Gezondheid alle pijlers

Hond in gezicht likken?

18-06-2013 08:34 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogen jullie honden je in je gezicht likken? Bij mijn moeder thuis (2 honden) likken die mij altijd in mij gezicht als ik ze op pak en wil knuffelen, want dat mag bij mijn moeder ook.

Nu knuffel ik ze meestal gewoon van de grond want ik vind dat gewoon niet zo fris zo'n natte tong.

Ik had met mijn mama een discussie hierover, ik zei dat je ziek kan worden van bacterieen als die in je ogen komen (want zijn heel gevoelig) of in je mond ofzo. Mijn moeder vond dat onzin en heeft nog nooit wat gehad zegt ze. Wat vinden jullie?
Gatverdamme en heb alleen maar de eerste bladzijde gelezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Donkeyshot schreef op 18 juni 2013 @ 10:44:

Nederlanders worden door andere culturen (o.a. Moslims en Surinamers) gezien als heel vieze mensen, o.a. vanwege de manier waarop ze met dieren omgaan (dieren in huis, dieren in bed, dieren op de bank en zelfs op de eettafel, zich laten likken door dieren etc.)

En eerlijk gezegd snap ik dat wel.

Die doorgeschoten dierenliefde in ons land leidt tot onhygienische en zelfs uitgesproken ranzige situaties.

Wie zich door een hond in het gezicht laat likken, kan net zo goed een hond een kus op zijn aars geven. Daar kom je dezelfde bacteriën tegen.+ 100
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cateautje schreef op 18 juni 2013 @ 10:38:

[...]

Mijn hond at geen poep en kon niet bij zijn anus, dus ik hoop dat dat je geruststelt. Kon niet bij zijn anus? Had hij overgewicht dan? Ach, dat is weer een hele ander discussie
quote:NummerZoveel schreef op 18 juni 2013 @ 10:51:

@fairy1

Absoluut direct handen en/of gezicht wassen. Dat dan weer wel.

gelukkig maar.

Ik vind een likje over mijn hand te tolereren, maar in mijn gezicht, gatver. De honden die ik ken zijn ook poepeters, dus.

Nederlanders worden door andere culturen (o.a. Moslims en Surinamers) gezien als heel vieze mensen, o.a. vanwege de manier waarop ze met dieren omgaan (dieren in huis, dieren in bed, dieren op de bank en zelfs op de eettafel, zich laten likken door dieren etc.)

Die doorgeschoten dierenliefde in ons land leidt tot onhygienische en zelfs uitgesproken ranzige situaties.

Wie zich door een hond in het gezicht laat likken, kan net zo goed een hond een kus op zijn aars geven. Daar kom je dezelfde bacteriën tegen.Eens. En het ergste is nog dat als je al durft toe te geven dat je dieren in huis houden smerig vindt mensen gelijk denken dat je een of andere dierenhater bent.
quote:Mundy schreef op 18 juni 2013 @ 10:56:

[...]

Kon niet bij zijn anus? Had hij overgewicht dan? Ach, dat is weer een hele ander discussie

Niet bij zijn anus kunnen vind ik eigenlijk nog goorder.
Ik denk dat de knop in de tram of bus bacterieel gezien smeriger is dan de tong van de hond. Wat dacht je van je fietsstuur

Niet zo smetvrezerig doen, is niet gezond hoor word je ziek van.
quote:nina1966 schreef op 18 juni 2013 @ 11:09:

Ik denk dat de knop in de tram of bus bacterieel gezien smeriger is dan de tong van de hond. Wat dacht je van je fietsstuur

Niet zo smetvrezerig doen, is niet gezond hoor word je ziek van.

Tja met het verschil dat als ik eruit wil ik toch echt op dat knopje moet drukken maar er geen enkele toegevoegde waarde is aan zo'n smerige kwijllap over je gezicht laten gaan.

Heeft weinig te maken met smetvrees, meer met basis hygiene.

O bah bah bah!

Ik kende ook iemand die haar hond van haar bord liet mee-eten, daar ging ik bijna van over mijn nek.
quote:spagtelputz schreef op 18 juni 2013 @ 11:00:

[...]

Niet bij zijn anus kunnen vind ik eigenlijk nog goorder.

Oh, die boende ik elke week.

Dat heb je met al dat gemix, dan kan dat gebeuren dat het allemaal niet meer zo is zoals de natuur het had bedacht. Ik vond het wel een voordeel.
quote:zoembaya schreef op 18 juni 2013 @ 11:16:

O bah bah bah!

Ik kende ook iemand die haar hond van haar bord liet mee-eten, daar ging ik bijna van over mijn nek.Dat zijn dus de typische mensen die hun hond of kat vermenselijken. zowiezo al raar
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:leentje71 schreef op 18 juni 2013 @ 09:02:

Ik laat me niet in mijn gezicht likken door mijn hond. Bah, zit hij eerst zijn kont of pielemuis te likken en dan mijn gezicht. Ieuw, mooi niet.

Dat was ook mijn gedachte.

Ik zie vaak mensen met een hond die in hun gezicht likken, en denk gelijk, oeh die heeft misschien net zijn of haar kont gelikt.

Ik heb zelf geen hond, wel een kat.

Mijn kat wil ook wel vaak ff aan mijn hand likken, dat mag van dan wel even, maar ik was daarna wel even mijn handen.
He kan ik weer geen plaatjes plakken vanaf mijn werk... Oh. Linkjes ook niet... http://www.ad.nl/ad/nl/28 ... nden-op-Duitse-show.dhtml

Ff pesten

Als ik zie dat mijn hond net d'r doos heeft schoongelikt dan mag ze mij ook niet likken hoor. Dat gaat me net te ver. Ga eerst maar wat drinken, schone bek krijgen. Dan praten we verder.
Mijn kat mag altijd aan mijn ijsje likken
quote:anne_lotte schreef op 18 juni 2013 @ 09:12:

mijn hond wil mij ook altijd in mijn gezicht likken, het liefst in mijn neus ; )

Op mijn wang vind ik geen probleem, oog, neus, mond vind ik smerig, maar dat komt vooral omdat mijn hond graag poep eet...( dat probeer ik hem nog steeds af te leren trouwens, maar helaas nog weinig resultaat)

Oh gatsie , en dan daarna je gezicht likken
quote:Ratteke schreef op 18 juni 2013 @ 11:35:

He kan ik weer geen plaatjes plakken vanaf mijn werk... Oh. Linkjes ook niet... http://www.ad.nl/ad/nl/28 ... nden-op-Duitse-show.dhtml

Ff pesten

Als ik zie dat mijn hond net d'r doos heeft schoongelikt dan mag ze mij ook niet likken hoor. Dat gaat me net te ver. Ga eerst maar wat drinken, schone bek krijgen. Dan praten we verder.En als je het niet gezien hebt?
quote:Eleonora schreef op 18 juni 2013 @ 09:19:

Ghanezen laten zich echter niet door een hond in het gezicht likken. Honden zijn in veel landen in Afrika onreine dieren.

Dus zich laten aflikken door een hond, dat dan weer niet.

Klopt, ik ben ook vaak in afika geweest (niet in ghana,) maar je ziet een afrikaan ook niet vaak een hond aaien bijv.

Ik zag de laatste keer eeen jongen in afrika met een hond spelen en een beetje aaien, daar keek ik al van op.
quote:Mundy schreef op 18 juni 2013 @ 09:52:

@Ratteke, mijn partner en ik douchen ons dagelijks en poetsen onze tanden, dat heb ik honden nog nooit zien doen...En ik neem aan dat jullie niet aan poep likken /eten/snuffelen
quote:Orzoo schreef op 18 juni 2013 @ 10:38:

Melpomene correctie: dat doen de meeste mensen niet
quote:fairy1 schreef op 18 juni 2013 @ 11:40:

[...]

En als je het niet gezien hebt? Wat niet weet wat niet deert.
quote:Cateautje schreef op 18 juni 2013 @ 09:40:

[...]

Er zijn zat, zeg maar, heel veel mannen die ook volop aan dozen likken, wil je daar ook niet door gezoend worden? Dat mag dan weer wel
quote:Cateautje schreef op 18 juni 2013 @ 11:16:

[...]

Oh, die boende ik elke week.

.Hahaha, nou ik zet er gewoon de douchekop op, staartje omhoog en dan er tegen aanspuiten.
Oh nee gatver... Ik dacht dat ik over mn nek zou gaan toen mn oom een ijsje had gehaald en die deelde met zijn hond... Nog net niet omstebeurt een likje, bah!

Maar ik heb dan ook niks met honden.

Wie zich door een hond in het gezicht laat likken, kan net zo goed een hond een kus op zijn aars geven. Daar kom je dezelfde bacteriën tegen.

Eens.

En ik ben Surinamer noch Moslim maar vind het minstens net zo goor.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Mijn 3 bulldozers zijn mijn alles maar no way, niet likken in mijn gezicht of waar dan ook . Ik heb nu een teef loops, die likt de hele dag de boel schoon en een andere bullie heeft zich net tegoed gedaan aan een verrot visje.. .. YUMMIE !!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven