Gezondheid alle pijlers

Heerst er iets? Waart er iets rond?

09-10-2019 21:01 111 berichten
Hallo allen,

De verwarming staat op 23 graden, al vanaf vanmorgen en ik vernikkel van de kou.
Mijn tenen zijn bevroren en verder heb ik het gevoel alsof ik in mijn blote niksie in de buitenlucht sta en heb met enige regelmaat de rillingen.
Heeft iemand antwoord op de titel?
ainne schreef:
16-10-2019 11:24
Sorry Cateau, ik heb er even een nat doekje overheen gehaald.
Ja, ik zie het, dankje, de spetters zijn weg.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het al aardig weg.

Wel nog steeds een piepende en krakende ademhaling, een echo in m'n kop en af en toe een hoestbuitje. Maar vergeleken bij wat het geweest is gaat het prima. :-P)
Alle reacties Link kopieren
Ik mag na de KNO arts ben nu al 4 weken bezig. Begon met keelontsteking en oor onsteking. Antibiotica gehad en 1 week verplichte rust. Knapte op behalve 1 oor dat blijft ontsteken en hoor er nog steeds niks door.
Hier waart buikgriep rond.
Via nichtje naar dochter naar mij en mijn broer heeft ook het geluk geveld te zijn.
het lijkt bij mij niet erg door te zetten maar ben wel al 2 dagen lamlendig en misselijk.
Beterschap gewenst voor de lappenmandbewoners.

Bij mij is het bij 2 dagen vreselijk koud hebben gebleven, gelukkig.
Vond het al raar, want ik ben nooit ziek.
Gelukkig idd cateautje. Ziek zijn sucks. Hopelijk zet het hier niet verder door. Dochter begon alweer flink praatjes te krijgen iig :)
Ook ik heb een keelontsteking. Geen goede timing, net een nieuwe baan en volgende week tentamens.
Alle reacties Link kopieren
Bah..een aantal weken geleden was ik al verkouden. Dat ging wel aardig over, maar nu wéér last van mijn keel en jeukende oren. Lichte hoofdpijn, verstopte neus. Kan me vaag herinneren dat het vorig jaar ook zo ging, kwam er haast niet meer af. :|
Er zijn ook steeds snotterige mensen om me heen, daarbij werk ik ook nog op een school.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar dagen ontzettende keelpijn gehad. Droomde s nachts dat ik een abces in mijn keel had. Nu is de keelpijn zo goed als weg maar zit mijn hele hoofd dicht.

Vannacht werd ik wakker met een tong die helemaal uitgedroogd was omdat ik door mijn mond moest ademen omdat mijn neus verstopt zit. Echt zo mega irritant. Mijn holtes doen ook pijn.

Dat belooft nog wat voor de rest van de winter.
Weer de verwarming hoog, gekleed in wolletjes en alsnog vernikkelen van de kou.
Ik snap er de ballen van.

Misschien is het toch nog wennen aan het nieuwe weer, het is erg zacht gebleven de afgelopen tijd.

Ik heb de neiging om de verwarming op 27 te zetten, maar dan gaan de ijsberen klagen.
Alle reacties Link kopieren
Hier heerst een vreselijk irritant buikgriepvirus. De meesten krijgen de volle lading en enkelen moeten het doen met enkel vermoeidheid en weinig eetlust.

En denk dat we ook met z'n allen weer moeten wennen aan de temperatuur, donkere dagen en blaadjes. Jammer altijd. Ik begin in oktober/november altijd al helemaal naar de kerst toe te leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven