Hoe herken je een gebroken onderarm?
dinsdag 11 juni 2013 om 23:08
Sinds zaterdag heb ik na een val, een blauwe plek in ongeveer het midden van mijn onderarm.
Als ik er niet aan zit doet het niet pijn, maar als ik eraan voel of druk doet het pijn en voel ik een bobbeltje onder de blauwe plek, in de buurt van het bot.
Ik ging googlen maar werd er niet veel wijzer van of dit nou een breuk of scheurtje is, of gewoon een blauwe plek.
Iemand ervaringen?
Als ik er niet aan zit doet het niet pijn, maar als ik eraan voel of druk doet het pijn en voel ik een bobbeltje onder de blauwe plek, in de buurt van het bot.
Ik ging googlen maar werd er niet veel wijzer van of dit nou een breuk of scheurtje is, of gewoon een blauwe plek.
Iemand ervaringen?

dinsdag 11 juni 2013 om 23:46

woensdag 12 juni 2013 om 20:03

woensdag 12 juni 2013 om 20:07
Mariel, de huisarts vond het ooit ook niet nodig om een doorverwijzing te geven voor mijn zoon. Hij.zou geen breuk hebben. Ik ben aan blijven dringen en het bleek dus een scheurtje in het bot te zijn.
In zo'n geval is er geen abnormale stand van je arm of been maar pijn doet het wel en het moet ook behandeld.
In zo'n geval is er geen abnormale stand van je arm of been maar pijn doet het wel en het moet ook behandeld.