Gezondheid alle pijlers

Herbalife - Mij laten beetnemen?

03-12-2013 18:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Als je zo weinig eet, dan ga je inderdaad afvallen. Of het gezond is ( en dat lijkt me totaal niet) is een tweede. In ieder geval worden jij en je portemonnee een stuk dunner zo.
quote:Varkentje1905 schreef op 03 december 2013 @ 19:16:

[...]

Ik heb echt geen enkele overeenkomst moeten ondertekenen (geen handtekening moeten zetten), deze producten per stuk gekocht, maar verder niets van een proefabonnement, domiciliëring, promo of iets dergelijk.

Tijdens die analyse ook niets ondertekend, dus als de producten op zijn, gewoon niets meer bij kopenJa want dat vrijblijvende werkte deze keer ook zo goed...
quote:Tickel schreef op 03 december 2013 @ 19:15:

[...]

Je krijgt alleen maar vocht binnen zo. Nergens iets van "vast" voedsel te zien.

Wat ga je doen als die zooi op is?Lees nog eens Tickel. Anders een 'vaste' bril nemen
quote:Varkentje1905 schreef op 03 december 2013 @ 19:46:

inderdaad, er staat in de kleine lettertjes dat de consument recht heeft op 8 werkdagen bedenktijd en daarna via een aangetekende zending zonder extra kosten van de aankoop mag afzien.

verder is dit niet het begin van een verplichting in de toekomst, dus als de producten op zijn (of ongeopend zijn teruggestuurd of gebracht) zou ik het geld moeten terugkrijgen van de verkoper (binnen de 8 werkdagen natuurlijk)Nou kijk! Terugsturen die spullen. Jij blij, vriend blij allemaal blij (behalve herbalife dan)
Heel makkelijk om negatief te doen over Herbalife.

Het werkt gewoon goed.

Maar als je nog niets aangebroken hebt, kun je het gewoon binnen 30 dagen teruggeven.

HERBALIFE WAARBORG: Wanneer u niet tevreden bent over producten, heeft u recht op terugbetaling of ruil. Bezorg het betreffende product binnen de 30 dagen na ontvangst terug, in de originele verpakking samen met een ingevuld klanten teruggavenformulier. Herbalife biedt u de keuze: ofwel het product ruilen voor een ander product, ofwel terugbetaling van de aankoopprijs. Deze garantie is niet van toepassing op producten aangekocht door Herbalife distributeurs noch op producten die werden beschadigd of verkeerdelijk werden gebruikt. De verzendkosten en de verantwoordelijkheid om het product terug te bezorgen aan zijn/haar distributeur zijn ten laste van de klant.
Het is wel de slimste enquête ooit moet ik zeggen. Eerst een zielig verhaal en daarna de discussie voorzichtig op Herbalife sturen.

Zo kom je er wel.
Ik ken meerdere mensen die herbalife gebruikt hebben, allemaal zijn ze afgevallen met veel pijn en moeite, want die shakes zijn niet bepaald lekker, en allemaal hebben ze het er na het stoppen net zo hard weer bijgekregen.

Ik geloof er absoluut niet in, in geen elk dieet. Wil je afvallen dan is de enige manier, goed, gezond en gevarieerd eten en daarbij bewegen. In de buitenlucht en niet 2x een uurtje in de sportschool. Het moet een levenswijze zijn. Anders zul je altijd weer aankomen.
Tjonge, je hebt gewoon een miskoop gegaan.

Probeer het een maand, je valt vast wel ermee af.

Na heb je na een maand wat kilootjes eraf en je hebt geleerd om pas na een nacht slapen JA te zeggen op wat dan ook
Nogal goeie reclame zeg.

Potjes met niks voor 106 euro?!?! Zijn ze niet wijs?

Ben JIJ niet wijs?
Het Viva forum is papaja.
quote:neve81 schreef op 03 december 2013 @ 20:06:

Ik ken meerdere mensen die herbalife gebruikt hebben, allemaal zijn ze afgevallen met veel pijn en moeite, want die shakes zijn niet bepaald lekker, en allemaal hebben ze het er na het stoppen net zo hard weer bijgekregen.

Ik geloof er absoluut niet in, in geen elk dieet. Wil je afvallen dan is de enige manier, goed, gezond en gevarieerd eten en daarbij bewegen. In de buitenlucht en niet 2x een uurtje in de sportschool. Het moet een levenswijze zijn. Anders zul je altijd weer aankomen.Het gaat er niet eens om of het wel of niet werkt ( je zult best afvallen maar je verandert niet je leefwijze voorgoed dus grote kans dat her afvallen tijdelijk is) maar erger is dat Herbalife 1groot piramidespel is.
Je bent zelf een theepot
het is nog gevaarlijk spul ook
het is een pyramidespel (multilevel marketing) dat ervoor zorgt dat de verkopers in een wurggreep hun spullen moeten slijten, maar dat is nog lang niet het ergste
Het is funest voor je lichaam, oa je schildklier.

Verkoop die meuk op MP en zeg je afspraak af.
Meds, daar klopt echt niets van.
De producten staan constant onder verdenking

In veel landen is het verboden omdat het aangetoond is dat shakes kunnen leiden tot toxische hepatitis

http://factsaboutherbalif ... 12/12/Product-Warning.pdf
quote:Emma95 schreef op 04 december 2013 @ 19:24:

Meds, daar klopt echt niets van.dat zeg je altijd maar helaas het is waar, en je weet dat ik nu al die onderzoeken weer ga plakken
ik ken iemand die werkt bij de douane, die had inkoopbonnen gezien, formule 1 kost via invoer 2,50.

vrees dat er niet veel gezondheid inzit.
http://www.ntvg.nl/public ... en-de-haperende-hepar/pdf

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/19157382/
Zo weinig zit er in Formule 1.

Maar ik heb geen zin in een oeverloze discussie.

Iedereen moet het voor zichzelf maar uitmaken.

In ben in elk geval al jaren blij dat ik mijn paar overtollige kilo's kwijt ben geraakt.

http://www.topdieet.nl/formula-1-sport/
Er is geen enkele controle op deze producten
Waar haal je de onzin toch vandaan?

H wordt verkocht in 72 landen en is beursgenoteerd.

Omwille van de beursgenoteerdheid van Herbalife op New York Stock Exchange - kortweg NYSE - kan Herbalife zich niet permitteren om te zondigen tegen de voedingswetgeving van de verschillende landen waar Herbalife Officieel actief is. Herbalife wordt wegens de notering op de beurs elk jaar grondig doorgelicht en continu gecontroleerd door verschillende officiële instanties.

Ik heb geen aandelen en houd er nu over op.
het is geen onzin, misschien moet je even de linkjes lezen voordat je weer een shake inschenkt.
Na een maand zal ze je een uitgebreider en duurder pakket (met vitaminenpillen enzo) proberen te verkopen. Zet je dus schrap!
Dat ze nog bestaan, dat vind ik dan wel weer knap!!
quote:winkelfanaat schreef op dinsdag 03 december 2013 19:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Varkentje1905 in "Herbalife - Mij laten beetnemen?"" class="messagelink">Varkentje1905 schreef op 03 december 2013 @ 19:46</a>:</b>

inderdaad, er staat in de kleine lettertjes dat de consument recht heeft op 8 werkdagen bedenktijd en daarna via een aangetekende zending zonder extra kosten van de aankoop mag afzien.

verder is dit niet het begin van een verplichting in de toekomst, dus als de producten op zijn (of ongeopend zijn teruggestuurd of gebracht) zou ik het geld moeten terugkrijgen van de verkoper (binnen de 8 werkdagen natuurlijk)</div></blockquote>Nou kijk! Terugsturen die spullen. Jij blij, vriend blij allemaal blij (behalve herbalife dan) Hier kijk huppakee terugsturen die hele handel!! En een wijze les rijker! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven