Gezondheid alle pijlers

Hoe houdt de gemiddelde vrouw de dot proper? ;-)

08-12-2010 17:32 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, misschien een beetje een stomme vraag maar hoe houdt de gemiddelde vrouw haar vagina schoon?

Met vaginale zeep, alleen water, van binnen ook of alleen van buiten?

Ikzelf spoel hem (haar) elke dag helemaal grondig uit, dus ook van binnen! De douchekop erop en met mn vingers erdoorheen totdat ik niks (glibberigs) meer voel... zeg maar...

Nou heb ik zo hier en daar wel eens gehoord van andere vrouwen dat zij zich nooit van ''binnen'' wassen, en vinden het nogal apart.

Ik zou niet anders willen, het is lekker fris, nooit geurtjes, schimmels of afscheiding, ideaal dus ook!

Hoe doen jullie dat? En daarbij...mochten jullie niet spoelen, ik vind het een aanrader!

Beetje raar verhaal misschien maar ben toch benieuwd geworden...
de DOT :P

(ik spoel ook !! dus zo raar is dat niet)
Ik zeep de schaamstreek in, net als mijn oksels, en dan spoel ik het af. Met mijn vingers voel ik ook of ik geen glibbers tussen mijn binnenste schammlippen voel, maar verder naar binnen was ik niet. Is ook niet nodig geloof ik hoor.
Hoe krijg je daar ooit water van binnen vraag ik me af? Of ben ik zo klein uitgevallen? ;)

Ik maak het wel een beetje vanbinnen schoon met vingers, maar niet extreem. Lijkt me ook niet zo goed voor de pH. En verder alleen water en soms wat douchegel (sterk verdund). Geen aparte middelen.
Geeft meteen een ander beeld van de Dolly Dots
Ik was elke ochtend met van dat vloeibare spul van lactacyd. Niet helemaal van binnen trouwens, vraag me ook af hoe je daar water in krijgt onder de douche?!
ik spoel niet en ook hier geen nare geurtjes, schimmels en afscheiding.

wassen met water aan de buitenkant.soms met de hand, soms met de washand.
Tja nou ja water ''erin'' nou ook weer niet zo letterlijk maar ik hou de douchekop ervoor en spoel met mn vingers waardoor ik wat water meeneem...
quote:Valentin_81_ schreef op 08 december 2010 @ 17:32:

Ikzelf spoel hem (haar) elke dag helemaal grondig uit, dus ook van binnen! De douchekop erop en met mn vingers erdoorheen totdat ik niks (glibberigs) meer voel... zeg maar...

Ik zou niet anders willen, het is lekker fris, nooit geurtjes, schimmels of afscheiding, ideaal dus ook!Deze twee opmerkingen kan ik even niet met elkaar in overeenstemming brengen.... Wat denk jij dat het (glibberige) is wat je wegspoelt?
Verlies je dan niet steeds nog een beetje water als je al klaar bent met douchen? Dat heb ik namelijk altijd al als ik een tijdje in bad heb gezeten. Ben je lekker afgedroogd, sijpelt er nog wat langs je benen
@ zwuppwlienn: Ja dat glibberige is natuurlijk afscheiding maar ik bedoel dat ik dat dan niet in mn ondergoed krijg... Beter onder de douche weg spoelen dan dat het tegen mn dot plakt...

@ mevrouw uil: Ik heb nooit dat het daarna nog lekt, maar het is ook niet dat ik liters water naar binnen spuit hoor! haha

De combinatie vingers water gaan prima!
quote:Valentin_81_ schreef op 08 december 2010 @ 17:51:

@ zwuppwlienn: Ja dat glibberige is natuurlijk afscheiding maar ik bedoel dat ik dat dan niet in mn ondergoed krijg... Beter onder de douche weg spoelen dan dat het tegen mn dot plakt...

@ mevrouw uil: Ik heb nooit dat het daarna nog lekt, maar het is ook niet dat ik liters water naar binnen spuit hoor! haha

De combinatie vingers water gaan prima!Haha ik moet wel om jou lachen Ik ga het eens proberen hahaha, ben benieuwd hoe mijn vriend erbij zal kijken als we samen douchen. Hij vindt het 'sopgeluid' dat ik maak bij het 'normaal' wassen altijd al een reden om hééél vies te kijken
ik heb soms wel dat er wat weglekt... maar niet na het douchen :P
Leerzaam topic! Ik ga zeker de 'vinger-water-spoeling' proberen!;)
Je weet maar nooit
Hahahaha, ja mijn vriend vind het ook erg apart/interessant om te zien, vooral die kop die ik erbij trek.... schijnt...
quote:megamier schreef op 08 december 2010 @ 17:59:

Leerzaam topic! Ik ga zeker de 'vinger-water-spoeling' proberen!;)En dan maar een paar keer spoelen he!! Anders heet het geen spoelen meer :P
Ik doe het net als jou, TO! Zonder zeep, met water en vingers.
Aangezien er toch wel wat interesse is naar het vinger/water reinigingsritueel zal ik het proberen een beetje duidelijk uit te leggen...

- Met mn linker ringvinger en wijsvinger hou ik het boeltje open.

- en met mn middelvinger ga ik erdoorheen, beetje ronddraaien en naar binnen en buiten.

- dan is rechts nog over om de douchekop vast te houden

Let wel, niet elke douchekop is hier geschikt voor de waterdruk moet wel een beetje ok zijn en je moet de douchekop er dus af kunnen halen.

Afgelopen vakantie in Thailand heb ik gemerkt dat niet alle douches daar dot cleaning proof zijn en heb toen ook meteen gemerkt dat als ik het een dag ''gewoon'' deed ik meteen afscheiding had...
Gewoon de douchekop er op, en als ik ongesteld ben met die vaginale-zeep-spul. Dan voel ik me tenminste nog een beetje fris.

Heb ooit een keer bij de apotheek zo'n vaginaal spoelding gehaald, met spul van een merk wat ik vergeten ben. Heb daarna de meest gruwelijke schimmelinfectie ooit gehad. Een maand later was het ook heel toevallig uit de schappen verdwenen. Ik was in staat om, wijdbeens strompelend, de apotheekvrouw die zei " Oh ja, dat is nieuw, hoor er veel goede dingen over hoor!" eens flink in de nek te flatsen met en bus vaginale zeep.
[quote]Valentin_81_ schreef op 08 december 2010 @ 18:05:

Aangezien er toch wel wat interesse is naar het vinger/water reinigingsritueel zal ik het proberen een beetje duidelijk uit te leggen...

- Met mn linker ringvinger en wijsvinger hou ik het boeltje open.

- en met mn middelvinger ga ik erdoorheen, beetje ronddraaien en naar binnen en buiten.

- dan is rechts nog over om de douchekop vast te houden

quote]

Zeg !! denk aan de mannen hier zo he!!!!!

Die lezen hier geen schoonmaakritueel
Whahahaha!!!

Sorry mannen, dit zijn nou vrouwendingen!

Kijk anders even bij het forum sport ofzo...
weet je, dat is een vraag die al jaren door mijn hoofd spookt, maar heb het ooit een een vriendin gevraagd en die keek me vaag aan! dus ik ben niet de enige die dat doet. Ik heb trouwens nog steeds wel regelmatig last van het paard van sinterklaas dus ik dacht dat ik misschien ook wel de boel daar verpestte.
quote:Valentin_81_ schreef op 08 december 2010 @ 18:10:

Whahahaha!!!

Sorry mannen, dit zijn nou vrouwendingen!

Kijk anders even bij het forum sport ofzo...

Precies!! Biljarten of zo...

Een lange stok, met ballen
Serieus hé?
Wel een leuk topic zo rond etenstijd! Nou heb ik geen zin om te koken, dus ik denk dat ik vriend dit maar even laat lezen. Dan is zijn eetlust zo weg (Hij is blij met mijn dot, maar ven de intieme details van het onderhoud ervan is hij niet zo gediend...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven