Gezondheid alle pijlers

Hoofdpijn door botox

22-08-2017 09:54 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik kamp regelmatig met hoofdpijn. Dit heb ik al vanaf de puberteit. Na diverse positieve berichten over botox en migraine heb ik de stap gezet om botoxinjecties te laten zetten. Sindsdien heb ik iedere dag hoofdpijn (dubbel verergerd). Dat de lachrimpels die ik ook behoorlijk heb zouden verminderen was een leuke bijzaak. Wie heeft ook deze ervaring? Hopelijk is de hoofdpijn snel weer weg.

Groetjes Danaatje
danaatje wijzigde dit bericht op 26-10-2017 20:44
87.86% gewijzigd
Hoe oud ben je? Zouden het geen overgangsklachten kunnen zijn?
Mind the gap
Wat ontzettend vervelend voor je, ik heb geen ervaringen met Botox. Ik heb wel fillers in mijn jukbeenderen en daar hou ik naderhand wel altijd hoofdpijn aan over, na een paar dagen is het wel weg. Wat zegt de huisarts erover? Botox is na een tijdje uitgewerkt en je zou zeggen dat je klachten dan wel moeten verdwijnen?
..
danaatje wijzigde dit bericht op 26-10-2017 20:25
99.48% gewijzigd
..
danaatje wijzigde dit bericht op 26-10-2017 20:48
98.45% gewijzigd
Hmm. Fillers blijven over het algemeen 6 maanden zitten maar bij mij zitten ze al een jaar. Niet iedereen breekt even snel af. Ik kan je verder niet helpen helaas.. Maar het zou natuurlijk wel kunnen zijn dat de hoofdpijn los staat van de Botox, toeval. Daarnaast wordt Botox vaak gebruikt tegen hoofdpijnen dus dat is ook apart. Je zou toch verder met huisarts moeten overleggen.. Tegen fijne lijntjes kan ik je wel retinol aanraden, ben erg onder de indruk van de werking die het op mijn moeders huid had.
..
danaatje wijzigde dit bericht op 26-10-2017 20:26
99.18% gewijzigd
Ga terug naar je huisarts en ga er enkel heen met dit zijn mijn klachten. Niet dit zijn mijn klachten en die komen door de botox. En dan samen uitzoeken waar de hoofdpijn vandaan komt. Dit kan 100.000 oorzaken hebben en je moet er met open blik naar gaan kijken. Want je vastbijten in dat het hierdoor komt gaat je waarschijnlijk niet verder helpen en zit je over twee jaar nog met pijn die gisteren wellicht al opgelost had kunnen zijn.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
En had je al contact opgenomen met de Velthuiskliniek? Aangezien men daar iets meer ervaring heeft met deze behandeling?
..
danaatje wijzigde dit bericht op 26-10-2017 20:27
98.53% gewijzigd
..
danaatje wijzigde dit bericht op 26-10-2017 20:25
96.67% gewijzigd
Ik ben erg tevreden over mijn Botox. Schaam je je nu dat je Botox hebt genomen?
Mochten het bijwerkingen zijn dan heb je inderdaad heeeeel erg pech, want het komt idd nauwelijks voor.

Mocht het van de Botox komen dan zal het overgaan.

Sterkte.
Wat akelig voor je. Geen ervaring. Wel een tip, maar niet tegen de pijn: laat los wat je in je post schreef over eigen schuld en dergelijke. Dit is níét je eigen schuld. Dit had je niet kunnen voorzien. Ik vind dat wel erg bekrompen, om mensen met complicaties van iets wat cosmetisch is, af te serveren met een 'dan had je dat maar niet moeten doen'.

Laat je dat niet wijsmaken! Sterkte.
..
danaatje wijzigde dit bericht op 26-10-2017 20:27
99.64% gewijzigd
Danaatje schreef:
22-08-2017 11:19
Wellicht heb je gelijk. Ik ben er zo van overtuigd dat het door de botox injecties komt omdat ik voorheen nooit hoofdpijn of droge ogen heb gehad. Na de botox is de ellende begonnen. Ik zie het nog even aan en anders maak ik een nieuwe afspraak bij de huisarts. Bedankt!
Tja, toevalligheden bestaan en zeker in de medische wereld. Het ene kan samenvallen met het ander en nul verband hebben. Als jullie er niet samen uitkomen dan door naar de neuroloog en eventueel de hoofdpijnpoli. Je kunt ook nog even kijken of je met de fysio iets kunt bereiken. Slapen met een raam open etc.
Hi,
ik heb ook al botox injecties laten uitvoeren juist om het omgekeerde dat jij nu beschrijft , ik heb namelijk erg veel last van hoofdpijn en heb tot 3x toe botox laten injecteren naast tal van andere behandelingen en medicatie , geen van al had enig succes:-(

Mij hebben ze verteld dat botox pas na 1 week begint te werken en dat de werking 3-6 maand aanhoud.
Maar nog belangrijker was dat de neurologen die de botox inspoten(2 verschillende ziekenhuizen) me zeiden dat je nooit een 2de behandeling binnen de 3 maand mag hebben , als ik het goed heb kon er een reactie op komen dat niet wenselijk was ....

Ik hoop met je mee dat als de botox uitwerkt je hoofdpijn ook verdwijnt.... botox is een gifstof en verlaat in princiepe op natuurlijke wijze het lichaam , ben geen dokter maar als ik goed geinformeerd ben zou dan ook echt alles uit je lichaam moeten verdwijnen na 3tot 6 maand.

Hoofdpijn kan op elke leeftijd de kop op steken , ik wil je zeker niet ongerust maken maar mss is het wel een idee om wat onderzoeken te laten doen , kan perfect dat je om een andere reden plots hoofpdijn begint te krijgen , toevallig beginnende na je botox injecties!
Het is echt niet overbodig dit eens met je huisdokter ofzo te bespreken denk ik.
succes!
..
danaatje wijzigde dit bericht op 26-10-2017 20:39
99.62% gewijzigd
Waarom ga je niet gewoon naar je ha toe? Waarom zou je wachten?
Voor mij ook niet herkenbaar. Ik heb regelmatig botox gebruikt en nooit dergelijke klachten gehad. Mijn botox blijft altijd wel langer dan 3 mnd zitten trouwens, eerder 4-5.

Wat vreemd en wat naar.

En schaam je niet, je hebt pech, maar het is je goed recht om eens wat uit te proberen op cosmetisch gebied. Grijs haar verven vinden we allemaal normaal maar botox niet. Zo krom als wat.

Geen tips verder, maar wel sterkte.
Naar verhaal, hoop dat het spul snel uit je lichaam verdwijnt, samen met de klachten.

Maar ik blijf het een gotspe vinden dat mensen al zo jong aan de botox gaan. Tis toch echt wel wat anders dan je haar verven. En we weten ook nog niet wat het op lange termijn doet met je gezondheid. Dan schrik ik toch best wel van zo'n topic als dit.

What's next, botox voor je sweet sixteen?
Danaatje schreef:
22-08-2017 10:23
Ik ben 29 jaar. Ik denk niet dat het overgangsklachten zijn;). Ik heb vrij veel lachrimpeltjes en ik dacht dat het wel mooi zou zijn als dat wat minder was. Nu ik me zo slecht voel kan ik niet begrijpen dat ik uiterlijk voor mijn gezondheid heb laten gaan.
Nee sorry, dan was mijn opmerking wat voorbarig😅
Sterkte.
Mind the gap
Ellius schreef:
22-08-2017 20:56
Nee sorry, dan was mijn opmerking wat voorbarig😅
Sterkte.
Hoeft niet hoor, het gebeurt niet heel vaak maar er zijn echt wel vrouwen vervroegd in de overgang, ook onder de dertig. Maar ik snap jouw gedachte wel. Ik had ook niet verwacht dat to onder de dertig zou zijn.
mienbillekesjeuken schreef:
22-08-2017 19:41
Naar verhaal, hoop dat het spul snel uit je lichaam verdwijnt, samen met de klachten.

Maar ik blijf het een gotspe vinden dat mensen al zo jong aan de botox gaan. Tis toch echt wel wat anders dan je haar verven. En we weten ook nog niet wat het op lange termijn doet met je gezondheid. Dan schrik ik toch best wel van zo'n topic als dit.

What's next, botox voor je sweet sixteen?
Daar gaat deze discussie niet over en de lange termijneffecten zijn wel degelijk bekend. Het is botox, dat wordt al heel lang gebruikt in de medische wereld, de laatste jaren pas cosmetisch.

Het zijn geen fillers.
..
[quote=Danaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven