Gezondheid alle pijlers

Help ik Lek!

18-08-2009 17:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Ik zou even naar de huisarts gaan Als je echt urine verliest dan kun je wellicht doorgestuurd worden naar bv een therapeut
*
Gewoon gaan, daar voorkom je misschien erger mee Succes!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ja dat zou best kunnen Kabouter. Ik zie nl bij mijn zoon ook dat als ie het moeilijk heeft met zijn poep, dat hij dan ook wat urine verlies als ie aan het "persen" is. Ga nou morgenvroeg gewoon ff bellen met je arts
quote:Dana schreef op 18 augustus 2009 @ 17:29:

Oke, stukken duidelijker!

Ik dacht namelijk dat je bedoelde dat je zweetvoeten kreeg als je bovenop zit tijdens de seks.

*
Haha, Dana.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Kabouter ben je net bevallen?

En google anders eens op bekkenbodemspieren trainen, ik had het ook en met regelmatig trainen was ik er vanaf.

(toch ook even langs de HA gaan)
Ben je al naar de HA geweest voor de verstopping?

Zit er op dit moment ook mee (verstopping), maar ik ben blij dat ik er iets voor gekregen heb!
*
Ja maar, als je moet persen omdat nr. 2 niet goed wil, dan zit je toch al op de wc, dat doe je toch niet met je broek aan?
Vanwege mijn beroep heb ik dagelijks met dit soort "problemen "te maken...misschien licht incontinent?
quote:[message=3752542,noline]

Maar het komt omdat ik blijkbaar een blaasontsteking heb ^_^Oh dus dat is de oorzaak waarschijnlijk. Ja dat kan heel goed bij een blaasontsteking passen. Dus ik neem aan dat je bij de dokter bent geweest?
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven