Gezondheid alle pijlers

Heule zere tieten

16-06-2012 20:08 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dit topic is echt het juweeltje van de zaterdag avond, maar weet iemand een middeltje tegen zere borsten? De minne vallen er bijna af, ze gloeien (serieus, ze zijn warm!) en bij elke ademhaling worden mijn tepels hard omdat ze zo gevoelig zijn! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Iemand tips?

Ik moet trouwens maandag ongesteld worden, maar aangezien ik al 2 jaar zwanger probeer te worden ga ik er voor het gemak even van uit dat dit PMS hormonen zijn.
Ik hoop ook voor je dat je zwanger bent.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
bij mij waren het mijn enige tekenen van zwangerschap....ik dacht destijds dat ik borstkanker of iets anders ergs had...had niet eens nagedacht over zwanger zijn :D Zal voor je duimen!!
Natte washandjes uurtje in de vriezer leggen.

Enne................denk ook dat je zwanger bent hoor!
Ik denk het ook. Had er bij de eerste erg veel last van, bij de tweede helemaal niet. Ik heb overigens ook metformine gebruikt. Ik duim voor je!!
Home is where your wifi connects automatically.
Hoop met de rest mee dat je zwanger bent. Voor zere borsten geen tips.
Dankjewel allemaal, jullie optimisme maakt me wel wat nerveus <3
Groupie, wat spannend!!

Ik slik ook metformine, maar heb afgelopen weken ook hormonen gespoten. En van die hormonen (vooral van pregnyl) krijg ik ook van die zere jetsers.. Ze worden ook groot, en dat waren ze al... Popman is n echte borstenman, dus kan zn geluk niet op, maar hij mag er echt echt echt niet aankomen, zo'n zeer doen ze.

Voor jou hoop ik op goed nieuws!!! Spannend, en hang in there.. in die ijscompressen ;)
Iemand gaf de tip can koolbladeren, die moet je dan wel eerst even kneuzen.

Ik duim voor je!
Spannend! Ook ik denk dat je zwanger bent, was bij mij hetgeen waar ik na 3,5 week (dus nog halve week te gaanvoor ik uberhaupt ongimoest worden) last van had al.

Icepacks hielpen hier ook heul goe.
Even geniepig met m'n iPhone posten, haha ik zit op een verjaardag aan de cola light

Ik weet echt niet hoe ik straks moet gaan slapen, volgens mij knallen ze bijna :-D ik ga straks als ik thuis ben weer ff een icepack erbij pakken.

Als t morgen nog zo erg is ga ik een witte kool halen, dan eten we 's avonds met de rest de wittekool salade van Sonja Bakker, haha
Hoop dat we je binnenkort kunnen feliciteren!

En inderdaad, kou helpt.
Oooh Groupie, ik hoop zo dat het raak is!
Stiekemerd! Heeft nog niemand gevraagd waarom je aan de cola zit het is je gegund hoor meid, nog even afwachten
Bij mij helpen een sportbh met daaroverheen een strak (hardloop)topje voor de nacht. Overdag insnoeren in de strakste sportbh. Herken het dus ook (maar dan als bijwerking van medicatie, helaas ook hier nog steeds zonder resultaat na twee jaar) en hoop voor je dat het nu wel raak is!
Ooh thanks wat zijn jullie lief!! Pff ik vind het echt super spannend!!

@blinkiebill; ik heb een smoesje over de diëtiste wordt boos als ik drink verhaal opgehangen, het werd een mooi meelul verhaal handig!
Haha goed zeg! Die ga ik onthouden! Wij duimen mee met jou
Gekneuste koolbladeren in je bh helpen tegen de pijn.

Werkt ook goed tegen de pijn bij stuwing, na een bevalling trouwens.
Vanmorgen vroeg werd ik wakker omdat ik moest plassen, en ik voelde nog amper pijn, dus ik dacht dat ik me om niks druk had gemaakt. Vervolgens val ik weer in slaap en ik wordt 2 uur later wakker omdat ze weer zeer doen. hmmmm.
Inderdaad, hmmm . Morgen toch maar een testje doen?
Gevoelsmatig zou ik zeggen, je bent zwanger!! die goedkope van de kruidvat ( 2 voor 5 euro) zijn heel gevoelig, en daarmee kun je al een paar dagen voor je NOD testen.

Ik ga voor je duimen!!
Vitamine E olie kan goed helpen.

Voor jou hoop ik echt dat je zwanger bent! Zelf heb ik er nu ook mega last van, maar bij mij komt het (waarschijnlijk) dat ik sinds anderhalve week met de pil gestopt ben, dus een ontwenningsverschijnsel?!
Ik ben keihard overstag gegaan, en ben HARDSTIKKE ZWANGER!!! Heremetieten!!!! Ik ben helemaal sprakeloos! :):):):):):)
Gefeliciteerd!!!! Super leuk!
Yeah! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven