Gezondheid alle pijlers

Heerst er iets? Waart er iets rond?

09-10-2019 21:01 111 berichten
Hallo allen,

De verwarming staat op 23 graden, al vanaf vanmorgen en ik vernikkel van de kou.
Mijn tenen zijn bevroren en verder heb ik het gevoel alsof ik in mijn blote niksie in de buitenlucht sta en heb met enige regelmaat de rillingen.
Heeft iemand antwoord op de titel?
Alle reacties Link kopieren
Zo de gemberthee heeft zijn werk gedaan, ik ben er weer.
Ik ben vorige week 2 dagen thuis gebleven van werk. Keelpijnontsteking, hoofdpijn (wellicht holte ontsteking) en moe. Huisarts zei dat het inderdaad een virus was en dat het na 10 dagen vast wel over zou zijn o_o Gelukkig voelde ik me na 5 dagen weer beter.
Beterschap voor iedereen!
Op werk veel zieken, maar eigenlijk is dat altijd wel.

Ik heb het heel snel koud dus dat is voor mij niet echt een link naar ziekte. Ik woon ook in een slecht geisoleerd klotehuis dus ik heb al een dik fleece vest aan.

Of er nu echt iets meer heerst dan anders geen idee. Ik ben zelf nooit ziek maar steek anderen waarschijnlijk wel aan. Meeste griep verloopt zonder symptomen dus...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte aan iedereen die zich niet fit voelt :hug: .

Ik heb even aanmoediging nodig; ik zit koortsig en snotterig op de bank en ik krijg het maar niet warm. Morgen moet ik echt een stuk fitter zijn want ik vertrek met 50 pubers op een ruim 20-urige busreis naar het buitenland voor een week :flag: .
Timetraveler schreef:
11-10-2019 17:38
Sterkte aan iedereen die zich niet fit voelt :hug: .

Ik heb even aanmoediging nodig; ik zit koortsig en snotterig op de bank en ik krijg het maar niet warm. Morgen moet ik echt een stuk fitter zijn want ik vertrek met 50 pubers op een ruim 20-urige busreis naar het buitenland voor een week :flag: .
Neem vanavond voor je gaat slapen een zo heet mogelijke douche en spoel je dan koud af, dan ga je gloeien en dan zo snel mogelijk met je gloeiende togus lekker warm in bed.

Fijne dagen gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn huisarts heerst er buikgriep op het moment,
Niet geschoten is altijd mis
Dat dutje was ook geen gek plan, voel me er een stuk beter door.
Had het weer koud vanmiddag, maar er zet niets door, dus het zal me benieuwen.
Ik ben nooit ziek, is al decennia geleden dat ik een keer in de lappenmand heb gelegen, maar ja, ouderdom komt met gebreken...
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanochtend bij het inloopspreekuur van de huisarts. Het zat er stampvol met verkouden mensen. Dat kon ik aan ze zien en horen, maar misschien kwamen ze wel naar de huisarts voor iets anders dan dat. Ik blijk bronchitis te hebben en ik heb nu een antibioticum en codeine voorgeschreven gekregen. Niet meer de hele nacht hoesten zou wel fijn zijn. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn buren.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
11-10-2019 17:38
Sterkte aan iedereen die zich niet fit voelt :hug: .

Ik heb even aanmoediging nodig; ik zit koortsig en snotterig op de bank en ik krijg het maar niet warm. Morgen moet ik echt een stuk fitter zijn want ik vertrek met 50 pubers op een ruim 20-urige busreis naar het buitenland voor een week :flag: .
Wow. Mag hopen dat je je beter voelt. Waar gaat de reis heen?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iedere keer koude voeten en handen, héél irritant en heel ongewoon.
Viel me ook echt op.
Ik heb dit soort chit vaak met hoge inkomende energieën en gisteren hadden we een portal. Gisteren heb ik ook verrekt vd pijn in heel mijn lijf.
En we zitten voor de volle maan energieën en deze is héél pittig.

Heeft niets met verkoudheid te maken.
Alle reacties Link kopieren
Oh, interessant. Ik weet echt geen hol van astrologie (?), maar wel een klein beetje van astronomie en de maan staat op dit moment juist ongeveer op z'n verst van de aarde af (apogeum was 10 oktober). Zouden die energiedingessen dan juist niet minder pittig moeten zijn? :-P)

Ik meur nu zwaar naar Vicks in de hoop dat ik m'n buren niet wakker hoest vannacht. Keel gaat wel steeds beter.

