Hoofdpijn
dinsdag 15 augustus 2017 om 23:53
Hallo.
Sinds een week heb ik elke avond hoofdpijn. Het begint steeds rond een uur of 10 savonds, en als ik wakker word is het weer over.
Ik heb al wel wat dingen geprobeerd, maar tot nu toe heb ik nog geen succes.
Ik heb voor het slapen een koude en een warme douche geprobeerd, ik heb gemediteerd , met rustige muziek. Kamer goed gelucht
Maar de hoofdpijn blijft. Het zit bij min slapen.
Ik neem het liefst geen pillen. Dat 8s mijn laatste redmiddel.
Heeft er iemand een idee wat ik nog kan proberen.
Alle tips zijn welkom!
Sinds een week heb ik elke avond hoofdpijn. Het begint steeds rond een uur of 10 savonds, en als ik wakker word is het weer over.
Ik heb al wel wat dingen geprobeerd, maar tot nu toe heb ik nog geen succes.
Ik heb voor het slapen een koude en een warme douche geprobeerd, ik heb gemediteerd , met rustige muziek. Kamer goed gelucht
Maar de hoofdpijn blijft. Het zit bij min slapen.
Ik neem het liefst geen pillen. Dat 8s mijn laatste redmiddel.
Heeft er iemand een idee wat ik nog kan proberen.
Alle tips zijn welkom!
woensdag 16 augustus 2017 om 00:38
Hoi
Ik heb al vanaf kinds af chronische hoofdpijn.
Vaak naar de doctor geweest en werd je verteld dat is stress en vermoeidheid.
Zal je n paar tips geven dat heeft mij enorm geholpen.
Heb zelden nog hoofdpijn.
1 probeer 2 a 3 weken geen cola of koffie te drinken
En in de avond dan kom je tot rust na bijv een werkdag of drukke dag te hebben gehad.
Zodra je merk dat je hoofdpijn begin te krijgen drink dan 2 grote glazen water achter elkaar want hoofdpijn kan stress of uitdroging zijn.
Slaap kan een oorzaak zijn.
Als ik ma tot vr werk dan sliep ik gemiddeld 5 uur pn.
Sliep ik zaterdag uit dan had ik 10 uur geslapen en werd ik wakker met hoofdpijn en dat duurde de hele dag.
En een paracetamol zo nu en dan is niet erg coffeine if codiene werken het beste.
Succes en beterschap
Ik heb al vanaf kinds af chronische hoofdpijn.
Vaak naar de doctor geweest en werd je verteld dat is stress en vermoeidheid.
Zal je n paar tips geven dat heeft mij enorm geholpen.
Heb zelden nog hoofdpijn.
1 probeer 2 a 3 weken geen cola of koffie te drinken
En in de avond dan kom je tot rust na bijv een werkdag of drukke dag te hebben gehad.
Zodra je merk dat je hoofdpijn begin te krijgen drink dan 2 grote glazen water achter elkaar want hoofdpijn kan stress of uitdroging zijn.
Slaap kan een oorzaak zijn.
Als ik ma tot vr werk dan sliep ik gemiddeld 5 uur pn.
Sliep ik zaterdag uit dan had ik 10 uur geslapen en werd ik wakker met hoofdpijn en dat duurde de hele dag.
En een paracetamol zo nu en dan is niet erg coffeine if codiene werken het beste.
Succes en beterschap
woensdag 16 augustus 2017 om 08:00
woensdag 16 augustus 2017 om 08:28
Naar de huisarts ivm zo nu en dan hoofdpijn lijkt mij nogal onnodigBladiebladiebla2016 schreef: ↑16-08-2017 06:57Naast dat je hiervoor natuurlijk naar de huisarts moet gaan kan je ook je ogen even laten meten.
woensdag 16 augustus 2017 om 10:52