Gezondheid alle pijlers

Huidkanker

20-12-2015 10:27 443 berichten
Mijn man had een vrij grote moedervlek op zijn rug. Die had hij al vanaf zijn geboorte. Tijdens onze laatste vakantie in september zag ik dat die moedervlek ging veranderen. Er kwam een soort van gelige korst op. Mijn man had het zelf ook al gezien en is na de vakantie gelijk naar de huisarts gegaan. Die moedervlek is toen weg gesneden en op de kweek gezet. Het bleek kwaadaardig te zijn. Toen hebben ze de huid er omheen weg gesneden en zijn ook flink de diepte in gegaan. Tijdens de operatie zagen ze uitzaaiingen maar de huid op de uiteinden was schoon. Afgelopen maandag heeft mijn man een PET scan gehad. Donderdag heeft hij daar de uitslag van gehad en het bleek dat het uitgezaaid is naar de lymfe klieren in zijn oksel. Ze gaan nu met een team van artsen bespreken wat ze gaan doen.

A : operatief verwijderen van de lymfeklieren

B: medicatie in de vorm van tabletten of infuus.

C: een combinatie van A en B

Wij horen dus donderdag wat ze gaan doen. Wat ik wil met dit topic? Deels van me afschrijven maar ik wil ook heel graag mensen waarschuwen om niet door te blijven lopen met een moedervlek die veranderd en ik wil graag mensen er attent op maken om moedervlekken goed in de gaten te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook aan je. Hoop dat het afscheid van je man helemaal zal zijn zoals jij dat wil. (Behalve dan dat je heel dat afscheid nog niet had gewild...) Sterkte.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Wij zijn nu wel ver klaar met alle dingen regelen dus nu even wat rust. De crematie is dinsdagmiddag.
quote:Blondie456 schreef op 30 januari 2016 @ 10:45:

Wij zijn nu wel ver klaar met alle dingen regelen dus nu even wat rust. De crematie is dinsdagmiddag.
quote:Blondie456 schreef op 30 januari 2016 @ 10:45:

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Er wordt aan jullie gedacht.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst!
Tjee. Blondie wat schrik ik hier van. Gecondoleerd voor je en je zoon. Heb vanaf begin dit topic gelezen, niet echt gevolgd. Maar ik vind je wel tof schrijven zo in het algemeen en zo vol liefde over je man. Heel veel sterkte.
Sprakeloos. Heel veel sterkte en mooie herinneringen

X
Veel sterkte!
Blondie, ik wens je heel veel sterkte. Ook hier wordt aan jullie gedacht
668, the neighbour of the Beast
Blondie heel veel sterkte en kracht voor jou en je zoon gewenst.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Oh blondie, ik lees net jullie verhaal, wat is het verschrikkelijk snel gegaan. Heel erg veel sterkte voor jou en je zoon en jullie verdere familie en vrienden
Wat snel, wat oneerlijk, wat een nachtmerrie..

Bondie en zoon gecondoleerd met het verlies van jullie man en vader. Ook ik wens jullie heel veel sterkte, moed en kracht toe.

Van een stille meelezer, wat een nachtmerrie, heel veel sterkte!
Wat een nachtmerrie

Heel veel sterkte gewenst
Heel veel sterkte voor morgenmiddag gewenst Blondie.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Gecondoleerd, Blondie, en heel veel sterkte. Toen je dit topic opende, heb ik de eerste post gelezen. Dat is nog maar zo kort geleden, en nu is hij er al niet meer...
Blondie, heel veel sterkte en morgen in het bijzonder.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Blondie, alvast heel veel sterkte voor morgen gewenst!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Heel veel sterkte morgen.
Hier een meelezer: Heel veel sterkte gewenst met dit ongelofelijke verlies voor jou en jullie zoon.
Wat vreselijk!

Heel veel sterkte voor jou, en voor je zoon!
It ain't me
Blondie, ook vanuit hier vast veel sterkte gewenst voor morgen.
Sterkte morgen!
Heel veel sterkte morgen.

Ik hoop dat ondanks al het verdriet het een mooi afscheid mag worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven