maken over of het misschien dan toch zo is. Testen van de kruitvat zijn goed en kosten 5 euro voor 2 dus daar hoef je het niet voor te laten
En, heb je al getest?
Toen ik zwanger was (en ik wist het nog niet), rook mijn urine anders. Inderdaad zoetig.
Ben inmiddels ong geworden dus niet zwanger, ga morgen naar de dok!
Jammer!
Butterfly is er al duidelijk wat het was??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven