Hij geeft elke ochtend over..
donderdag 27 september 2012 om 08:21
Goedemorgen iedereen,
Dit topic gaat over mijn vriend. Bijna elke ochtend als hij wakker wordt moet hij overgeven. Hij rent dan als een malle naar de wasbak omdat hij niet snel genoeg bij de wc kan komen. Dit duurt nu al meer dan 2.5 maand)
Hij wil níet naar de dokter. Hij zegt dat hij dit eerder heeft gehad en daar al een keer geweest is (meer dan een half jaar geleden), dat alles gecheckt is en dat er niets aan de hand is. Hij zegt dat hij moet overgeven omdat elke ochtend zijn keel vol met slijm zit. Hij wordt daar zo misselijk van dat hij dus over zijn nek gaat. Er komt gelukkig geen bloed o.i.d. uit. Gewoon vocht en gal.
Hij rookt niet, maar heeft wel veel stress..
Herkent iemand dit? Heeft iemand een oplossing? Of anders een manier om mijn vriend alsnog naar de dokter te krijgen?
Hij is nie zwanger hoor ..
Dit topic gaat over mijn vriend. Bijna elke ochtend als hij wakker wordt moet hij overgeven. Hij rent dan als een malle naar de wasbak omdat hij niet snel genoeg bij de wc kan komen. Dit duurt nu al meer dan 2.5 maand)
Hij wil níet naar de dokter. Hij zegt dat hij dit eerder heeft gehad en daar al een keer geweest is (meer dan een half jaar geleden), dat alles gecheckt is en dat er niets aan de hand is. Hij zegt dat hij moet overgeven omdat elke ochtend zijn keel vol met slijm zit. Hij wordt daar zo misselijk van dat hij dus over zijn nek gaat. Er komt gelukkig geen bloed o.i.d. uit. Gewoon vocht en gal.
Hij rookt niet, maar heeft wel veel stress..
Herkent iemand dit? Heeft iemand een oplossing? Of anders een manier om mijn vriend alsnog naar de dokter te krijgen?
Hij is nie zwanger hoor ..
dinsdag 18 februari 2014 om 07:31
Sorry dat ik nu reageer zie dat de laatste reactie in 2012 was. Maar goed, iemand in het portiek waar ik dus woon overgeeft elke dag 2 a 3 keer per dag en uhm dat duurt nu al 7 jaar. Ik weet niet wie het is of ie nu onder mij woont of weer daaronder. Ik weet ook niet wat er loos is, maar omdat hier alles zo gehorig is vind ik hetzelf ook erg uhm onsmakelijk want je hoort de geluiden gewoon.
De persoon geeft niet in het portiek over hoor, maar in zijn huis.
De persoon geeft niet in het portiek over hoor, maar in zijn huis.
anoniem_195755 wijzigde dit bericht op 18-02-2014 07:32
Reden: Was wat vergeten
Reden: Was wat vergeten
% gewijzigd