Gezondheid alle pijlers

Herstellen van een hersenschudding verveel me zo

05-11-2013 14:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week zondag een bedrijfsongevalletje gehad. De volgende dag ging ik met dubbele tong praten en kon niet goed meer lopen. Naar HA alles goed nagekeken, bleek een hersenschudding. Goed rust gehouden. Zondag en gister voelde ik me best goed, geen hoofdpijn gewwon praten en lopen ook aan het eind van de dag.

Dus dacht vanmorgen best een paar uurtjes te kunnen werken, maar na nog geen uur was de koek op, hoofdpijn misselijk, woorden door elkaar halen. Thuis over gegeven en weer terug op de bank...............

Bah ik verveel me zo. Luisterboeken komen mijn oren uit........

Komt wel weer goed, maar vind mezelf even zielig nu en wilde even"zeuren".
beterschap !
Beterschap!

Gewoon lekker op alle topics hier meelezen/schrijven
Vooral niet achter je beeldscherm! Zoon met hersenschudding mocht dat juist niet! Misschien iets handwerken?

Beterschap!
Merk dat een beetje (met mate) achter de laptop gaat, tv moet ik niet doen.

Kon net de laatste 2 dagen weer een beetje handwerken..... Nu weer even niet misschien morgen weer.
Beeldschermen vermijden en vooral je rust nemen! Als je te vlot weer teveel doet heb je kans dat je er (langer) last van houd..

Ik heb jaren terug een hersenkneuzing gehad en toen heb ik heel veel de radio heel zacht aan gehad. Lag in het begin vooral veel in bed en dan was ik niet zo alleen met mijn gedachten (mijn gedachten zijn nooit zo onsamenhangend geweest als in die periode)
Mijn man heeft na een hersenschudding (ook bedrijfsongeval) zeker twee weken op bed gelegen, geen tv geen radio.

En daarna heeft hij er nog wel lang last van gehad. Herstellen van een flinke hersenschudding duurt lang.
Gelukkig geen hersenkneuzing hier wollensok!

Was de eerste paar dagen de hele dag wel een soort van "dronken".

Net ff aan de telefoon met mijn zus gelijk weer veel meer last, dus ga maar weer terug naar mijn luisterboeken.................
Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven