Heel vaak hoofdpijn
maandag 17 oktober 2011 om 20:48
Ik heb al ongeveer mijn hele leven vaak hoofdpijn.
Ben er dus nu wel aan gewend dat ik niet helemaal goed ben.
Maar het is nu net alsof het de laatste weken erger word.
Vanmorgen werd ik wakker en heb tot nu toe echt non-stop hoofdpijn gehad.
Een heel zwaar gevoel waar ik ook soms misselijk van word.
Vanmiddag had ik het erg koud en was ik heel moe, nu nog steeds.
Het is alsof ik heel zweverig ben in mijn hoofd, maar dan heel zwaar tegelijk.
Herkent iemand dit?
Ik hoop dat het morgen gewoon over is als ik vannacht heb geslapen.
Ben er dus nu wel aan gewend dat ik niet helemaal goed ben.
Maar het is nu net alsof het de laatste weken erger word.
Vanmorgen werd ik wakker en heb tot nu toe echt non-stop hoofdpijn gehad.
Een heel zwaar gevoel waar ik ook soms misselijk van word.
Vanmiddag had ik het erg koud en was ik heel moe, nu nog steeds.
Het is alsof ik heel zweverig ben in mijn hoofd, maar dan heel zwaar tegelijk.
Herkent iemand dit?
Ik hoop dat het morgen gewoon over is als ik vannacht heb geslapen.
maandag 17 oktober 2011 om 21:00
Trekt het door naar je nek? Ik heb dezelfde klachten gehad, ik had 'spanningshoofdpijn'. Mijn nek spande te veel aan (o.a. door stress, maar ook omdat ik mezelf aan leerde mijn nek zo te gebruiken) en daardoor kreeg ik dit. Omdat ze er bij de dokter niet uitkwamen ben ik naar een hoofdpijn neuroloog toegestuurd. Deze concludeerde dat het spanningshoofdpijn was. Hij heeft toen mijn nek gemasseerd op zo'n manier dat mijn spanningen 'wegtrokken'. Ook heeft hij me uitgelegd hoe ik er voortaan vanaf kwam, en beter nog, hoe ik het voortaan kwam voorkomen.
Ik zou je in ieder geval door laten verwijzen, kan nooit kwaad!
Ik zou je in ieder geval door laten verwijzen, kan nooit kwaad!
maandag 17 oktober 2011 om 22:29
Hier was een bril de oplossing van het probleem! Begon op een hele lichte sterkte (helaas door medicatie gebruik achteruit aan het hollen) maar er was ook iets met de cilinder en/of bolling. Sindsdien is hoofdpijjn echt een stuk minder. Verder heb ik ook nog wel eens hoofdpijn als mijn haren met enige regelmatig voor mijn ogen vallen.
maandag 17 oktober 2011 om 23:23
Ik ben vroeger wel een keer naar de dokter geweest, toen was ik 12 dacht ik dus weet ik niet meer zo goed wat hij er toen over heeft gezegt. Heb ook vaker gehoord dat het met je ogen te maken kan hebben maar ik zie heel goed en heb nooit echt last van mijn ogen dus dan kan het daar toch niet aan liggen? Weinig drinken heb ik ook een keer gehoord en dat zou het misschien wel kunnen zijn, ik drink heel erg weinig en als het zou moeten kan ik wel een dag zonder drinken. Op een dag drink ik meestal een kopje thee en verder 2 of met geluk 3 glazen fris. Veel te weinig maar heb nooit de drang om te drinken.
maandag 17 oktober 2011 om 23:28
Zoals ik al schreef mijn oogcorrectie met bril was ook minimaal. Ik bedoel je kan je ogen gewoon laten testen kost je niets. Juist als je een kleine afwijking hebt merk je haast niet dat je ogen de hele dag bezig zijn om je scherp te laten zien maar krijg je wel de hoofdpijn. Even laten testen dus baat het niet dan schaad het niet.
Nog eens terug naar de HA lijkt me trouwens ook niet gek het is vast al wat jaren geleden dat je 12 was en de techniek heeft ook niet stilgestaan
Nog eens terug naar de HA lijkt me trouwens ook niet gek het is vast al wat jaren geleden dat je 12 was en de techniek heeft ook niet stilgestaan
dinsdag 18 oktober 2011 om 08:34