Gezondheid alle pijlers

Hooikoorts

23-03-2014 11:55 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooikoorts, wie ook? Ik word echt gek van het genies, gesnotter, jeuk en lamlendigheid. Ik heb medicijnen van de huisarts, net mee begonnen. Ik hoor van anderen dat je op tijd met medicijnen moet beginnen, maar ik heb geen idee wanneer dat dan is (ik heb voor de tweede keer hooikoorts). En is je bloed laten testen handig of niet?
Geel is het nieuwe blauw.
quote:noa schreef op 18 april 2014 @ 13:27:

Ik heb mijn medinose apparaatje een tijdje niet gebruikt, maar ik ben weer begonnen, heb weer zo'n last.Niet stoppen... (want dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen met opbouwen). Hier geen last. Maar wel 4x per dag met de medinose aan de gang. Lang leve de tablet .
AAAARG, ik slik elke dag braaf m'n pilletje, het regent vandaag en ik zit met tranende ogen. En nee, ik ben niet emotioneel

WHOAAAAAHAAAIAAAA

zo

ff kwijt
Later is nu
Ik zit ook al te huilen vandaag. Verschrikkelijk! Gisteren (mooi weer) ging het eigenlijk wel, maar vandaag heb ik knal rode ogen, jeuk, tranen en toch het gevoel dat ogen gortdroog zijn.
Guys, ik zit, as we speak, te stekkeren.
Cum non tum age
Medelotgenoten!

Herkenbaar. Maar vorige week medicatie van de arts gekregen en nu ben ik klachtenvrij. Hallelujah!
Wat een drama weer vandaag! Volgens mij is het de ergste dag tot nu toe. Liters snot, dikke ogen en ik blijf maar niezen. Ik word er zo moe van

Heel eigenaardig dat ik meer last heb op regenachtige dagen. Je zou toch verwachten dat de pollen dan wegspoelen.
Inderdaad wat een ellende vandaag. Ga gelijk dat ding bestellen! Zal over twee weken een update posten
Hallo,

Ik heb sinds kort een neotec luchtreiniger aangeschaft. Dit werkt perfect en zorgen er zelfs voor dat ik veel medicijnen niet meer hoef te gebruiken. De luchtreinigers met een Hepa filter zorgen er voor dat de pollen uit de lucht worden gefilterd. Ik merk dan ook aanzienlijk het verschil als ik van mijn werk thuis kom. ECHT EEN AANRADER!!
Hier helaas ook een gezin vol gesnotter en rode oogjes... Veel middelen geprobeerd met wisselend succes. Ook de medinose wat trouwens ook veel lol geeft. Waar wij nu heel tevreden over zijn is een natuurlijk middel dat we vorige jaar in Brazilië hebben opgedaan. Pollenax. Kan je al voor het hooikootsseizoen innemen en wij zijn er erg tevreden over. Minder klachten en meer energie. Weet alleen niet zeker of het hier al te koop is...wij laten het opsturen. Daarnaast gebruiken we de gewone middelen (antihistamine) op slechte dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven