hele erge haaruitval
woensdag 25 november 2015 om 16:36
Ik hoop dat iemand zich in mijn probleem herkend en mij kan helpen.
Ik ben al zovaak bij de huisarts geweest krijg alleen maar agressieve chemische middelen toegewezen.
Het begon bij dikke plakkaten op me hoofdhuid en zo'n jeuk. Kreeg allemaal spul nou hielp niks en op gegeben moment haaruitval. Nu is t zo erg dat me haar zo dun is en er kale plekken zitten en ben als de dood dat ik straks niks meer over hou op mijn hoofd. Heb een witte/gele gloed over me hoofd. Heb locoid lotion gekregen, betamethason lotion, shampoos en cremes. Maar helaas tot dramatisch resultaat. Iemand die tips heeft om ergere haaruitval te voorkomen?
Ik ben al zovaak bij de huisarts geweest krijg alleen maar agressieve chemische middelen toegewezen.
Het begon bij dikke plakkaten op me hoofdhuid en zo'n jeuk. Kreeg allemaal spul nou hielp niks en op gegeben moment haaruitval. Nu is t zo erg dat me haar zo dun is en er kale plekken zitten en ben als de dood dat ik straks niks meer over hou op mijn hoofd. Heb een witte/gele gloed over me hoofd. Heb locoid lotion gekregen, betamethason lotion, shampoos en cremes. Maar helaas tot dramatisch resultaat. Iemand die tips heeft om ergere haaruitval te voorkomen?
woensdag 25 november 2015 om 16:49
Wat bij mij vrijwel direct hielp na echt al jarenlang last te hebben gehad van jeuk en korstjes op mn hoofdhuid (waar ik echt gek van werd op momenten!) en ook haaruitval: regenepure shampoo. Heb het online gekocht, zijn 2 soorten van. Heb ze afwisselend gebruikt. Toen potten leeg waren heel voorzichtig weer 'gewone' (andrelon) shampoo geprobeerd: nooit meer last gehad. Jeuk, korstjes en haaruitval zijn weg.
woensdag 25 november 2015 om 17:20
Inderdaad zie bovenstaande reacties een dermatoloog, ik heb toen ook bloedwaarde geprikt bij de huisarts en daar was alles o.k., maar toen vertelde de dermatoloog dat ik daar maar niet van uit moest gaan, omdat de huisarts hele andere metingen verricht meer de standaard.
De dermatoloog kijkt er op een andere manier naar, toen heb ik alsnog via hun bloed laten prikken.
De dermatoloog kijkt er op een andere manier naar, toen heb ik alsnog via hun bloed laten prikken.