huisarts; spreekuur of afspraak maken?

woensdag 13 oktober 2010 om 11:09
Onze huisarts heeft tussen 8 en 10 een inloopspreekuur op basis van wie het eerste er is, mag als eerste, daarna alleen volgens afspraak. Over het algemeen is mijn indruk dat men naar het inloop komt als het "spoed"heeft: Zieke kinderen bijv. Maar dat men met klachten als : Ik heb al tig weken last van mijn arm, een afspraak maakt.
woensdag 13 oktober 2010 om 11:13
woensdag 13 oktober 2010 om 11:14
Bij mijn vorige ha ging ik altijd naar het inloopspreekuur. Was relaxed, je kon altijd terecht. Euh altijd als in als er iets aan de hand was natuurlijk, niet om even hoi te zeggen
Als je belde voor een afspraak werd ook vaak gezegd dat je in het inloopspreekuur moest komen.
Mijn huidige ha heeft geen inloopspreekuur, daar moet je altijd een afspraak maken.
Je kunt toch gewoon bellen naar de ha met die vraag? Dat je niet zeker weet of je een afspraak moet maken of zo moet komen. Kan de assistente je vast antwoord op geven.
Als je belde voor een afspraak werd ook vaak gezegd dat je in het inloopspreekuur moest komen.
Mijn huidige ha heeft geen inloopspreekuur, daar moet je altijd een afspraak maken.
Je kunt toch gewoon bellen naar de ha met die vraag? Dat je niet zeker weet of je een afspraak moet maken of zo moet komen. Kan de assistente je vast antwoord op geven.
woensdag 13 oktober 2010 om 12:16
woensdag 13 oktober 2010 om 12:21