Gezondheid alle pijlers

Herbalife - Mij laten beetnemen?

03-12-2013 18:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Wáárom heb je dit gedaan? En ook nog gefinancierd door je ouders want je hebt er zelf het geld niet voor, mon dieu.

En dan ga je ons vragen stellen wat wij van Herbalife vinden? Volgens mij zou je vraag moeten zijn "Hoe kom ik hier van af?"
Ik moet stiekem wel een beetje om je lachen hoor.

Tja, gedane zaken enzo. Je bent een ervaring rijker en ¤106 armer.

Flikker die zooi de vuilnisbak in (of wie weet krijg je iemand zo gek om het van je over te nemen?) en ga je vast voorbereiden op over een maand, dat je dan écht NEE zegt.
Binnen een week kun je je de hele boel terugsturen en je beroepen op 'bedenktijd'. Dan moet je nog niks hebben open gemaakt en een aangetekende brief met handtekening versturen.

Doen meid, je bent erin getuind
Yep, je hebt je beet laten nemen. Maar dat is niet erg, want dat overkomt je hierna niet meer.

Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken.

En ga in hemelsnaam niet anderen proberen op te lichten zoals Ainne insinueert. Foutje, die heb je gemaakt en van geleerd.
quote:samova schreef op 03 december 2013 @ 18:36:

Binnen een week kun je je de hele boel terugsturen en je beroepen op 'bedenktijd'. Dan moet je nog niks hebben open gemaakt en een aangetekende brief met handtekening versturen.

Doen meid, je bent erin getuindEn die!
Onderwerp: ontbinding van overeenkomst binnen de bedenktijd

Klantnummer: <uw klant-, abonnements- of registratienummer>

<woonplaats, datum>

Geachte heer, mevrouw,

Op <datum> heb ik <telefonisch/via internet> met <naam onderneming> een overeenkomst gesloten voor <inhoud overeenkomst>. Met deze brief laat ik u echter weten dat ik de overeenkomst ontbind.

Hierbij maak ik gebruik van mijn rechten op grond van de wet over overeenkomsten op afstand (boek 7, afdeling 9A, Burgerlijk Wetboek). Volgens deze wet mag ik een overeenkomst van dienstverlening die op afstand is gesloten binnen zeven werkdagen na het sluiten van de overeenkomst ontbinden. Bovendien houd ik <naam onderneming> aansprakelijk voor alle eventuele kosten die ik moet maken rond deze ontbinding.

Ik verzoek u om mij binnen twee weken na de datum van deze brief schriftelijk te bevestigen dat de overeenkomst is ontbonden.

Met vriendelijke groet,

<naam en handtekening>
Dat is niet goedkoop. Wat heb je dan allemaal gekregen voor die 106 euro?

Een vriendin van mij is iets van 10 kilo (ik weet niet meer precies hoeveel, het is alweer een paar jaar geleden) afgevallen met Herbalife. Niet alleen door Herbalife, ze ging er ook bij sporten natuurlijk. Zij vond het een prettige manier om af te vallen en ze had ook verschillende smaken gekocht. Ik heb een keer een slokje genomen van de chocolade shake die ze had meegenomen, dat smaakte niet slecht. Ze had ook een keer een shake met appelmoes of appeltaart of appelbeignet smaak. Iets met appel in de naam. Die had ze zelf gemaakt met een van die shakes als ingrediënt erbij.
Waarom al die hoofdletters? Leest niet echt ontspannen, je OP. Ik heb geen ervaring met herbalife gebruiken maar krijg al de kriebels van al die dingen die zogenaamd goed voor je zijn maar waar je verder nooit over leest...
By the way, ik begin morgenvroeg dus met

*Ontbijt:

Formula 1 voedingsshake 250 ml

1 glas kruidendrank perzik 250 ml

1 glas water met aloë sap 250 ml

*Tussendoor 9u.00 of 10u.00:

1 stuk fruit of boterham met mager beleg

*middag:

1 kruidendrank 250 ml bij gewoon middag eten

*Vieruurtje;

stuk fruit of iets anders gezond, wortel, 1 handje nootjes... kan van alles zijn

*Avond:

1 kruidendrank bij 250 ml water bij gewoon avondeten

Tussendoor water/thee/soep

En dan 'zou' je binnen een paar dagen/week al resultaat moeten zien... ik ben benieuwd

Tja, misschien klink ik al overtuigd, maar ik weet het voor de moment echt niet meer
x
Tja, je bent volwassen, zelf naar een aantal bijeenkomsten gegaan, zelf ja gezegd en zelf (met geleend) geld betaald.

*spelende vrouw wat heb je nu geleerd*?

Lik je wonden en ga er geen geld meer aan spenderen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn voorspelling is dat zolang je jezelf 'varkentje' noemt geen enkele dieetmethode gaat helpen.
x
x
quote:himalaya schreef op 03 december 2013 @ 18:51:

Tja, je bent volwassen, zelf naar een aantal bijeenkomsten gegaan, zelf ja gezegd en zelf (met geleend) geld betaald.

*spelende vrouw wat heb je nu geleerd*?

Lik je wonden en ga er geen geld meer aan spenderen.Het geld is niet geleend het is van geld dat mn broer ook heeft gekregen en van die som betalen mijn ouders het, kwestie van ons 'gelijk' te houden
quote:samova schreef op 03 december 2013 @ 18:36:

Doen meid, je bent erin getuindVolg dit advies op, denk je dat je na een maand van ze af bent??
quote:Varkentje1905 schreef op 03 december 2013 @ 18:40:

By the way, ik begin morgenvroeg dus met

*Ontbijt:

Formula 1 voedingsshake 250 ml

1 glas kruidendrank perzik 250 ml

1 glas water met aloë sap 250 ml

*Tussendoor 9u.00 of 10u.00:

1 stuk fruit of boterham met mager beleg

*middag:

1 kruidendrank 250 ml bij gewoon middag eten

*Vieruurtje;

stuk fruit of iets anders gezond, wortel, 1 handje nootjes... kan van alles zijn

*Avond:

1 kruidendrank bij 250 ml water bij gewoon avondeten

Tussendoor water/thee/soep

En dan 'zou' je binnen een paar dagen/week al resultaat moeten zien... ik ben benieuwd

Tja, misschien klink ik al overtuigd, maar ik weet het voor de moment echt niet meer

Je krijgt alleen maar vocht binnen zo. Nergens iets van "vast" voedsel te zien.

Wat ga je doen als die zooi op is?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Yavanna schreef op 03 december 2013 @ 19:05:

[...]

Volg dit advies op, denk je dat je na een maand van ze af bent??

Ik heb echt geen enkele overeenkomst moeten ondertekenen (geen handtekening moeten zetten), deze producten per stuk gekocht, maar verder niets van een proefabonnement, domiciliëring, promo of iets dergelijk.

Tijdens die analyse ook niets ondertekend, dus als de producten op zijn, gewoon niets meer bij kopen
quote:Tickel schreef op 03 december 2013 @ 19:15:

[...]

Je krijgt alleen maar vocht binnen zo. Nergens iets van "vast" voedsel te zien.

Wat ga je doen als die zooi op is?Er wordt inderdaad veel bij gedronken (tot 1 à 2 liter per dag), maar buiten het vast voedsel om. Dit alles bij gewoon eten, zoals boterhammen, vlees, groenten en fruit. Je moet niet diëten of minder gaan eten.
quote:Varkentje1905 schreef op 03 december 2013 @ 19:01:

Ik had al eerder gezegd (in vorige onderwerpen) dat mijn vriend werkloos is (en een lichamelijke aandoening heeft, we zijn naar een Universitair ziekenhuis geweest/onderzoeken zijn nog volop bezig) en die aandoening heeft er deels mee te maken dat hij werkloos is (stemproblemen, evenwichtsstoornissen oa). Voor alle duidelijkheid: hij heeft enkele jaren gewerkt als leerkracht middelbare school tot over een goed 1,5 jaar, en is bezig met een opleiding volwassenonderwijs informatica. (in juni 2014 afgerond)

Ikzelf werk als verzorgende in een rusthuis, al verschillende aaneensluitende interims deeltijds over 7 jaar, de laatste maand voltijds gewerkt.

We wonen samen, hebben een appartement -jawel- gekocht met nog 7 jaar af te betalen, we moeten soms een beetje 'puzzelen', maar we hebben eigenlijk nooit 'zwarte sneeuw' gezien of nooit in het rood gestaan... en we kunnen gerust 2 auto's betalen en kleine vakanties ed. zeker doen.

Maar buitenom, ik werk wel en ik steun vriendlief voor 200%, maar ik vind dat ik mij toch wel af en toe iets mag gunnen en vriend is al spaarzaam van zichzelf nu eenmaal. Ik kijk echt niet neer op hem, omdat hij werkloos is ed. maar ik vind dat ik als werkende mens toch een beetje meer dan ook spaarzaam zijn, mag doen. (Nee, dus geen 'wraak')

Dit laatste heeft wellicht niet meer te maken met mijn OP, dus daarom dat ik al eerder bij psyche kan zetten?Wat heeft dit te maken met de Herbalife maffia?
Je bent zelf een theepot
quote:Varkentje1905 schreef op 03 december 2013 @ 19:16:

[...]

Ik heb echt geen enkele overeenkomst moeten ondertekenen (geen handtekening moeten zetten), deze producten per stuk gekocht, maar verder niets van een proefabonnement, domiciliëring, promo of iets dergelijk.

Tijdens die analyse ook niets ondertekend, dus als de producten op zijn, gewoon niets meer bij kopenEn hier kun je ook behoorlijk de mist ingaan. Lees de kleine lettertjes, vaak is het zo dat je als je niet opzegt je "abonnement" automatisch doorloopt. Geen idee of dat bij herbalife ook zo is, maar kijk het goed na
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Herbalife
Je bent zelf een theepot
inderdaad, er staat in de kleine lettertjes dat de consument recht heeft op 8 werkdagen bedenktijd en daarna via een aangetekende zending zonder extra kosten van de aankoop mag afzien.

verder is dit niet het begin van een verplichting in de toekomst, dus als de producten op zijn (of ongeopend zijn teruggestuurd of gebracht) zou ik het geld moeten terugkrijgen van de verkoper (binnen de 8 werkdagen natuurlijk)
Probeer het een maand, ik ken mensen die er flink mee zijn afgevallen.

Volgens mij geldt er een niet-goed-geld-terug garantie gedurende de eerste 30 dagen bij Herbalife, dat moet je regelen met je verkoper, misschien kun je daar eens naar kijken. De koop op afstandregeling geldt niet, omdat dit geen koop op afstand is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven