Gezondheid alle pijlers

Iets uit mijn vagina

19-10-2010 23:29 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij een beetje hiermee kan helpen,



Ik ben al jaren aan dezelfde pil, al een week+ niet meer ongesteld, en heb eergisteren (zonder condoom) sex gehad.



Vandaag ben ik gaan douchen, en hoe onsmakelijk het ook mag zijn, kwam er een soort weefsel uit.. redelijk groot.. en het leek net een doekje



het was gewoon wit, er zat geen bloed aan, of verder iets raars.



Nou kan ik geen miskraam gehad hebben 2 dagen na sex, en het kan ook geen menstruatie zijn.



Ik werd toch een beetje bezorgd, maar om hiervoor nou naar de huisarts te gaan.. vind ik ook een beetje overdreven.



kan iemand mij een beetje helpen? op internet is er vrijwel niets over te vinden. ik heb geen pijn gehad of wat dan ook..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, u bent moeder geworden van een onderzetter
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 19 oktober 2010 @ 23:37:

[...]



Je snapt me niet Het kan echt wel een miskraam zijn. Niet van die sex van eergisteren nee, vandaar mijn verbazing over die toch wel naieve opmerking. Ik bedoel uiteraard van een eerdere maand. De pil is niet 100% veilig zoals je weet.



dan ben ik vergeten erbij te zetten dat het ervoor ongeveer 2 maanden terug is en ik gewoon 2x mijn menstruatie heb gehad in de stopweek



jij denkt dat het een miskraam is?
Alle reacties Link kopieren
Smerig verhaal, maar ik heb ook ooit gedacht dat er iets raars uit mijn vagina kwam, bleek het bij nadere studering een stuk wc-papier te zijn. Was bij het poetsen "blijven hangen", zeg maar
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 19 oktober 2010 @ 23:37:

[...]



Je snapt me niet Het kan echt wel een miskraam zijn. Niet van die sex van eergisteren nee, vandaar mijn verbazing over die toch wel naieve opmerking. Ik bedoel uiteraard van een eerdere maand. De pil is niet 100% veilig zoals je weet.Eh nou ik denk niet dat een miskraam er zo uitziet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemis schreef op 19 oktober 2010 @ 23:36:

[...]



En je dekbed zat nog in de hoes?
Beflapje? (nooit 1 van dichtbij gezien)
Check de vacatures bij Blokkert! Hier kan geld mee verdiend worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:moekie76 schreef op 19 oktober 2010 @ 23:38:

[...]

Eh nou ik denk niet dat een miskraam er zo uitziet...

Nee ik denk het ook niet maar ik heb er nooit een live mogen aanschouwen, jij wel?



Of je vent ejaculeert briefjes van tien TO, kan ook nog.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 oktober 2010 @ 23:39:

Beflapje? (nooit 1 van dichtbij gezien)Heeft iemand die dingen ooit gebruikt? En wat was ook alweer het nut ervan?
Alle reacties Link kopieren
Whahahahahah



Geweldig dit topic!
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
nou in ieder geval fijn dat jullie reageren, maar niemand weet er dus iets van te maken



maar een belletje naar de huisarts lijkt mij ook niet nodig?
ik denk ook wat tijgermeisje zegt.



Heb het zelf ook wel eens gehad (iets dergelijks)

aan het eind van de ongesteldheid als de tampon niet gevuld is blijft er bij het uithalen wel eens een pluk droge wat hangen.

(dat zag ik dan weer omdat die er met de vaginaal douche eruit spoelde)
quote:Very Cherry schreef op 19 oktober 2010 @ 23:37:

[...]



Je snapt me niet Het kan echt wel een miskraam zijn. Niet van die sex van eergisteren nee, vandaar mijn verbazing over die toch wel naieve opmerking. Ik bedoel uiteraard van een eerdere maand. De pil is niet 100% veilig zoals je weet.





huh? hoe kan je een miskraam krijgen als je aan de pil ziet. De pil is 99.9% betrouwbaar kijk als TO antibiotica heeft genomen of zo en dan flink gedronken tijdens de zwangerschaap dan kan ze een miskraam hebben gekregen, maar ik denk persoonlijk dat het gewoon opgedroogd sperma was geweest of zo. Of haar mensturatie was een paar dagen geleden afgelopen.

Maar het is wel apart en raar, ze zou gewoon langs de HA kunnen gaan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 23:36:

Je schijnt in je leven, tijdens je slaap , heel wat spinnen op te eten; die kruipen dan zo je mond in.

Maar eens even denken.... welk beest is drie bij drie en lijkt op een doekje?





Ik pis hier zowat in m'n broekje!



Sorrie TO, nothing personal en snap je vraag maar man oh man, ik heb nog stuiptrekkingen van het lachen.
quote:dieene schreef op 19 oktober 2010 @ 23:41:

nou in ieder geval fijn dat jullie reageren, maar niemand weet er dus iets van te maken



maar een belletje naar de huisarts lijkt mij ook niet nodig? Ik zou wel willen weten wat het zou kunnen zijn. Had je pijn? Heb je pijn? Heb je het "bewijsstuk" bewaard?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 19 oktober 2010 @ 23:42:

[...]







Ik pis hier zowat in m'n broekje!



Sorrie TO, nothing personal en snap je vraag maar man oh man, ik heb nog stuiptrekkingen van het lachen.beter in je broekje plassen dan er een raar doekje in vinden in ieder geval :P
Ik kan een grinnik ook niet onderdrukken bij de topictitel, sorry.. het klinkt een beetje alsof we mogen kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat bizar!

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Wel slijm van mezelf maar nooit een 'doekje'.



Als er vaker een 'doekje' uit komt zou ik toch naar de dokter. Niet omdat ik denk dat het iets ergs is, maar ik zou zelf uit elkaar barsten van nieuwsgierigheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 oktober 2010 @ 23:42:

[...]





Ik zou wel willen weten wat het zou kunnen zijn. Had je pijn? Heb je pijn? Heb je het "bewijsstuk" bewaard?Ik wilde net hetzelfde vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 oktober 2010 @ 23:42:

[...]





Ik zou wel willen weten wat het zou kunnen zijn. Had je pijn? Heb je pijn? Heb je het "bewijsstuk" bewaard?



nee geen pijn, niet gehad en heb het nog steeds niet..



en het was ook heel schoon, vandaar dat ik zeg er was niets raars aan verder..



had wel enigzins een naar gevoel even ervoor.. maar dat was ook zo weer weg..:P



en nee heb het weggegooid.. niet iets wat ik tussen mijn collectors items wil zetten :P maar ik wil het wel uit de prullenbak voor je vissen hoor

haha:p
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vraag ik me ook af.... dat 'doekje' waar verloor je dat,

in bed, toilet of de douche??



Volgens mij zou ik wel de huisarts bellen, wil toch de onderste steen boven zien te krijgen...
DTEEZ!
Die dekbedhoes.. Oh jongens.. hou op.



2 maanden geen seks vind ik een hele prestatie trouwens.

Maar antwoord lijkt mij ook in zoiets als tampongaas te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Kan het niet slijmvlies zijn wat los is gelaten en wat deze keer wat dikker van structuur was? Verhaal van stukjes tampon lijkt me ook niet vreemd. Als je verder geen pijn hebt of hebt gehad en verder geen veranderingen aan/in je vagina hebt of last van je buik lijkt me een bezoekje aan de HA niet noodzakelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 23:45:

Ja dat vraag ik me ook af.... dat 'doekje' waar verloor je dat,

in bed, toilet of de douche??



Volgens mij zou ik wel de huisarts bellen, wil toch de onderste steen boven zien te krijgen...



onder de douche...



ik hou het altijd schoon daaronder zeg maar, en zo merkte ik dat er wat zat..



schrok me rot
Alle reacties Link kopieren
Bij het woord "doekje" moet ik telkens denken aan:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven