Gezondheid alle pijlers

Hoofdpijn bij menstruatie

13-11-2012 16:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje tussendoor, gewoon iets wat ik me afvraag: Waarom heb je hoofdpijn als je ongesteld bent? Buikpijn snap ik, lage rugpijn kan ik ook nog thuisbrengen, maar hoofdpijn eigenlijk niet.

Iemand een idee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wou dat ik iets nuttigs had voor ons beiden voor de migraine . Maar wie weet helpt het bij jou wel.
een vriendin van mij had ook vaak migraine, maar sinds ze geen tarwe meer eet, nooit meer. Het is even een aanpassing, maar zij heeft er echt heel veel baat bij gehad
bij de AH verkopen ze ook magnesium (in combi met zink geloof ik) dat kost geen drol, dus laat je geen dure rommel aansmeren
thx Nien
Ik heb het ook en krijg echt migraine. Ik slik in overleg met mijn huisarts mijn pil door en heb dus bijna nooit een stopweek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:elninjoo schreef op 13 november 2012 @ 17:51:

bij de AH verkopen ze ook magnesium (in combi met zink geloof ik) dat kost geen drol, dus laat je geen dure rommel aansmerenJe moet opletten op welke basis het "gebonden" is. Sommige magnesium supplementen doen niets voor ons daardoor en andere op een andere basis (chelaat bijv) juist wel. Er zijn ook tussenvarianten die we beter opnemen maar nog steeds minder effectief dan de beste bases. Zoiets als ijzerdeeltjes in de kellogs jaren terug .
quote:pastiche schreef op 13 november 2012 @ 18:06:

[...]

Je moet opletten op welke basis het "gebonden" is. Sommige magnesium supplementen doen niets voor ons daardoor en andere op een andere basis (chelaat bijv) juist wel. Er zijn ook tussenvarianten die we beter opnemen maar nog steeds minder effectief dan de beste bases. Zoiets als ijzerdeeltjes in de kellogs jaren terug .

Bedankt voor deze info zeg! herken het zwarte gevoel. Ben normaal opgewekt en vrolijk, maar als ik pms heb, lijkt het leven geen zin meer te hebben. Gelukkig kan ik daarna weer redelijk lachen om die buien, maar tijdens.... Brrr.

Ik ga dus aan de magnesium!
Tuut tuut tuut
Bizar, zit net een stuk te lezen over magnesium. Al mijn vage klachten worden genoemd! Ben zeer benieuwd.
Tuut tuut tuut
Ik hoop dat het voor jou net zo positief uitpakt Paulala . Ik had bij het lezen van die sites echt zoiets van: ja hoor, 't zal wel met jullie gejubel en halleluja over één rottig mineraaltje . Maar was de gevoelens beu en nieuwsgierig, blij dat ik het toch geprobeerd heb. Zou fijn zijn als het voor jou ook goede dingen deed.
Pff zijn echt veel vrouwen die er dus ook last van hebben zo te lezen. Ik heb ook altijd migraine, rond die tijd.
Hier dus ook migraine, mijn arts kwam erachter dat het de spuigaten uitloopt(de hele menstruatie)want ik imigram. Nu een oproep van hem gehad om te kijken of preventieve medicijnen beter zijn. Als ik ben geweest horen jullie het.
Weet iemand hoe het komt dat je misselijk kan worden als je ongesteld bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven