Gezondheid alle pijlers

help, wat moet ik doen?

06-09-2012 16:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een etentje. Ik heb gehoord dat er misschien gewandeld gaat worden. Ik zie dit niet zitten. Heb namelijk een darmziekte, moet soms nogal plotseling. Daarom zit ik dan al in de stress en daar krijg ik dan weer buikpijn van. Dus ik blijf liever gewoon in het restaurant wachten.
Waar is het etentje van? Kun je niet even bellen om dat te checken? Scheelt misschien stress om niets..?
Gewoon zeggen. Dat is toch niet raar? Je kan het wel moeilijk maken voor jezelf zeg, jeetje.
Doe hakken aan, dan heb je 'n goed excuus waardoor je beslist niet mee kunt gaan wandelen.
Niet in de stress zitten, meid.

Er zijn vast nog wel meer mensen die (om welke redenen dan ook) niet willen / kunnen wandelen.

Neem in ieder geval iets te lezen mee, misschien is er wel een heerlijk terras waar jij op kunt plaatsnemen!

En anders lekker binnen blijven zitten hoor.

Veel plezier!
Dan blijf je toch in het restaurant wachten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Even loperamide halen bij de apotheek, desnoods 2 tabletten tegelijk nemen vlak voor het eten. Maar dit moet je eigenlijk even met je arts overleggen.
Die hakken zijn een goed idee!!!
Maar waarom een smoes verzinnen (de hakken)? Je kan toch gewoon zeggen dat je een darmziekte hebt? Ik zie daar het probleem niet van en zou het ook absoluut niet raar vinden als iemand in mijn gezelschap dat als reden zou geven om niet mee te wandelen.
Misschien heeft ze 'n etentje met werk? Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt genante ziektes rond te bazuinen.

In gezelschap van vrienden zou ik gewoon eerlijk zijn. Goed kans dat er dan wel iemand is die je gezelschap blijft houden terwijl de rest gaat wandelen.
quote:scheel_schaapje schreef op 06 september 2012 @ 17:00:

Even loperamide halen bij de apotheek, desnoods 2 tabletten tegelijk nemen vlak voor het eten. Maar dit moet je eigenlijk even met je arts overleggen.Is een paardenmiddel en verstopt, niet zomaar gebruiken. Gewoon ff van te voren aangeven bij de organisator, sorry, ik kan niet mee wandelen en laat de reden in het midden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven