Help; neuscorrectie- ademhalen
dinsdag 19 mei 2015 om 15:17
Lieve viva-vrouwen,
Een week geleden ben ik een neuscorrectie ondergaan; ik had een scheef septum en het is ook plastisch gecorrigeerd.
Na 8 dagen, adem ik nog steeds uitsluitend door mijn MOND. Ik maak mij dan ook ernstige zorgen
.
Is dit normaal?
Anderen die ook een neuscorrectie hebben ondergaan;
Na hoelang konden jullie normaal door de neus ademhalen?
Een week geleden ben ik een neuscorrectie ondergaan; ik had een scheef septum en het is ook plastisch gecorrigeerd.
Na 8 dagen, adem ik nog steeds uitsluitend door mijn MOND. Ik maak mij dan ook ernstige zorgen
Is dit normaal?
Anderen die ook een neuscorrectie hebben ondergaan;
Na hoelang konden jullie normaal door de neus ademhalen?
dinsdag 19 mei 2015 om 16:40
Bij mijn man is ook het neusschotje recht gezet en daarna heeft hij nooit meer normaal door zijn neus kunnen ademen.
Dat voelt nog benauwder als eerst en het klinkt als darth vader en hij snurkt sindsdien heel erg.
Het is nu ruim 10 jaar geleden en hij heeft heel veel spijt van de ingreep.
Maar daar heb jij niets aan natuurlijk,ik wilde alleen maar aangeven dat het niet altijd goed komt.
Dat voelt nog benauwder als eerst en het klinkt als darth vader en hij snurkt sindsdien heel erg.
Het is nu ruim 10 jaar geleden en hij heeft heel veel spijt van de ingreep.
Maar daar heb jij niets aan natuurlijk,ik wilde alleen maar aangeven dat het niet altijd goed komt.
dinsdag 19 mei 2015 om 17:09
quote:vivaagirl schreef op 19 mei 2015 @ 16:50:
Ik zal contact opnemen; hoewel ik in buitenland ben (daar heb laten doen).
Ik was gewoonweg benieuwd naar ervaringsverhalen en tips.. Dat geeft ook niets, maar als je jezelf ernstige zorgen maakt dan kun je beter een deskundige inschakelen. Sterkte met je herstel!
Ik zal contact opnemen; hoewel ik in buitenland ben (daar heb laten doen).
Ik was gewoonweg benieuwd naar ervaringsverhalen en tips.. Dat geeft ook niets, maar als je jezelf ernstige zorgen maakt dan kun je beter een deskundige inschakelen. Sterkte met je herstel!
dinsdag 19 mei 2015 om 17:25
Ik weet alleen dat de eerste dagen die watten erin zitten en toen werd ik regelmatig wakker, omdat ik in m´n slaap m´n mond dichtdeed. Na twee weken gaat volgens mij het gips eraf. Ik kreeg ook een zalfje om die korstjes van binnen op te lossen. En sowieso duurt het lang voordat je neus helemaal is genezen, zwelling kan maanden duren.
Ik krijg misschien iets minder lucht, maar zeker geen spijt!
Ik krijg misschien iets minder lucht, maar zeker geen spijt!