Gezondheid alle pijlers

Hypermobiel, artrose en instabiele schouder...voel me oud!

14-09-2013 20:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door een val met skieeen anderhalf jaar geleden is het balletje gaan rollen en vallen na veel jaren van pijn en stramheid de puzzelstukjes op zijn plaats... Ik blijk een bindweefsel aandoening te hebben waardoor mijn gewrichten te veel speelruimte hebben en vele malen harder slijten. Ze schuiven dus regelmatig van hun plek.

Nu blijkt nadat ze de scheur in het labrum van mijn schouder hebben gerepareerd met botankers, dat hier ook sprake is van gevorderde artrose..

Ook in mijn knieen wordt het kraakbeen al duidelijk minder.

Ik heb een sportverbod gekregen en moet de boel gaan ontzien zodat achteruitgang minder snel zal gaan

Ik baal..ben net 40 en nu al zo versleten! Herkenbaar voor iemand en deal je ermee? Wat voor maatregels heb je genomen?
Sorry, heb mijn stukje weg gehaald en zelf een nieuw TO geopend met mijn "dilemma". Het leek met meer gepast om zelf een TO te openen.
anoniem_6538ab5e39ca4 wijzigde dit bericht op 28-09-2013 09:28
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha Wapiti, zo kan het inderdaad lopen.. het lastige blijft natuurlijk dat niet iedereen dezelfde symptomen heeft, dus is het lastig om ons in 'hokjes' te plaatsen. Ik heb trouwens een kijkoperatie aan mijn knie, een kijkoperatie aan mijn enkel en een borstverkleining ongecompliceerd doorstaan, dus geen aanwijzingen op dat gebied..

Voor bij laatstgenoemde grote wonden/littekens, veel hechtigingen, veel risico op wondnecrose --> allemaal goed gegaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven