Gezondheid alle pijlers

Herbalife - Mij laten beetnemen?

03-12-2013 18:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
quote:sabbaticalmeds schreef op woensdag 04 december 2013 19:22 het is een pyramidespel (multilevel marketing) dat ervoor zorgt dat de verkopers in een wurggreep hun spullen moeten slijten, maar dat is nog lang niet het ergsteKlopt! Er zijn meer van dit type producten die ook in een pyramide model gegoten zijn. Ik hou niet zo van dit soort systemen.
Ik vond het wel lekker spul, viel er alleen niets vanaf
Frankly my dear, I don"t give a damn
Het is troep. Het is caloriebesparend maar de producten zijn ook niet zo goed als ze voordoen.

Daarnaast is het multi level marketing. Het is het doel om naast veel producten verkopen ook veel mensen onder je te krijgen zodat je daar inkomsten uit kunt krijgen. Niet aan mee doen!
quote:samova schreef op 03 december 2013 @ 18:37:

Onderwerp: ontbinding van overeenkomst binnen de bedenktijd

Klantnummer: <uw klant-, abonnements- of registratienummer>

<woonplaats, datum>

Geachte heer, mevrouw,

Op <datum> heb ik <telefonisch/via internet> met <naam onderneming> een overeenkomst gesloten voor <inhoud overeenkomst>. Met deze brief laat ik u echter weten dat ik de overeenkomst ontbind.

Hierbij maak ik gebruik van mijn rechten op grond van de wet over overeenkomsten op afstand (boek 7, afdeling 9A, Burgerlijk Wetboek). Volgens deze wet mag ik een overeenkomst van dienstverlening die op afstand is gesloten binnen zeven werkdagen na het sluiten van de overeenkomst ontbinden. Bovendien houd ik <naam onderneming> aansprakelijk voor alle eventuele kosten die ik moet maken rond deze ontbinding.

Ik verzoek u om mij binnen twee weken na de datum van deze brief schriftelijk te bevestigen dat de overeenkomst is ontbonden.

Met vriendelijke groet,

<naam en handtekening>Maar dit maar dit is toch helemaal geen koop op afstand?? (internet), dit is toch tijdens die afspraak besloten en betaald? Dan geldt die hele wet niet.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Je kunt het pakket gewoon binnen een maand aan je consulente teruggeven. Is een regel van Herbalife.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven