Hoeveel eten per dag?
zondag 27 augustus 2017 om 11:40
Hoeveel eet jij op een dag dus hoeveel calorieën in totaal?
Sport en beweeg je veel of nauwelijks?
Ben je een man of vrouw?
En heb jij een gezond bmi of een te laag of te hoog?
Ik zelf (vrouw) eet rond de 2500-3000 cal per dag.
Ik beweeg niet superveel en heb zittend werk.
Mijn bmi is 27,5 dus heb overgewicht
Ik eet eigenlijk voor de gezelligheid en ga vaak uiteten en wat drinken waardoor mijn calorieën altijd oplopen.
Heb vaker geprobeerd rond de 1200-1500 cal te eten maar hou ik maar n weekje vol omdat ik me dan slecht slap en geïrriteerd voel.
Vraag me af wat andere mensen met overgewicht eten per dag en mensen die wel slank/mager zijn. (Uitgezonderd mensen met medisch probleem dan wel)
Sport en beweeg je veel of nauwelijks?
Ben je een man of vrouw?
En heb jij een gezond bmi of een te laag of te hoog?
Ik zelf (vrouw) eet rond de 2500-3000 cal per dag.
Ik beweeg niet superveel en heb zittend werk.
Mijn bmi is 27,5 dus heb overgewicht
Ik eet eigenlijk voor de gezelligheid en ga vaak uiteten en wat drinken waardoor mijn calorieën altijd oplopen.
Heb vaker geprobeerd rond de 1200-1500 cal te eten maar hou ik maar n weekje vol omdat ik me dan slecht slap en geïrriteerd voel.
Vraag me af wat andere mensen met overgewicht eten per dag en mensen die wel slank/mager zijn. (Uitgezonderd mensen met medisch probleem dan wel)
zondag 27 augustus 2017 om 11:49
1500 kcal
sport niet, krijg ook niet heel veel beweging op mijn werk
vrouw
BMI = 20
Ik vind 2500 tot 3000 kcal per dag echt megaveel. Ik let altijd op wat ik eet, en houd dit ook bij (myfitnesspal). Het liefst zou ik iets van 2000 willen eten maar als ik dat elke dag doe kom ik zeker wel aan. Uit eten gaan doe ik weinig en ik drink nauwelijks alcohol, dus dat scheelt.
sport niet, krijg ook niet heel veel beweging op mijn werk
vrouw
BMI = 20
Ik vind 2500 tot 3000 kcal per dag echt megaveel. Ik let altijd op wat ik eet, en houd dit ook bij (myfitnesspal). Het liefst zou ik iets van 2000 willen eten maar als ik dat elke dag doe kom ik zeker wel aan. Uit eten gaan doe ik weinig en ik drink nauwelijks alcohol, dus dat scheelt.
zondag 27 augustus 2017 om 11:56
Ik eet rond de 2000 calorieën per dag.. (eet gewoon teveel zoet beleg op brood etc.) ..en heb de laatste maanden totaal geen motivatie gehad om te lijnen..
Ik sport ook niet ofzo.
Ben nu ook net 5 weken zwanger van kindje 3, dus er zullen nog wel weer teveel kilo's bijkomen. (Vorige zwangerschappen ook 25+ kilo).
Ik ben net iets te zwaar..geloof BMI 24,8, zal het zo eens betekenen.
Met 10 kg lichter voel ik me wel beter , maar pfff ik hou echt van lekker eten ..
Wat eet jij zoal op een dag dan om aan zoveel calorieën te komen?
Hier een gemiddeld dagprogramma:
O: kwark met havermout
T boterham met zoet beleg
T banaan
L 3 boterhammen zoet beleg
T appel en cup a soup of paar koekjes
D: aardappelen, groente , vlees
T schaaltje yoghurt
Ik sport ook niet ofzo.
Ben nu ook net 5 weken zwanger van kindje 3, dus er zullen nog wel weer teveel kilo's bijkomen. (Vorige zwangerschappen ook 25+ kilo).
Met 10 kg lichter voel ik me wel beter , maar pfff ik hou echt van lekker eten ..
T banaan
T schaaltje yoghurt
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 27-08-2017 11:57
1.71% gewijzigd
zondag 27 augustus 2017 om 11:57
Ik heb het laatste jaar 1900 gedaan maar tegenwoordig dreig ik daarmee aan te komen en moet geregeld een balansdag tussendoor doen. Dus ik ben voorlopig 200 omlaag gegaan en kijken waar dat toe leidt. Je kan er niets aan doen of je moet wielrenner worden of zo. In wandelen wil ik plezier houden dus zie ik geen andere optie dan bijstellen.
Succes.
BMI 19,1
Succes.
BMI 19,1
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 27 augustus 2017 om 12:00
Je bent dus veel te dik (met jouw BMI zelfs obese) , eet veel te veel, je sport niet. Tja, wat wil je hier nu precies horen?
Je accepteert je overgewicht, of niet en geeft jezelf een schop onder je bips en gaat je leven drastisch veranderen.
Het heeft niet zoveel zin om jou te vertellen hoe ik leef. Alsof je dan mijn gewicht zou krijgen...
Je accepteert je overgewicht, of niet en geeft jezelf een schop onder je bips en gaat je leven drastisch veranderen.
Het heeft niet zoveel zin om jou te vertellen hoe ik leef. Alsof je dan mijn gewicht zou krijgen...
zondag 27 augustus 2017 om 12:00
Geen idee hoeveel calorieën ik eet.
Ik sport weinig, maar fiets elke dag.
BMI 21
Vrouw
Ik eet waar ik zin in heb en als dat de ene dag veel is geweest, dan let ik er de volgende dag op.
Op de een of andere manier heb ik mezelf aangewend om niet meer buitensporig te snaaien. 1 portie avondeten...een klein zakje chips als ik daar zin in heb...een stukje chocolade reep... voorheen gingen de zakken en de repen gewoon op
.
Ik sport weinig, maar fiets elke dag.
BMI 21
Vrouw
Ik eet waar ik zin in heb en als dat de ene dag veel is geweest, dan let ik er de volgende dag op.
Op de een of andere manier heb ik mezelf aangewend om niet meer buitensporig te snaaien. 1 portie avondeten...een klein zakje chips als ik daar zin in heb...een stukje chocolade reep... voorheen gingen de zakken en de repen gewoon op
zondag 27 augustus 2017 om 12:01
Misstwix als ik nu eens ga eten wat jij op een dag eet, dan kom ik tenminste aan, en jij neemt mijn menu. Ik heb ondergewicht bmi van 17.
Mijn menu:
Ochtend 1 banaan
3 koffie met melk en suiker
Lunch: 1 wit broodje met beleg, 1 ontbijtkoek met halvarine en koffie of cup a soup
Tussendoor: 1 koffie met grote koek
1x fruit
Diner: normale portie met 1 toetje
Avond: 1 koffie met melk en suiker
Glas sap
Slaatje of chocoladenootjes
Ik sport niet.
Mijn menu:
Ochtend 1 banaan
Lunch: 1 wit broodje met beleg, 1 ontbijtkoek met halvarine en koffie of cup a soup
1x fruit
Glas sap
Ik sport niet.
zondag 27 augustus 2017 om 12:10
1200-1500 kcal lijkt me dan ook wat te weinig, of je moet heel klein zijn én zittend werk doen én niet sporten. Dan lukt het inderdaad niet, vooral als je van 2500-3000kcal komt, dus logisch dat je afhaakt. Als je wil minderen zou ik eerst proberen naar 2000 te gaan per dag. Als je wil afvallen ga dan ook meer bewegen. Met uit eten en gezelligheid wees bewust van je keuzes. Het kan niet én én, én al die wijntjes en lekkere hapjes én afvallen. Dus, wat vind je het belangrijkst? Het kan wél een beetje, dus op je etentje een paar wijntjes, maar geen toetje/kaasplankje. Of door de weeks goed opletten en in het weekend losser. Alles of niks werkt gewoon niet, dan haak je af, word je chagrijnig, de lat ligt te hoog, ja doeiiiiii
Ik weet zelf niet hoe veel calorieën ik eet op een dag. Ik denk meestal tussen de 1500 en 2000. Ik ben niet zo lang. Weet ook niet wat mijn bmi is, want geen weegschaal, maar ik hoef niet af te vallen.
Ik weet zelf niet hoe veel calorieën ik eet op een dag. Ik denk meestal tussen de 1500 en 2000. Ik ben niet zo lang. Weet ook niet wat mijn bmi is, want geen weegschaal, maar ik hoef niet af te vallen.
zondag 27 augustus 2017 om 12:12
Ik eet rond de 1200 calorieën per dag met uitschieters naar 1500 calorieën, en die bestaan uit de "gezonde, vullende" keuzes. Per week sport ik 6x 1,5 uur.
Ondertussen ben ik 54 kilo afgevallen en heb nog overgewicht en ga dus nog even zo door.
Dit is makkelijk, de grootste uitdaging is om straks de calorieën weer omhoog te brengen, het sporten te verminderen en de balans weer te vinden als ik niet meer hoef af te vallen.
Een gemiddeld overzicht van een dag:
O: Yoghurt, havervlokken, lijnzaad en fruit OF Roggebrood met roomboter en plakje oude kaas
L: Yoghurt, havervlokken, lijnzaad en fruit OF Roggebrood met roomboter en plakje oude kaas
D: Groente, kipfilet, aardappelen of rijst
T: Melbatoast, fruit, 85% chocola, waterijs etcetera. Kan van alles zijn maar neem maximaal 2x T.
Ondertussen ben ik 54 kilo afgevallen en heb nog overgewicht en ga dus nog even zo door.
Dit is makkelijk, de grootste uitdaging is om straks de calorieën weer omhoog te brengen, het sporten te verminderen en de balans weer te vinden als ik niet meer hoef af te vallen.
Een gemiddeld overzicht van een dag:
O: Yoghurt, havervlokken, lijnzaad en fruit OF Roggebrood met roomboter en plakje oude kaas
L: Yoghurt, havervlokken, lijnzaad en fruit OF Roggebrood met roomboter en plakje oude kaas
D: Groente, kipfilet, aardappelen of rijst
T: Melbatoast, fruit, 85% chocola, waterijs etcetera. Kan van alles zijn maar neem maximaal 2x T.
zondag 27 augustus 2017 om 12:19
Ik eet ongeveer 1850 kCal per dag. Ik sport 2-3 x per week en wandel met de honden. Maar ik werk niet, dus beweeg dan eigenlijk ook weer minder. Mijn BMI is ongeveer 18; ik ben 1.73 en weeg 54- 55 kg. Dat is licht ondergewicht, maar ik voel me er beter bij en het blijft ongeveer constant.
Ik vraag me weleens af waar die 2000 kCal norm vandaan komt. Gaat die uit van een hele actieve levensstijl en veel gezond eten, zoals veel volkoren brood met "licht" beleg..? Als ik 2000 ga eten, kom ik geheid aan. Kan best een keertje, maar niet elke dag.
Mijn eten nu:
- 8 gewelde pruimen 107
- thee met suiker 40
- vifit goedemorgen 160
- thee met suiker 40
- ontbijtkoek 93
- cornflakes (volkoren/rijstvlokken) met magere yoghurt 300
- fruit (banaan, aardbeien of druiven) 100
- glas drinkyoghurt 70
- glas drinkyoghurt 70
- glas cola 105
- koekje 120
- avondeten 500
- glas melk 120
- dubbelfris pakje 54
Dit is 1879 in totaal, maar sommige dingen wisselen natuurlijk. Ik eet na het avondeten niets meer, behalve in het weekend.
Ik vraag me weleens af waar die 2000 kCal norm vandaan komt. Gaat die uit van een hele actieve levensstijl en veel gezond eten, zoals veel volkoren brood met "licht" beleg..? Als ik 2000 ga eten, kom ik geheid aan. Kan best een keertje, maar niet elke dag.
Mijn eten nu:
- 8 gewelde pruimen 107
- thee met suiker 40
- vifit goedemorgen 160
- thee met suiker 40
- ontbijtkoek 93
- cornflakes (volkoren/rijstvlokken) met magere yoghurt 300
- fruit (banaan, aardbeien of druiven) 100
- glas drinkyoghurt 70
- glas drinkyoghurt 70
- glas cola 105
- koekje 120
- avondeten 500
- glas melk 120
- dubbelfris pakje 54
Dit is 1879 in totaal, maar sommige dingen wisselen natuurlijk. Ik eet na het avondeten niets meer, behalve in het weekend.
anoniem_35141 wijzigde dit bericht op 27-08-2017 12:33
30.63% gewijzigd
zondag 27 augustus 2017 om 12:25
Nou wat ik op n dag eet is gewoon teveel om hier te typen..Evda2016 schreef: ↑27-08-2017 11:56Ik eet rond de 2000 calorieën per dag.. (eet gewoon teveel zoet beleg op brood etc.) ..en heb de laatste maanden totaal geen motivatie gehad om te lijnen..
Ik sport ook niet ofzo.
T banaan
T schaaltje yoghurt
Maar ongeveer dit:
O: 4 sneetjes brood met beleg
1 koffie met twee cupjes melk
L:twee pannenkoeken met kaas
1 koffie met 2 cups melk
T: cupcake en een cappuccino
Twee bakjes vruchtenyoghurt
Meloen
Soep
A: uiteten Griekse schotel met tzaziki friet rijst gyros souvlaki garnalen en calamaris en salade met feta met een glas zoete witte wijn en water.
T: latte machiato en een spa Citroën
zondag 27 augustus 2017 om 12:28
Jij mag juist wel aankomen toch bmi van 18 is aan de lage kant. 2000 cal gaat uit van een rustige levensstijl en een gezonde voeding en hiermee blijven vrouwen normaal gezien op gewicht als ze een gezond gewicht hebben dan wel.poesiepoes schreef: ↑27-08-2017 12:19Ik eet ongeveer 1850 kCal per dag. Ik sport 2-3 x per week en wandel met de honden. Maar ik werk niet, dus beweeg dan eigenlijk ook weer minder. Mijn BMI is ongeveer 18; ik ben 1.73 en weeg 54- 55 kg. Dat is licht ondergewicht, maar ik voel me er beter bij en het blijft ongeveer constant.
zondag 27 augustus 2017 om 12:29
Nou ja, dit dus. Ik eet misschien 1 a 2x in de maand 2000 kcal op een dag, maar dan is het de dagen daarna echt wel even opletten. Ik houd ontzettend van lekker eten, maar zelfs als ik alles at waar ik zin in had betwijfel ik of ik elke dag op 2500 tot 3000 kcal zou komen.poesiepoes schreef: ↑27-08-2017 12:19
OT, ik weet niet hoe oud je bent, maar als je je BMI omlaag wilt krijgen dan zou ik aanraden om er zsm mee bezig te gaan. Ik ben nu midden 40 en als ik een paar kilo aankom, dan moet ik daar echt ontzettend veel moeite voor doen om ze er weer af te krijgen. 20 jaar geleden ging dat nog wel makkelijk, maar hoe ouder ik word, hoe moeilijker het is.
zondag 27 augustus 2017 om 12:34
Ik eet tussen de 2500 en 4000 kcal per dag afhankelijk van wat ik die dag doe. Mijn bmi is ongeveer 20, vetpercentage rond de 18%, 178 cm en kledingmaat 36. Ik ben een vrouw en heb een zittend beroep. Ik beweeg meerdere uren per dag en sport daarnaast minstens 4x per week. Zonder het sporten zou ik met deze voeding binnen notime 10kg zwaarder zijn. Overigens eet ik vooral gezonde dingen en komen de calorieën dus veelal uit zaken als rauwe noten en avocado.
zondag 27 augustus 2017 om 12:35
Wat eet jij veel suikersPluisi schreef: ↑27-08-2017 12:01Misstwix als ik nu eens ga eten wat jij op een dag eet, dan kom ik tenminste aan, en jij neemt mijn menu. Ik heb ondergewicht bmi van 17.
Mijn menu:
Ochtend 1 banaan
1x fruit
Glas sap
Ik sport niet.
zondag 27 augustus 2017 om 12:40
Ik eet ook veel suikers
Als je zou eten wat slanke mensen eten, ga je denk ik uiteindelijk ook wegen wat ze wegen... Als ik naar de lijst van TO kijk, schrik ik van zoveel brood in de ochtend en pannenkoeken tussen de middag. Daar zit echt heel veel in. Ook veel vet en suiker. Ik zou ze niet weg krijgen...
Als je zou eten wat slanke mensen eten, ga je denk ik uiteindelijk ook wegen wat ze wegen... Als ik naar de lijst van TO kijk, schrik ik van zoveel brood in de ochtend en pannenkoeken tussen de middag. Daar zit echt heel veel in. Ook veel vet en suiker. Ik zou ze niet weg krijgen...
zondag 27 augustus 2017 om 12:40
Het is natuurlijk niet alleen calorieën, maar ook de verhouding eiwitten, koolhydraten, vetten. De gemiddelde broodetende Nederlander eet vaak wat te weinig eiwitten en teveel koolhydraten. Ik eet gemiddeld 2000 calorieën per dag, maar doe 4x per week aan krachttraining. Probeer daarnaast elke dag een uur stevig te wandelen / de 10.000 stappen te halen. Nu wil ik een paar kilo afvallen en probeer ik 1700-1800 te halen.
TO, ik kan je aanraden om een app zoals myfitnesspal of fat secret te installeren, vooral om inzicht te krijgen in wat voor porties je binnenkrijgt. 1200 is veel te weinig. Kijk eens wat een paar weken 1600-1700 kcal op een dag eten met je doet qua afvallen. Probeer een sport te vinden die je leuk vindt.
Wat ik ook heb geleerd is dat lekker eten prima kan. Als je gewoon een gezond eetpatroon hebt met veel groenten 's avonds en een gezonde lunch, maakt het echt niet uit of je droge muesli door je kwark schept 's ochtends of chocolade muesli. En zelfs in de tijd dat ik wilde afvallen at ik elke avond wel chips, popcorn of chocolade, maar gewoon in een kleine portie. En maak je lunch leuk, niet twee saaie boterhammen maar bijv twee lekkere wraps met hummus en gegrilde groenten, of kip/zuivelspead oid. of een bakje met gegrilde pompoen, tempeh, pindakaas en boontjes. Afvallen kan best leuk zijn hoor! En sporten ook
TO, ik kan je aanraden om een app zoals myfitnesspal of fat secret te installeren, vooral om inzicht te krijgen in wat voor porties je binnenkrijgt. 1200 is veel te weinig. Kijk eens wat een paar weken 1600-1700 kcal op een dag eten met je doet qua afvallen. Probeer een sport te vinden die je leuk vindt.
Wat ik ook heb geleerd is dat lekker eten prima kan. Als je gewoon een gezond eetpatroon hebt met veel groenten 's avonds en een gezonde lunch, maakt het echt niet uit of je droge muesli door je kwark schept 's ochtends of chocolade muesli. En zelfs in de tijd dat ik wilde afvallen at ik elke avond wel chips, popcorn of chocolade, maar gewoon in een kleine portie. En maak je lunch leuk, niet twee saaie boterhammen maar bijv twee lekkere wraps met hummus en gegrilde groenten, of kip/zuivelspead oid. of een bakje met gegrilde pompoen, tempeh, pindakaas en boontjes. Afvallen kan best leuk zijn hoor! En sporten ook
zondag 27 augustus 2017 om 12:50
Ik houd mijn calorieën niet precies bij, en eet ook de ene dag meer dan de andere. Ik denk gemiddeld iets van 1800-2000, daarmee blijf ik op gewicht (bmi van ongeveer 21). Ik sport 3 x per week en fiets naar mijn werk (10 km enkele reis), en doe verder ook alles op de fiets. Werk is half zittend half staand/lopend.
Je hebt niet zoveel aan wat anderen eten, maar het principe is voor iedereen hetzelfde: verbruik je minder dan je binnenkrijgt, dan kom je aan.
Je lijkt een alles-of-niets benadering te hebben: te veel calorieën of juist een enorm tekort. Je kunt ook een paar minder drastische aanpassingen maken en op een gezonde manier afvallen. Dat kan op allerlei manieren, als het maar een tekort aan calorieën inhoudt. Bijvoorbeeld als je weet dat je uit eten gaat, je ontbijt en lunch licht houden.
Je hebt niet zoveel aan wat anderen eten, maar het principe is voor iedereen hetzelfde: verbruik je minder dan je binnenkrijgt, dan kom je aan.
Je lijkt een alles-of-niets benadering te hebben: te veel calorieën of juist een enorm tekort. Je kunt ook een paar minder drastische aanpassingen maken en op een gezonde manier afvallen. Dat kan op allerlei manieren, als het maar een tekort aan calorieën inhoudt. Bijvoorbeeld als je weet dat je uit eten gaat, je ontbijt en lunch licht houden.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zondag 27 augustus 2017 om 12:56
Vrouw, BMI 19.6, eet tussen de 1600-2000 kcal per dag. Sport gemiddeld 3 keer per week. Voel me hier goed bij.
TO, als ik je lijstje zo bekijk ziet het eruit als wel wat meer dan 3000 kcal zelfs. Niet goed voor je... Waarom dacht je eigenlijk dat het een goed idee was om ineens naar 1200 kcal te willen gaan? Natuurlijk gaat dat niet goed, dat zou niemand volhouden en is überhaupt meestal niet bepaald de manier. Probeer eerst eens richting de 2000 te gaan en ga wat meer bewegen. Een stuk beter vol te houden en zo zie je ook wat zo'n eetpatroon met je lijf en gezondheid doet. Je hebt (gelukkig) geen enorm overgewicht, maar gezond is dit natuurlijk absoluut niet.
Is een diëtist een idee?
TO, als ik je lijstje zo bekijk ziet het eruit als wel wat meer dan 3000 kcal zelfs. Niet goed voor je... Waarom dacht je eigenlijk dat het een goed idee was om ineens naar 1200 kcal te willen gaan? Natuurlijk gaat dat niet goed, dat zou niemand volhouden en is überhaupt meestal niet bepaald de manier. Probeer eerst eens richting de 2000 te gaan en ga wat meer bewegen. Een stuk beter vol te houden en zo zie je ook wat zo'n eetpatroon met je lijf en gezondheid doet. Je hebt (gelukkig) geen enorm overgewicht, maar gezond is dit natuurlijk absoluut niet.
Is een diëtist een idee?
zondag 27 augustus 2017 om 13:02
zondag 27 augustus 2017 om 13:14
Ik zou wel helemaal afgeschoten worden dan, maar ik eet elke dag snoep, koek, chips, tussendoortjes. Elke dag!
Ik kan me niet voorstellen hoe ik zonder zou moeten eten.
Ik ontbijt met koffie verkeerd en twee boterhammen met hagelslag of pindakaas ofzo. Soms heb ik het op mn heupen en eet ik ontbijt granen ofzo.
Tussendoor chocolaatjes, koekjes, crackers, fruit, weetikveel.
Lunch 2 broodjes, met ei, of een tosti of ik bak pannenkoeken of ik eet een salade met soep, afhankelijk van of ik thuis ben of moet werken.
Tussendoor haal ik hier om de hoek een ijsje, milshake, ik eet snoep ( ik zit veel in de auto en daar ligt altijd een zak snoep en vul ik elke week/om de zoveel dagen aan.
Ik drink water, sap, thee en koffie verkeerd.
Avondeten: gewoon.
En in de avond snack ik standaard nog fruit en een toetje, en drink ik 1 of 2 wijntjes en snaai ik wat chocola weg. Soms toasjes en chips.
Ik sport niet.
Bmi is iets van 20, geen idee.
Ik eet zeker 2000 calo's per dag en dikke kans dat het er meer zijn.
Ik hou het niet bij.
Zoals ik al eerder op soortgelijke topics zei: ik verbaas me over hoe weinig mensen eten. Ik zou serieus dood blijven.
Ik kan me niet voorstellen hoe ik zonder zou moeten eten.
Ik ontbijt met koffie verkeerd en twee boterhammen met hagelslag of pindakaas ofzo. Soms heb ik het op mn heupen en eet ik ontbijt granen ofzo.
Tussendoor chocolaatjes, koekjes, crackers, fruit, weetikveel.
Lunch 2 broodjes, met ei, of een tosti of ik bak pannenkoeken of ik eet een salade met soep, afhankelijk van of ik thuis ben of moet werken.
Tussendoor haal ik hier om de hoek een ijsje, milshake, ik eet snoep ( ik zit veel in de auto en daar ligt altijd een zak snoep en vul ik elke week/om de zoveel dagen aan.
Ik drink water, sap, thee en koffie verkeerd.
Avondeten: gewoon.
En in de avond snack ik standaard nog fruit en een toetje, en drink ik 1 of 2 wijntjes en snaai ik wat chocola weg. Soms toasjes en chips.
Ik sport niet.
Bmi is iets van 20, geen idee.
Ik eet zeker 2000 calo's per dag en dikke kans dat het er meer zijn.
Ik hou het niet bij.
Zoals ik al eerder op soortgelijke topics zei: ik verbaas me over hoe weinig mensen eten. Ik zou serieus dood blijven.
zondag 27 augustus 2017 om 13:19
Ze heeft nauwelijks overgewicht en een bmi tussen de 25 en 30 schijnt zelfs het gezondst te zijn gemiddeld gezien.sinnombre schreef: ↑27-08-2017 12:00Je bent dus veel te dik (met jouw BMI zelfs obese) , eet veel te veel, je sport niet. Tja, wat wil je hier nu precies horen?
En ze eet normaler dan heel veel anderen die ik in de loop der jaren voorbij heb zien komen. Vooral realistischer.
Live a little!