Gezondheid alle pijlers

Hellup.. Blaasonsteking!

27-01-2018 16:26 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaall,
Ik heb voor de eerste keer een blaasonsteking te pakken.. vanaf de eerste dag van mijn stopweek is het begonnen, dat was overigens ook de ergste dag, pijn joh! net of stond ik in de fik daar beneden. letterlijk om de 5minuten plassen, en dan 2 drupjes terwijl je het gevoel hebt dat je elk moment in je broek plast 😂.
Toen meteen begonnen met alle tips die ik op internet gelezen heb, veel vitamine c, veeeel drinken en goed uitplassen, gebruik nou inmiddels ook cranberry pillen 3x daags , gistere urine laten testen en idd blaasonsteking, er ligt antibiotica voor me klaar bij de apotheek, maar nou komt ie.. ik wil absoluut NIET aan de antibiotica! dus probeer het op eigen houtje te doen.. heb het gevoel dat het wel iets beter word door de cranberry , hoef alleen nog maar vaak te plassen, heb inmiddels wel last van hoofdpijn dus hoop niet dat ik koorts krijg, aangezien dat kan duiden op dat het door is gegaan naar mijn nieren en dan moet ik wel aan de antibiotica.. maar kan dus ook van mijn menstruatie komen.

Nu mijn vraag, zijn hier meer vrouwen die het is gelukt om het op eigen houtje over te laten gaan? en hoe lang duurde dat? het duurt bij mij nou dus al een week en ben er een beetje klaar mee..
viva-amber schreef:
28-01-2018 12:20
Van een delier kun je ook allerlei onzin uitkramen komt nogal eens voor bij een blaasontsteking al ben ik geen arts dus ik kan geen ziekte van karakter onderscheiden.
:proud:
Het leven is een zure bom.
Ik heb ook vaak last van blaasontsteking, zo erg dat ik alleen maar bloed plas ipv urine. Doordat ik zovaak blaasontsteking heb en daardoor vaak antibiotica moet slikken kreeg ik nare gevolgen van de antibiotica. Ik heb daardoor de antibiotica ingewisseld voor de cranberry pillen van de Kruidvat, de grote pillen die je 3x per dag moet innemen. Daarbij drink ik ook liters water en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn blaasontsteking weggaat zonder antibiotica. Ik ben ook echt geen fan van antibiotica en slik veel liever cranberry pillen.

Succes!!
noa schreef:
28-01-2018 13:18
Je kunt het proberen. Zal vast al geopperd zijn, maar veel drinken, veel zure dingen, want daar houden bacteriën niet van, goed uitplassen (sowieso altijd belangrijk). Ik ben ook geen voorstander van AB, maar soms ontkom je er niet aan. Ik heb ook eens gewacht bij een blaasontsteking, met als gevolg een nietbekkenontsteking, dus bij koorts en hevige pijn wel die AB slikken. Uiteraard met probiotica.
Idd ben een eind op pad met vitamine c en cranberry pillen, zodra ik echt last begin te krijgen onderneem ik andere stappen!
Hannah___ schreef:
28-01-2018 14:10
Ik heb ook vaak last van blaasontsteking, zo erg dat ik alleen maar bloed plas ipv urine. Doordat ik zovaak blaasontsteking heb en daardoor vaak antibiotica moet slikken kreeg ik nare gevolgen van de antibiotica. Ik heb daardoor de antibiotica ingewisseld voor de cranberry pillen van de Kruidvat, de grote pillen die je 3x per dag moet innemen. Daarbij drink ik ook liters water en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn blaasontsteking weggaat zonder antibiotica. Ik ben ook echt geen fan van antibiotica en slik veel liever cranberry pillen.

Succes!!
Die heb ik nu ook idd! 3x daags slik ik ze en volgensmij werken ze goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven