Hooikoorts, nu al?

woensdag 22 januari 2014 om 10:04

woensdag 22 januari 2014 om 10:30

woensdag 22 januari 2014 om 10:39
Ik heb er ook al last van, terwijl het normaal pas maart/april begint. Mijn oogleden jeuken vreselijk en mijn gezicht zit onder de rode vlekken. Dat is het bijkomend nadeel aan een zachte winter, voor mij (ik vind het op zich niet erg hoor dat het zacht is).
Hopelijk is het nu ook eerder weer over, zodat ik een klachtenvrije zomer heb...
Hopelijk is het nu ook eerder weer over, zodat ik een klachtenvrije zomer heb...

woensdag 22 januari 2014 om 11:01
woensdag 22 januari 2014 om 11:08

dinsdag 27 mei 2014 om 08:48
ik draag in de hooikoorts tijd al jaren een edelsteen Averturijn, als armbandje, soms om als steen om mn hals. Sindsdien geen last an stofallergie, huismijt en haast tot geen last meer van hooikoorts. s nachts een grote knuffelsteen in bed liggen, als ik de stofallergie voel opkomen leg ik de steen op mijn wang of in de hand en binnen 10 minuten is mijn neus weer schoon. kopen via edelstenen en mineralen. nl. je moet ze wel onderhouden. Regelmatig met lauw water afspoelen en paar uur in de zon om op te laden. Succes!

maandag 2 juni 2014 om 14:21
Hoi! Behalve dat ik zelf ook een super erge last heb van hooikoorts, zoek ik eigk iemand die echt hele erge hooikoorts heeft! Voor het afstuderen (journalistiek), wil ik een tv-item maken over het feit dat hooikoorts deze zomer 10x erger zullen worden dan voorheen!! Let me know! Het zal alleen intern gebruikt worden..