Sterkte, iedereen!
Ik had het eergisteravond, ik had letterlijk een longsleeve aan, daarover een fleecetrui, daarover mijn harige vest en ik lag op de bank onder een fleecedeken. Toch kreeg ik het maar niet warm. Zo achterlijk. Tot ik 3 tellen wegdutte en bloedheet wakker werd. Daarna heb ik het de hele avond warm gehad (wel vest uitgedaan). Ik kreeg net een bericht van mijn zusje dat ze in bed ligt te klappertanden en het steenkoud heeft maar geen koorts. Zij is geen koukleum.

Verder stikt het van de snotterende mensen. Buikgriep wil ik niet eens aan denken. Vreselijk. Hoorde vandaag ook dat de waterpokken rondgaan op de peuterspeelzalen. Soms overweeg ik een groot huis te kopen en met mijn familie in quarantaine te gaan van september tot eind april.
Hier ook de bibbers en een loopneus. Veel mensen in mijn nabije omgeving zijn aan het blaffen en snotteren en hebben last van soepogen. De meesten zijn wel werkzaam in de zorg waar 2 maanden geleden het noro virus heerste waar ze net van opgeknapt zijn.

Maar er waart zeker iets rond momenteel. Beetje flauw om dat als lokaal te beschouwen. Beterschap Catootje! :hug:
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-06-2020 18:31
Reden: privacy
97.96% gewijzigd
Suzan-J schreef:
11-10-2019 14:07
Ik ben vorige week 2 dagen thuis gebleven van werk. Keelpijnontsteking, hoofdpijn (wellicht holte ontsteking) en moe. Huisarts zei dat het inderdaad een virus was en dat het na 10 dagen vast wel over zou zijn o_o Gelukkig voelde ik me na 5 dagen weer beter.
Beterschap voor iedereen!
Exact dit heb ik de hele week al, wel (parttime) gewerkt trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf maar niezen en een kriebelhoest houden.. zo irritant!
Komt volgens mij echt door het weer hoor!
Telkens als ik een voet buiten de deur zet krijg ik weer een hemeldouche.
Alle reacties Link kopieren
Wojak schreef:
12-10-2019 00:48
Oh, interessant. Ik weet echt geen hol van astrologie (?), maar wel een klein beetje van astronomie en de maan staat op dit moment juist ongeveer op z'n verst van de aarde af (apogeum was 10 oktober). Zouden die energiedingessen dan juist niet minder pittig moeten zijn? :-P)

Ik meur nu zwaar naar Vicks in de hoop dat ik m'n buren niet wakker hoest vannacht. Keel gaat wel steeds beter.

Sterkte, iedereen!
Klopt, dus dat zegt dan niet alles. Ik weet dat het deze keer een hele krachtige volle maan is. En dan nog die portal erbij de 10e, de 10-10 portal (uitlijning van planeten waardoor hoge energieën binnenkomen) is vaak een biotch.
Ik meld me ook.
Zondag begon het met keelpijn. Daarna bibberen, zweten, hoofdpijn, oorpijn, snotteren en algehele malaise.
Vreselijk de griep. Hoe lang gaat dit nog duuuuren? :-(
Alle reacties Link kopieren
wittereiger schreef:
15-10-2019 19:07
Ik meld me ook.
Zondag begon het met keelpijn. Daarna bibberen, zweten, hoofdpijn, oorpijn, snotteren en algehele malaise.
Vreselijk de griep. Hoe lang gaat dit nog duuuuren? :-(
10 dagen.
Beterschap.
parbleumondieu schreef:
15-10-2019 19:11
10 dagen.
Beterschap.
Bedankt! Ik hoop dat het er toch minder zullen zijn..

Gisteravond een loeiheet bad met eucalyptus genomen. Daarvoor zat ik compleet dicht en kon ik niet eens goed eten maar na dat bad heb ik de hele nacht goed kunnen ademen en geen koorts meer gehad. Straks maar weer nemen want ik zit weer dicht.
Alle reacties Link kopieren
hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest

Ik word er gek van. Vannacht 4 uur kunnen slapen voor het weer begon :-(
Hallooooow, Ainne, kijk je een beetje uit voor beeldschermbesmetting?
Alle reacties Link kopieren
Hier net hersteld van de kantoor-verkoudheid van twee (2!) weken. Dat je elke dag denkt: morgen is het vast beter maar dat elke dag het snot blijft stromen. Brrr.
Moest ook nog vliegen in week twee en dat vonden m’n oren en holtes niet OK.

Nu heerst er weer buikgriep op kantoor. Ik vrees het ergste...
Alle reacties Link kopieren
Sorry Cateau, ik heb er even een nat doekje overheen gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft dochter van 2,5 een keelontsteking te pakken sinds het weekend. Is eigenlijk de eerste keer dat ze echt ziek is. Begint nu weer wat op te knappen. Hopelijk blijft het de rest thuis bespaart.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven