Gezondheid alle pijlers

Iets uit mijn vagina

19-10-2010 23:29 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij een beetje hiermee kan helpen,



Ik ben al jaren aan dezelfde pil, al een week+ niet meer ongesteld, en heb eergisteren (zonder condoom) sex gehad.



Vandaag ben ik gaan douchen, en hoe onsmakelijk het ook mag zijn, kwam er een soort weefsel uit.. redelijk groot.. en het leek net een doekje



het was gewoon wit, er zat geen bloed aan, of verder iets raars.



Nou kan ik geen miskraam gehad hebben 2 dagen na sex, en het kan ook geen menstruatie zijn.



Ik werd toch een beetje bezorgd, maar om hiervoor nou naar de huisarts te gaan.. vind ik ook een beetje overdreven.



kan iemand mij een beetje helpen? op internet is er vrijwel niets over te vinden. ik heb geen pijn gehad of wat dan ook..
Alle reacties Link kopieren
Arte, jij verliest straks ook iets in je broekje...... lijkt alleen niet op een doekje maar op een prop.
DTEEZ!
De onderste steen boven zien te krijgen..

Heel flauw van mij zeker, dat ik nu weer andere visioenen heb van wat uit vagina kwam?
quote:dieene schreef op 19 oktober 2010 @ 23:45:

[...]





nee geen pijn, niet gehad en heb het nog steeds niet..



en het was ook heel schoon, vandaar dat ik zeg er was niets raars aan verder..



had wel enigzins een naar gevoel even ervoor.. maar dat was ook zo weer weg..:P



en nee heb het weggegooid.. niet iets wat ik tussen mijn collectors items wil zetten :P maar ik wil het wel uit de prullenbak voor je vissen hoor

haha:pVoor mij hoef je niet te vissen, maar het lijkt me dan wel handig om het je huisarts te laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Dus je wast jezelf grondig en twee dagen na de sex kwam dit doekje naar boven van onderen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wc papier dat verstopt zat ofzo ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 23:46:

Arte, jij verliest straks ook iets in je broekje...... lijkt alleen niet op een doekje maar op een prop.

Dan heb ik mijn Dettol-doekjes vast klaar staan!





Zal ik dan ook een topic openen?
Alle reacties Link kopieren
WC Papier speelt verstoppertje in Vagina?
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemis schreef op 19 oktober 2010 @ 23:47:

Dus je wast jezelf grondig en twee dagen na de sex kwam dit doekje naar boven van onderen?



Ja ik was grondig binnen en buiten



ik vind het zelf ook ongelooflijk vreemd, ik dacht eerst misschien een baarmoederslijmvliesje,



Maarja het was helemaal schoon en ik stond ook serieus na te denken of het niet een doekje kon zijn hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:chicory schreef op 19 oktober 2010 @ 23:41:

[...]

huh? hoe kan je een miskraam krijgen als je aan de pil ziet. De pil is 99.9% betrouwbaar kijk als TO antibiotica heeft genomen of zo en dan flink gedronken tijdens de zwangerschaap dan kan ze een miskraam hebben gekregen.

Kind, neem het nou maar van oma aan. Jij hebt nog nooit gehoord van vrouwen die zwanger worden tijdens de pil? Even een lesje pilkunde;

Antibiotica is slechts 1 reden waardoor t grandioos fout kan gaan, om nog maar te zwijgen over kotsen, diarree, te laat innemen, vergeten, dat soort werk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nah, geen klachten toch, geen pijn, geen bloedverlies, iedereen blijde en niet per se wijdbeens lopende? Laat die huisarts lekker met rust.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 23:36:

Je schijnt in je leven, tijdens je slaap , heel wat spinnen op te eten; die kruipen dan zo je mond in.

Maar eens even denken.... welk beest is drie bij drie en lijkt op een doekje?



Maar dan zou die spin d'r vagina ingekropen moeten zijn he! Wat je in je mond stopt komt immers niet via je doos naar buiten...

Het idee... brrr.... (ben veel te visueel ingesteld)
Alle reacties Link kopieren
quote:dieene schreef op 19 oktober 2010 @ 23:50:

[...]

ik vind het zelf ook ongelooflijk vreemd, ik dacht eerst misschien een baarmoederslijmvliesje,
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pear schreef op 19 oktober 2010 @ 23:50:

[...]





Maar dan zou die spin d'r vagina ingekropen moeten zijn he! Wat je in je mond stopt komt immers niet via je doos naar buiten...

Het idee... brrr.... (ben veel te visueel ingesteld)

Er zijn speciale spinnen die in grotten leven, die zijn wit...

Alle reacties Link kopieren
quote:Artemis schreef op 19 oktober 2010 @ 23:52:

[...]



Er zijn speciale spinnen die in grotten leven, die zijn wit...





en dan denken dat ik met een raar verhaal aan kom



haha
Alle reacties Link kopieren
quote:dieene schreef op 19 oktober 2010 @ 23:50:

[...]



ik vind het zelf ook ongelooflijk vreemd, ik dacht eerst misschien een baarmoederslijmvliesje,

Oh mennn ik lig hardop te lachen hier... sorry TO bedoel het echt niet lullig maar kom niet meer bij!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het nog een keertje voor ja?
Alle reacties Link kopieren
quote:dieene schreef op 19 oktober 2010 @ 23:53:

[...]





en dan denken dat ik met een raar verhaal aan kom



haha





Sorry TO, ik geef de hormonen de schuld. Ik ga nu maar eens echt naar bed. Met mijn slip aan, je weet maar nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan de nieuwe o.b. ... Even google-en.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 23:53:

[...]





Oh mennn ik lig hardop te lachen hier... sorry TO bedoel het echt niet lullig maar kom niet meer bij!
Alle reacties Link kopieren
Maar kan je vriend niet iets verloren zijn, had hij een handschoentje aan met sex? Of wellicht dat hij een kaugompje is verloren tijdens orale sex?



Ja ik noem ook maar even wat dingen hoor, je weet het niet natuurlijk tegenwoordig...
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 23:53:

[...]





Oh mennn ik lig hardop te lachen hier... sorry TO bedoel het echt niet lullig maar kom niet meer bij!



ach je bent niet de enige hoor :p



een beetje humor moet erbij kunnen



maakt het wat minder onsmakelijk..



of juist niet haha
Donker, warm, nat.. wie wil daar niet zitten..



(moet ineens denken aan dat liedje van Sesamstraat.. Pluizig en blauw)
Alle reacties Link kopieren
http://www.ob-tampons.nl/ob-products/obflexia



Deze hebben een doekje. Kan zomaar loslaten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 23:54:

Maar kan je vriend niet iets verloren zijn, had hij een handschoentje aan met sex? Of wellicht dat hij een kaugompje is verloren tijdens orale sex?



Ja ik noem ook maar even wat dingen hoor, je weet het niet natuurlijk tegenwoordig...

Oooh, Djoels, je maakt het er niet beter op!





Ik probeer echt naar bed te gaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 23:54:

Maar kan je vriend niet iets verloren zijn, had hij een handschoentje aan met sex? Of wellicht dat hij een kaugompje is verloren tijdens orale sex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven