Gezondheid alle pijlers

Het ultieme middel tegen snurken

25-08-2009 23:20 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik naar op zoek!

PP heeft altijd al gesnurkt, dus sinds 10 jaar draag ik custom made oordoppen. Ze zijn behoorlijk duur, maar hebben me al 10 jaar een fijne nachtrust bezorgd.

De laatste tijd snurkt hij er echter doorheen. Dat is foute boel! Ik wil zowiezo een setje nieuwe doppen laten maken, want ik denk dat ik deze (3de paar alweer) versleten heb.

Maar just in case dat dat niet helpt... wie heeft voor mij De! Ultieme! Snurk! Tip!?
Mijn oplossing tegen snurken: keelamandelen laten knippen. Het is geen fijne ingreep voor een volwassene (ik kon 1 week niet praten en hou totaal niet van waterijsjes :p ). Ik snurkte aks klein meisje al als een volwassen vent en het werd het afgelopen jaren zo erg dat het gênant was om te slapen in het bijzijn van anderen. Ik heb 2 weken niet normaal kunnen eten en 1 week ik stilte geleefd, maar heb er de resg van mijn leven wek profijt van
Dit topic doet met denken aan de snurk test van Kassa, waarin allerlei snurkers middeltjes uit hadden geprobeerd. Ik geloof niet dat er echt iets hielp. Misschien kun je resultaten of de uitzending nog raadplegen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven