Gezondheid alle pijlers

Hooikoorts

09-05-2012 07:44 11 berichten
Ligt het aan mij of heerst er weer hooikoorts, me ogen branden weg en neus zit vol.
Alle reacties Link kopieren
Yep, maar er zijn mensen die in februari al last krijgen, dus troost je. Als je Googelt op hooikoorts, zie je wel een aantal sites met een hooikoortsmeter.
Ik ga zeker op google kijken, ik heb deze verschijnselen pas 2 jaar, pfffff
Sterke, ik weet hoe irritant het is, ik loop van februari tot aan september te snotteren en in mijn ogen te wrijven. De huisarts heeft er trouwens wel middeltjes voor, de homeopatische dingen uit de drogist werken bij mij niet.
Ik heb telfast van de dokter, inmiddels heeft het een andere naam, fexofenadine. Maar het doet niets, mijn dochter is bijna arts ( beetje boel trots ) en die zweert bij de hooikoorts tablette van kruidvat. Dus toch maar naar amsterdam om ze te halen
Hier al een tijd verschrikkelijk last. Arius helpt me super maar omdat ik zwanger ben mag ik die niet hebben. Dus nu iets anders succes!!
Loat goan!!!
quote:oehoeh schreef op 09 mei 2012 @ 08:12:

Hier al een tijd verschrikkelijk last. Arius helpt me super maar omdat ik zwanger ben mag ik die niet hebben. Dus nu iets anders succes!!dank je wel voor de tip. helaas zit mijn dochter in zuid africa anders had ik het na kunnen vragen wat je wel mag. Gefeliciteerd overigens, hoe ver ben je?
Jup helaas... Vanaf februari alweer maar nu wel heel erg aan het snotteren ja. Ik heb de

medinose, google maar eens!
Nee , ik bedoel je zwangerschap :-)
Huh, oehoe heeft toch nog helemaal niet gereageerd?

En tuurlijk heerst het nu, het is voorjaar! Het regent nu wel dus dat zou de pollen wat uit de lucht moeten halen.
Zo.maar schreef op 09 mei 2012 @ 08:07:

Ik heb telfast van de dokter, inmiddels heeft het een andere naam, fexofenadine. Maar het doet niets, mijn dochter is bijna arts ( beetje boel trots ) en die zweert bij de hooikoorts tablette van kruidvat. Dus toch maar naar amsterdam om ze te halen :-(
Bij mij helpen die van Kruidvat voor geen meter :cry:. Ik word er gek van!!!!!!! (van de hooikoorts dan hè)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven